7 روش کسب درآمد با هوش مصنوعی

7 روش کسب درآمد با هوش مصنوعی و ChatGpt

به کارگیری از هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده ای در بخش تجارت و به عنوان یک روش کسب درآمد با هوش مصنوعی امروزه بسیار رایج شده است. این قضیه به کارآفرینان در انجام وظایف مختلف، از تجزیه و تحلیل داده ها تا ایجاد محتوا و توسعه استراتژی های بازاریابی کمک می کند.

بنابراین، به عنوان یک راه عالی برای صرفه جویی در پول ظاهر شده است. با این حال، از آنجایی که هوش مصنوعی یک فناوری نسبتا جدید است، اجرای آن می تواند برای برخی گیج کننده باشد.

در این مقاله، نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای کسب درآمد بیشتر از 9 روش مناسب برای مبتدیان و متخصصان را مورد بحث قرار خواهیم داد.

چگونه با هوش مصنوعی به سرعت کسب درآمد کنیم؟

  1. محتوای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی تولید کنید.
  2. هوش مصنوعی را در طراحی وب اعمال کنید.
  3. از هوش مصنوعی برای ایجاد دوره های آنلاین استفاده کنید.
  4. کد فریلنسر با هوش مصنوعی.
  5. به یک محصول وابسته برای هوش مصنوعی تبدیل شوید.
  6. و…

در ادامه به توضیح برخی از این روش ها می پردازیم

تولید محتوای نوشتاری یکی از 7 روش کسب درآمد با هوش مصنوعی

برنامه های مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT هر کسی را قادر می سازد تا به سرعت محتوای نوشتاری تولید کند. این می تواند به نوشتن محتوا برای پست های وبلاگ، کپی وب سایت، نسخه فروش برای مشاغل، پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر کمک کند.

هوش مصنوعی می‌تواند به ایجاد طرح کلی، تولید پاراگراف‌ها، ایده‌های طوفان فکری و حتی نوشتن کل مطالب کمک کند. این می تواند به نویسندگان مستقل کمک کند تا محتوای بیشتری را با کمک به آنها در عبور از بلاک نویسنده برای نوشتن سریعتر، تولید کنند.

ابزارهای پیشرفته‌تر هوش مصنوعی مانند Jasper.ai می‌توانند به هر کسی کمک کنند تا نسخه فروش حرفه‌ای ایجاد کند. می توانید برای ایمیل ها، صفحات فرود بازاریابی و تبلیغات کپی ایجاد کنید.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به توسعه اسکریپت‌هایی برای ویدیوها یا سخنرانی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های کار و موارد دیگر کمک کند. شما می توانید این خدمات کپی رایتینگ را به مشتریان ارائه دهید و با تولید محتوای نوشتاری تولید شده توسط هوش مصنوعی درآمد کسب کنید.

خلق هنر

  • ابزارهای هوش مصنوعی مانند DALL-E، Stable Diffusion، و Midjourney هر کسی را قادر می‌سازد تا پیام‌هایی ایجاد کند که تصاویر را تولید کند. هر چه اعلان دقیق‌تر به هوش مصنوعی بدهید، تصاویر بهتری می‌تواند ایجاد کند.
  • سایت هایی مانند PromptBase به شما این امکان را می دهند که این درخواست ها را فهرست کرده و بفروشید و همچنین آنها را پیدا و ایجاد کنید.
  • همچنین می‌توانید از هنر خود NFT بسازید و آن‌ها را بفروشید یا هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به یک میم تبدیل کنید. که از آن درآمد کسب می‌کنید.
  • علاوه بر این، می‌توانید هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به محصولات فیزیکی که می‌فروشید، مانند تی‌شرت، هنر دیواری یا تزئینات تبدیل کنید.

ویدیوهای یوتیوب ایجاد کنید

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند هر کسی را قادر به ایجاد ویدیو برای YouTube کند تا بتواند یک محصول یا خدمات را تبلیغ یا بفروشد.

ChatGPT می تواند ایده ها و اسکریپت های ویدئویی تولید کند. این برنامه همچنین دارای قابلیت تبدیل متن به گفتار برای ایجاد صدای صوتی برای ویدیو است. در همین حال، می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Synthesia برای تولید ویدیو برای آپلود در یوتیوب استفاده کنید.

اگر ویدیوهای همیشه سبز ایجاد کنید (یعنی آنهایی که از نظر محتوایی مرتبط باقی می‌مانند)، می‌توانند درآمد غیرفعال مکرر را از درآمد تبلیغات یا پیوندهای وابسته تعبیه‌شده در ویدیو ایجاد کنند.

محصولات بصری دیجیتال تولید شده با هوش مصنوعی بسازید

  • همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی برای کمک به تولید انواع محتوای بصری دیجیتال مانند تبلیغات دیجیتال برای وب‌سایت‌ها، آرم‌های تجاریو لوگوها و مواد بازاریابی استفاده کنید. ابزارهایی مانند AdCreative.ai به شما این امکان را می دهند که تبلیغات و محتوای اجتماعی با هوش مصنوعی بسازید که بتوانید آن را به مشاغل بفروشید.
  • Pitch Decks نوع دیگری از محتوای بصری دیجیتال است که می توانید با کمک هوش مصنوعی تولید کنید. آنها مجموعه ای از اسلایدها هستند که به شرکت های نوپا کمک می کنند تا داستان های خود را برای سرمایه گذاران و شرکای تجاری بالقوه بازگو کنند.
  • ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Tome می‌توانند به سازندگان کمک کنند تا سریع‌تر پلتفرم‌هایی را برای مشتریان تولید کنند که می‌توانند آن‌ها را در سایت‌های مستقل مانند Fiverr (FVRR 1.79%) یا Upwork (UPWK 1.8%) بیابند.

وب سایت طراحی کنید

طراحی سایت با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما در ساخت وب سایت کمک کنند. می توانید وب سایت هایی برای مشتریان کسب و کار کوچک بسازید یا آنها را برای خود ایجاد کنید تا از بازاریابی وابسته، تبلیغات یا فروش اشتراک درآمد کسب کنید.

برای انجام این کار نگاهی به پست های گذشته ی مجله ی آی وبلاگ بیاندازید و پست مربوط به7 ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وبسایت را به دقت مطالعه بفرمایید زیرا به طور مفصل به شرح بهترین ابزار ها و معرفی آنها برای شما عزیزان پرداختیم.

برای مثال ابزارهای ساخت وب‌سایت مانند Wix.com (WIX 0.85%) می‌توانند به هر کسی کمک کنند تا یک وب‌سایت با ظاهر حرفه‌ای از طریق قالب‌ها یا هوش طراحی مصنوعی Wix (ADI) ایجاد کند. شما می توانید به سرعت وب سایت هایی برای مشتریان ایجاد کنید یا آنها را برای فروش محصولات خود یا ترویج لینک های بازاریابی وابسته بسازید.

محتوای هوش مصنوعی صوتی تولید کنید

هوش مصنوعی می تواند به ایجاد انواع مختلفی از محتوای صوتی از طریق عملکردهای تبدیل متن به گفتار کمک کند. می‌توانید با استفاده از اعلان‌های هوش مصنوعی و سپس ایجادکننده تبدیل متن به گفتار، یک اسکریپت برای یک کتاب صوتی بنویسید تا صدای یک کتاب صوتی را تولید کند.

ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند به ترجمه ویدیوها یا محتوای نوشته شده به زبانی دیگر کمک کنند. برای مثال Nova A.I. نرم افزار به شما امکان ترجمه و اضافه کردن زیرنویس به یک ویدیو را می دهد.

شما می توانید از طریق سایت های مستقل مانند Upwork و Fiverr خدمات ترجمه را به سازندگان ویدیو ارائه دهید. همچنین می توانید از ابزارهای تبدیل متن به گفتار برای ترجمه محتوای نوشته شده به فرمت صوتی یا تبدیل متن نوشته شده به صوتی برای افراد کم بینا استفاده کنید.

دوره های آنلاین ایجاد و برگزار کنید

می‌توانید از نرم‌افزار هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد دوره‌های آنلاینی که می‌فروشید، از جمله دوره‌هایی که به دیگران نحوه استفاده از هوش مصنوعی را آموزش می‌دهند، استفاده کنید. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌ها و موضوعات را بشناسید و مطالب درسی را توسعه دهید.

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما در ایجاد ویدئو، تولید یک اسکریپت و استفاده از ابزار تبدیل متن به گفتار برای ضبط دروس صوتی و ایجاد سایر مطالب دوره کمک کنند. هوش مصنوعی همچنین می تواند به شما کمک کند تا مطالبی را برای کمک به بازاریابی و فروش دوره های آنلاین خود به مشتریان جمع آوری کنید.

نتیجه ی به کار گیری از این روش :

آیا می توانید از طریق هوش مصنوعی کسب درآمد انجام داد ؟


با هوش مصنوعی می توانید درآمد کسب کنید. این می تواند به هر کسی کمک کند تا با سرعت بیشتری محتوایی مانند پست های وبلاگ، ویدیوها و دوره های آنلاین ایجاد کند که می توانید آنها را به شرکت ها یا از طریق پلتفرم های آنلاین بفروشید تا درآمد کسب کنید.

شما باید ابزارهای مختلف هوش مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد محتوا را کشف کنید، بهترین دستورات را برای توسعه محتوای با کیفیت بالا بیاموزید و بهترین راه‌ها را برای کسب درآمد از محتوا یا خدمات تولید شده توسط هوش مصنوعی خود تعیین کنید.

با این حال، از آنجایی که هر کسی می‌تواند از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کند، باید خود را از رقبا برای کسب درآمد با هوش مصنوعی متمایز کنید.

این می تواند به معنای تمرکز بر روی یک جایگاه خاص، توسعه نام تجاری و صدای شخصی خود، ارائه خدمات درجه یک به مشتریان و انسانی کردن محتوای خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *