انواع هوش مصنوعی

10نوع هوش مصنوعی فارسی

اگر بخواهیم فناوری‌ای را نام ببریم که قرن بیست و یکم را کاملاً متحول کرد، آن هوش مصنوعی است.این ابزار بخشی از زندگی روزمره ما خواهد شد و به همین دلیل است که درک مفاهیم مختلف این ابزار مهم است .این مقاله در مورد انواع هوش مصنوعی فارسی به شما در درک مراحل و دسته بندی های مختلف AI کمک می کند.برای شروع کار به توضیح کوتاهی از آن میپردازیم:

هوش مصنوعی چیست؟

در سال 1956 اصطلاح هوش مصنوعی توسط جان مک کارتی تعریف شد. او AI را اینگونه تعریف کرد: “علم و مهندسی ساخت ماشین های هوشمند.”

از این ابزار می‌توان به عنوان توسعه سیستم‌های رایانه‌ای تعریف کرد که قادر به انجام وظایفی هستند که نیاز به هوش انسانی دارند، مانند تصمیم‌گیری، تشخیص اشیا، حل مسائل پیچیده و غیره.

انواع هوش مصنوعی

  • veed.io
  • bard
  • copy.io
  • jasper.ia
  • maker.ia
  • MURF
  • Pictory
  • Descript
  • consensus
  • Taplio

هوش مصنوعی veed.io

VEED به شما امکان می دهد که ویدیو و صدای خود را همزمان ضبط کنید وهمچنین به راحتی فیلم های آموزشی برای کار یا سرگرمی ایجاد کنید! بسیاری از متخصصان از VEED برای کار استفاده می کنند. با استفاده از این هوش مصنوعی می توانید ویدیو های خودتان را ویرایش کنیدو از افکت و فیلتر های متنوع استفاده کنید تا یک ویدیو حرفه ای و جذاب بسازید.

هوش مصنوعی bard

برخلاف روش جستجوی سنتی، بارد مکالمه‌ای است و به کاربران اجازه می‌دهد پیامی بنویسند و متن و تصاویر انسان‌ مانند تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنند.

Bard، درست مانند ChatGPT، می‌تواند پاسخ‌های انسان‌مانند را درک کرده و ایجاد کند. با توجه به اینکه Bard اکنون برای کاربران بیش از 180 کشور در سراسر جهان از جمله هند در دسترس است،گوگل آماده است تا روش جدیدی را برای نحوه جستجوی ما در وب در آینده نشان دهد.

هوش مصنوعی copy.io

Copy.ai به شما امکان می دهد در عرض چند ثانیه متنی شبیه به انسان تولید کنید.این هوش مصنوعی به شما کمک می کند که تیترها، خطوط موضوع ایمیل، توضیحات متا و معرفی وبلاگ را بهتر بسازید.این امکان را به شما می‌دهد تا با سرعت وکیفیت بالاتر، محتوای متنی خود را به صورت خودکار تولید کنید.

مثلا، فقط با داشتن یک موضوع مقاله یا محتوا ، می‌توانید متنی با کیفیت برای پیج یا وبسایت موردنظرتان تولید کنید.این هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا تولید محتوای باکیفیتی ایجاد کنید.

Copy.ai راه حلی عالی برای تیم های فروش و بازاریابی است که به دنبال بهبود استراتژی بازاریابی و ساده سازی فرآیند تولید محتوا هستند.

هوش مصنوعی jasper.ia

در دنیای پویای تولید محتوا، هوش مصنوعی به بازیگر مهمی تبدیل شده است و جاسپر در این زمینه پیشتاز است. Jasper.ai ابزاری مهندسی شده است که به راحتی به سازندگان محتوا، بازاریابان و مشاغل در تولید محتوای با کیفیت بالا کمک می کند.شما با استفاده از این ابزار می توانید یک محتوای متنی با کیفیت و مهمتر از همه سئو شده دریافت کنید که برای مشاغلی که در زمینه فروش کار میکنند بسیار در بهبود کارشان تاثیرگذار خواهد بود،زیرا در جذب و فروش مخاطب کمک کننده است.

هوش مصنوعیmaker.ia

این هوش مصنوعی توانایی تولید محتوای تصویری و نوشتاری را دارد و این ابزار تحولی بزرگ در حوزه های تبلیغات،فروش وبازاریابی، طراحی و دیگر حوزه‌های مرتبط با تولید محتوا به وجود آورده است. در زمینه تولید محتوای نوشتاری،maker.ia می تواند به صورت خودکار و با استفاده از الگو های پیچیده، تصاویر را تولید کند. این تصاویر ویژگی هایی از قبیل کیفیت بالا، تصاویری با انیمیشن، افکت‌های ویژه و غیره درا می باشند.از این تصاویر می‌توان در تبلیغات، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر برنامه های دیجیتالی استفاده شوند.

در زمینه تولید محتوای متنی هم، هوش مصنوعیmaker.ia می تواند به صورت خودکار و با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، متن‌هایی را تولید کند. این محتوا ها می تواند شامل مقالات در زمینه های مختلف، نوشته‌های تبلیغاتی، توضیحات محصول و… باشند.

هوش مصنوعی MURF

اگر تولیدکننده محتوای صوتی هستید این هوش مصنوعی برای شماست!این ابزار کمک کننده شمادر تولیدمحتوای صوتی با کیفیت بدون نیاز به امکانات خاصی، با صدای طبیعی و با کیفیت بالا است.

از MURF می توانید برای ساخت هر محتوای ویدئویی و صوتی که ممکن است جنبه‌ی تبلیغات، آموزشی، سرگرمی وغیره داشته باشد، می‌توانید استفاده کنید.ازاین ابزار می توانید برای تولید متن به صدا هم استفاده کنید و همچنین صدای موردنظر را ویرایش کنید.

Pictory

این ابزار به شما کمک میکنند تا در زمان کمی یک ویدیو باکیفیت و جذاب تولید کنید.همچنین به شما این امکان را میدهد که تصاویر مدنظرتان را با جزئیات بیشتری ویرایش کنید.با استفاده از این هوش مصنوعی می توانید متن هم به تصویر اضافه کنید و ادیت های موردنظر رو اعمال کنید.

Descript AI

یکی دیگر از انواع هوش مصنوعی که همچنان هم در حال پیشرفت هست.از می توان Descript برای تشخیص صدا، قابلیت تولید محتوای صوتی با کیفیت بالا استفاده کرد. این ابزار در حال حاضر برای ساخت پادکست، ویدئوهای آموزشی، محتوای صوتی دیگر استفاده می‌شود.

با استفاده از این ابزار در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی خواهد شد زیرا در مدت زمان کمی محتوای باکیفیت را به شما تحویل می دهد.

consensus

این هوش مصنوعی توانایی های متنوعی دارید که یکی از مهمترین انها توانایی در گرداوری و تحلیل اطلاعات است،این ویژگی به کاربران آن این امکان را می‌دهد که در تصمیم‌گیری‌هایشان، از دیدگاه‌های مختلف و منابع متعددی استفاده کنندو تصمیمات بهترو دقیقتری بگیرند.

هوش مصنوعیTaplio

اگر از طرفداران لینکدین هستید این ابزار برای کمک به شما ساخته شده!

این ابزار به شما و تیمتان کمک می کند تا برند خودتان را بسازند، ارتباطات معنادار ی برقرار کنید و در نهایت حضور خود را در لینکدین تقویت کنند. با استفاده از ویژگی‌های Taplioمی‌توانید محتوای باکیفیتی برای شبکه لینکدین خودتان درست کنید، با کاربران دیگر در ارتباط باشید و امکانات و فرصت های جدیدی را برای خودتان فراهم کنید.

Taplio بر روی ایمنی کاربران هم تمرکز دارد، این هوش مصنوعی بهترین گزینه برای افراد و تیم‌هایی است که به دنبال راهکاری ایمن و موثر برای مدیریت کردن لینکدین خود هستند.

سخن پایانی

تمامی هوش مصنوعی گفته شده در بالا زبان فارسی هم ساپورت می کنند و می توانید از انها با توجه به نیازی که دارید استفاده کنید و در زمان و هزنه خودتان صرفه جویی کنید.