7 ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب سایت (2023)

7 ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب سایت (2023)

آیا ساعت ها و ساعت ها را صرف طراحی وب سایت هایی روی پلتفرم هایی کرده اید که استفاده از آنها سخت است؟ آیا به دنبال راهی سریعتر و کارآمدتر برای ایجاد یک حضور آنلاین بصری خیره کننده هستید؟ زمان آن است که با بهترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی که می توانند به شما کمک کنند، آینده را در آغوش بگیرید.

این ابزارهای جدید در حال حاضر شروع به تغییر روند طراحی وب کرده اند و از هوش مصنوعی برای برداشتن بار سنگین از روی شانه های شما استفاده می کنند. از کمک طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی گرفته تا تولید کد، بهترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی ایجاد یک سایت حرفه ای و بهینه شده برای موبایل را در کمترین زمان آسان تر از همیشه می کنند.

این موارد فراتر از استفاده از تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی و نویسندگان هوش مصنوعی برای تولید محتوا با وارد کردن این ابزارهای هوش مصنوعی به طور مستقیم در روند ساخت وب سایت ها است.

این مقاله شما را با برترین سازندگان وب سایت هوش مصنوعی که این صنعت را طوفانی کرده اند آشنا می کند. از Wix ADI گرفته تا CodeWP.ai و GetResponse AI Website Builder، برای کشف ابزارهای نهایی برای طراحی سریع وب آماده شوید.

اکثر این پلتفرم ها دارای یک جریان طراحی کامل هوش مصنوعی برای ایجاد وب سایت های جدید هستند. آخرین مورد در لیست ما می تواند به کاربران پیشرفته وردپرس کمک کند تا راه حل های کد سفارشی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنند. در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی وب سایت به ترتیب فهرست شده است:

  1. Wix ADI
  2. Framer AI
  3. Hostinger AI Website Builder
  4. 10Web
  5. Bookmark AiDA
  6. GetResponse AI Builder
  7. CodeWP.ai

1. Wix ADI

Wix ADI یک سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که ایجاد وب سایت را از طریق دستیار هوش مصنوعی خلاقانه خود ساده می کند. فناوری هوش مصنوعی نوآورانه آن فرآیند طراحی وب سایت ها را ساده می کند، و آن را به گزینه ای برای کاربرانی تبدیل می کند که ممکن است مهارت های فنی یا زمانی برای اختصاص دادن به ایجاد وب سایت نداشته باشند.

این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا صفحات وب، صفحات فرود و فروشگاه های آنلاین از نظر بصری جذاب ایجاد کنند. اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی راحت و کارآمد برای طراحی وب هستید، Wix ADI ارزش توجه دارد.

  • دستیار طراحی هوش مصنوعی بصری برای ایجاد یک وب سایت بر اساس پاسخ به سوالات ساده.
  • خروجی های قابل تنظیم برای افزودن حس انسانی به طراحی های هوش مصنوعی که به سرعت تولید می شوند.
  • هنگامی که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شد، می تواند به یک سایت استاندارد Wix تبدیل شود.

Wix ADI برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

Wix ADI یک راه بسیار محبوب برای ساخت وب سایت برای صاحبان مشاغل کوچک، فروشگاه های آنلاین و مترجمان آزاد است. Wix یک راه منحصر به فرد برای ایجاد وب سایت ارائه می دهد که بسیاری از مردم از آن لذت می برند. ADI با ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد بر اساس نیازهای شما، فرآیند را ساده‌تر می‌کند. آیا می خواهید Wix و WordPress را با هم مقایسه کنید؟ نحوه جمع آوری آنها را ببینید:

قیمت گذاری Wix در مقابل WordPress: یک سایت Wix ایجاد کنید که از 16 دلار در ماه شروع می شود.

2. Framer AI

Framer AI یک سازنده وب سایت با هوش مصنوعی چشمگیر است که به شما امکان می دهد کل طراحی وب سایت را با استفاده از یک پیام متنی ایجاد کنید. فقط نوع سایتی را که می خواهید تایپ کنید و شاهد اتفاقات جادو باشید. اگر طرح یا طرح رنگ خاصی را دوست ندارید، می‌توانید نتایج هوش مصنوعی جایگزین را روی هر عنصری با کلیک یک دکمه به هم بزنید. شما می توانید از آن برای ایجاد تقریباً هر نوع سایتی استفاده کنید. می توانید از آن برای ساخت صفحات فرود حرفه ای یا یک وبلاگ پویا با CMS داخلی استفاده کنید.

رابط کاربری بسیار شهودی است و به شما امکان می دهد طرح های خود را با استفاده از سازنده بصری بدون کد مشابه Figma یا Webflow ویرایش کنید. حتی می توانید یک پروژه را در Figma شروع کنید و به راحتی آن را به Framer منتقل کنید.

همچنین می‌توانید از فناوری تولید هوش مصنوعی داخلی برای تولید محتوا (مانند کپی‌نویسی و تصاویر) برای سایت خود با استفاده از اعلان‌های متنی استفاده کنید. این کار روند ساخت و ساز را بدون نیاز به استخدام متخصص سرعت می بخشد.

این پلتفرم با در نظر گرفتن عملکرد و سئو ساخته شده است، بنابراین می توانید یک وب سایت سریع با تمام ابزارهای سئوی هوش مصنوعی که برای راه اندازی سایت خود بر روی یک پایه خوب نیاز دارید، داشته باشید. این برنامه با برنامه های شخص ثالث محبوب مانند YouTube، Lottie، Eventbrite، SoundCloud و غیره ادغام می شود.

هنگامی که طراحی شما کامل شد، اگر می خواهید یک پروژه ساده منتشر کنید، می توانید سایت خود را به صورت رایگان منتشر کنید. یا می توانید به یک برنامه اولیه ارتقا دهید تا سایت شخصی میزبانی شده خود را با دامنه سفارشی و CMS دریافت کنید.

یک نسخه حرفه ای شامل تجزیه و تحلیل سایت داخلی و یک سایت مرحله بندی نیز می شود. و اگر نمی‌خواهید از ابتدا شروع کنید، این پلتفرم شامل قالب‌های رایگان و ممتازی است که می‌توانید استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • کل وب سایت ها یا عناصر خاص را با استفاده از پیام های متنی ایجاد کنید.
  • متن یا تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای سایت خود در لحظه ایجاد کنید.
  • رابط کاربری بصری مشابه Figma و Webflow.
  • سئو پسند، پاسخگو و بهینه شده با سرعت.
  • از یک دامنه رایگان در Framer استفاده کنید یا دامنه شخصی خود را اضافه کنید.
  • ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل.

Framer AI برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

Framer بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال سازنده وب سایت هوش مصنوعی با ترکیبی قدرتمند از ابزارهای طراحی وب و تولید هوش مصنوعی هستند. نتایجی که می توانید از چند خط متن بدست آورید چشمگیر است. و حتی اگر در طول مسیر باید تنظیماتی را در محتوا انجام دهید، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های طراحی آن برای تکمیل کار کافی است.

قیمت: رایگان با برنامه های پولی که از 5 دلار در ماه شروع می شود (پرداخت سالانه).

3. Hostinger AI Website Builder

 Hostinger AI Website Builder

Hostinger AI Website Builder ایجاد، سفارشی سازی و راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید با قدرت هوش مصنوعی را آسان می کند. فرآیند اولیه ساخت سایت شما با هوش مصنوعی تنها حدود 1 دقیقه طول می کشد. به سادگی چند فیلد فرم را پر کنید و به سازنده در مورد وب سایت خود بگویید و روی دکمه کلیک کنید.

انتخاب نوع وب سایت به سازنده کمک می کند تا از طرح بندی های از پیش ساخته شده ای که ساختار وب سایت را ارائه می دهند، انتخاب کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، سازنده از فناوری هوش مصنوعی مولد، از جمله ChatGPT، برای تولید محتوا، تصاویر، فونت ها و طرح های رنگی برای ساخت سایت شما استفاده می کند.

فرآیند ایجاد هوش مصنوعی تنها 30 ثانیه طول می کشد تا وب سایت جدید خود را نشان دهید. اگر به صورت رایگان آن را امتحان می کنید، چند گزینه در پایین خواهید داشت که به شما امکان می دهد طرح، فونت و رنگ را تغییر دهید. حتی می توانید در صورت نیاز صفحات بیشتری اضافه کنید.

با یک برنامه میزبانی که از حدود 7 دلار در ماه شروع می شود، تمام ویژگی های سفارشی سازی هوش مصنوعی سازنده را باز خواهید کرد. این به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری تولید کنید و از ابزارهای هوش مصنوعی داخلی، از جمله دستیار نوشتن هوش مصنوعی و تولیدکننده تصویر، AI Logo Maker و ابزار AI Heatmap برای کمک به درک رفتار کاربر استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • تنها با وارد کردن یک توضیح ساده، در عرض چند دقیقه یک وب سایت با هوش مصنوعی ایجاد کنید
  • طراحی واکنشگرا خارج از جعبه
  • برای طراحی آسان و بدون کد، سازنده وب سایت بکشید و رها کنید
  • ابزار نگارش هوش مصنوعی داخلی برای تولید کپی در پرواز
  • AI Logo Maker برای ساخت یک لوگوی سفارشی در چند ثانیه (رایگان آن را امتحان کنید)
  • ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو
  • نقشه حرارتی هوش مصنوعی
  • ابزارهای تجارت الکترونیک برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین.
  • بیش از 100 قالب از پیش ساخته شده.

به عنوان یک ارائه دهنده هاست، هاستینگر یکی از بهترین هاست که سرعت های سریع و فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه را با هزینه کم ارائه می دهد. با پلت فرم سازنده وب سایت و میزبانی وب آنها، می توانید از یک راه حل همه کاره برای ساخت سایت خود لذت ببرید. شما به تمام ویژگی های سازنده هوش مصنوعی و همچنین هر چیز دیگری که ممکن است یک وب سایت نیاز داشته باشد (دامنه، میزبانی، ایمیل، ویژگی های تجارت الکترونیک و غیره) دسترسی کامل خواهید داشت.

Hostinger AI Website Builder برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

Hostinger AI Website Builder برای مبتدیان یا کسب و کارهای کوچکی که می خواهند راهی آسان برای ساخت وب سایت بر روی یک پلت فرم سازنده سریع و قابل اعتماد داشته باشند، عالی است. سازنده هوش مصنوعی و ابزارهای هوش مصنوعی داخلی فرآیند ایجاد محتوا و طراحی سایت شما را ساده می کند.

قیمت: برنامه ها از 6.99 دلار در ماه شروع می شوند.

4. 10Web

10Web AI WordPress Builder یک پلتفرم هوش مصنوعی پیشگامانه است که برای آژانس ها و فریلنسرهایی طراحی شده است که به دنبال ایجاد وب سایت های وردپرس با کیفیت بالا به راحتی هستند. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های خیره‌کننده‌ای بسازند که نیازهای آن‌ها را برآورده کنند و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنند.

این برنامه انواع برنامه های پولی را ارائه می دهد که هر کدام دارای مجموعه ای از ویژگی ها هستند، مانند ادغام نویسنده AI، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، و گواهی های SSL. کاربران می توانند صفحات وب و صفحات فرود خیره کننده را در زمان واقعی ایجاد کنند.

نکته جالب در مورد محصول 10Web این است که وب‌سایت‌هایی را با استفاده از وردپرس می‌سازد، که مدت‌هاست یکی از بهترین و قابل تنظیم‌ترین پلتفرم‌ها برای ایجاد هر وب‌سایتی بوده است. ایجاد سایت وردپرس با هوش مصنوعی، قدرت وردپرس را برای کاربران بیشتری به ارمغان می آورد.

ویژگی های کلیدی:

  • ایجاد وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی با محتوا و تصاویر.
  • بر اساس وردپرس برای قابل تنظیم ترین پایه برای هر وب سایت.
  • از هوش مصنوعی برای بازسازی وب سایت های قدیمی برای فرآیندی حتی سریع تر استفاده کنید.

10Web AI WordPress Builder برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

10Web یک وب سایت ساز عالی هوش مصنوعی برای کسانی است که می خواهند وب سایت های پیشرفته داشته باشند. اگرچه هوش مصنوعی به اصول اولیه کمک خواهد کرد، اما وردپرس با رشد وب سایت تجاری و نیاز به انجام کارهای بیشتر، به شخصی سازی عمیق تر کمک می کند. آژانس ها استفاده از این پلتفرم را دوست خواهند داشت زیرا پلت فرم بازآفرینی صفحه آن URL را می گیرد و آن را دوباره ایجاد می کند.

قیمت: 20 دلار در ماه، از جمله هوش مصنوعی، میزبانی و ابزارهای امنیتی.

5. Bookmark AiDA

Bookmark یک سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به کاربران در ایجاد وب سایت های حرفه ای بدون زحمت طراحی شده است.

این پلتفرم از هوش مصنوعی (با آنچه آنها دستیار طراحی هوش مصنوعی یا AiDA می‌نامند) برای ساده‌سازی فرآیند طراحی و ایجاد وب‌سایت‌های سفارشی‌سازی شده متناسب با نیازهای کاربران استفاده می‌کند. این دستیار هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند تا در کمترین زمان وب سایت های جذاب و کاربردی ایجاد کنند.

علاوه بر اینکه یک سازنده وب سایت هوش مصنوعی سریع است، Bookmark بهینه سازی AI محتوای داخل صفحه را ارائه می دهد. این صفحه وب را با معیارهای کلیدی تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهادات و نکاتی را در مورد چگونگی به دست آوردن نتایج بهتر صفحه ارائه می دهد. همچنین ترجمه های هوش مصنوعی کل وب سایت شما را ایجاد می کند و آنها را با استفاده از حداکثر 3 زبان مقصد منتشر می کند تا به مشتریان شما در هر زبانی دسترسی پیدا کند.

ویژگی های کلیدی:

  • دستیار طراحی هوش مصنوعی که وب سایت های مبتنی بر هدف ایجاد می کند.
  • هنگامی که می خواهید هوش مصنوعی را به دست بگیرید، سازنده وب سایت را بکشید و رها کنید.
  • فروشگاه ها و وبلاگ های تجارت الکترونیک واکنش گرا بسازید.
  • ابزارهای آژانس برای ساخت و مدیریت وب سایت های مشتری.

Bookmark AiDA برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

Bookmark یک انتخاب عالی برای صاحبان مشاغل کوچک، کارآفرینان و فریلنسرهایی است که به یک پلت فرم قابل اعتماد نیاز دارند که هر نیاز وب سایت را برطرف کند. راه حل هایی برای هر نوع وب سایتی دارد و شامل رزرو، سئو و ابزارهای فرم تماس است.

قیمت: از 14.99 دلار در ماه شروع می شود.

6. GetResponse AI Builder

GetResponse AI Website Builder بخشی از پلتفرم بازاریابی همه کاره است که بیشتر برای ارسال ایمیل شناخته شده است. این دارای یک سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد وب سایت های بصری خیره کننده و بسیار کاربردی ایجاد کنند.

طراحی بصری و ویژگی های قدرتمند آن، آن را به یک راه حل جامع برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال راه اندازی حضور آنلاین خود و افزایش مخاطبان خود هستند. GetResponse با تمرکز بر ارائه یک راه حل همه کاره، طیف وسیعی از ویژگی ها مانند ایجاد وب سایت، صفحات فرود و ادغام با رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

این سازنده وب سایت از یک جادوگر هوش مصنوعی برای یافتن نیازهای وب سایت، صنعت و عناصر برند استفاده می کند. از همه اینها برای ایجاد یک نقطه شروع محکم برای یک وب سایت استفاده می کند که مالک می تواند آن را بیشتر اصلاح کند. بررسی GetResponse ما را ببینید تا ببینید با ایمیل مارکتینگ چه توانایی هایی دارد

ویژگی های کلیدی:

  • طراحی وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد موارد جدید از ابتدا.
  • ادغام با ابزارهای بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون پلت فرم.
  • از چت زنده، اعلان های وب و ابزارهای وبینار آن استفاده کنید.

GetResponse AI Builder برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

GetResponse AI Website Builder برای هر صاحب کسب و کاری که به GetRepsonce برای ایمیل، چت زنده، اتوماسیون و ابزارهای اجتماعی خود اعتماد دارد عالی است.

داشتن همه این ابزارهای اساسی بازاریابی کسب و کار زیر یک سقف، مدیریت همه چیز را بسیار ساده تر می کند و می دانید که همه چیز به خوبی با هم کار می کند. GetResponse در رشد مجموعه ابزارهای خود کار بسیار خوبی انجام داده است، و این با سازنده وب سایت هوش مصنوعی آن آشکارتر است.

قیمت: سازنده وب سایت در طرح رایگان با برنامه های پولی که فقط از 19 دلار در ماه شروع می شود در دسترس است.

7. CodeWP.ai

CodeWP.ai یک کدنویس با هوش مصنوعی است که فرآیند کدنویسی و طراحی وب سایت های وردپرس را ساده می کند. این به کاربران امکان می دهد تا راه حل های سفارشی کدگذاری شده وردپرس را با کمترین تلاش ایجاد کنند و به آنها اجازه می دهد بر روی سایر جنبه های پروژه های خود تمرکز کنند.

CodeWP.ai همچنین دارای تعداد زیادی قطعه از پیش کدگذاری شده و بررسی شده برای کپی و جایگذاری است. تکه کدهای از پیش ساخته شده توسط هوش مصنوعی موارد استفاده عمومی PHP را برای WooCommerce، نصب استاندارد وردپرس و برخی راه حل ها برای Breakdance و سازندگان اکسیژن را پوشش می دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • تولید کد مبتنی بر هوش مصنوعی که به طور خاص برای PHP و WordPress ساخته شده است.
  • مشکلات سریع را با استفاده از هوش مصنوعی آموزش دیده در پایه کد WP حل کنید.
  • تولید اسنیپت پیشرفته برای Regex، ACF، برخی از سازندگان صفحه، و WooCommerece.

CodeWP.ai برای چه دسته از افراد کاربرد دارد؟

CodeWP.ai برای توسعه دهندگان وب، طراحان و آژانس هایی که می خواهند روند توسعه وردپرس خود را تقویت کنند و راه حل های مناسب برای مشتریان خود ایجاد کنند، بهترین گزینه است.

قیمت گذاری: طرح رایگان با تولید قطعه محدود و برنامه های پولی که از 12 دلار در ماه شروع می شود.

مقایسه ی قیمت گذاری سایت ساز ها:

مقایسه ی قیمت گذاری سایت ساز ها

قیمت گذاری Wix در مقابل WordPress: یک سایت Wix ایجاد کنید که از 16 دلار در ماه شروع می شود.

قیمتFramer AI: رایگان با برنامه های پولی که از 5 دلار در ماه شروع می شود (پرداخت سالانه).

قیمت Hostinger AI Website Builder: برنامه ها از 6.99 دلار در ماه شروع می شوند.

قیمت 10Web: بیست دلار در ماه، از جمله هوش مصنوعی، میزبانی و ابزارهای امنیتی.

قیمتBookmark AiDA : از 14.99 دلار در ماه شروع می شود.

قیمتGetResponse AI Builder: سازنده وب سایت در طرح رایگان با برنامه های پولی که فقط از 19 دلار در ماه شروع می شود در دسترس است.

قیمت گذاری CodeWP.ai: طرح رایگان با تولید قطعه محدود و برنامه های پولی که از 12 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین وب سایت ساز هوش مصنوعی چیست؟

اگر به دنبال یک سازنده وب سایت هوش مصنوعی با کاربری آسان بر روی پلتفرمی هستید که امتحان خود را پس داده باشد، Wix بهترین انتخاب است. سیستم طراحی ADI آن قابل اعتماد و یکی از بهترین های فعلی است.

اگر می خواهید یک سازنده وب سایت با هوش مصنوعی پیشرفته برای سایت خود داشته باشید، Framer AI یک راه حل همه کاره عالی است که قدرت تولید هوش مصنوعی و ابزارهای طراحی وب را در یک سازنده بصری ترکیب می کند.

از آن برای راه اندازی یک سایت یا وبلاگ ساده در چند دقیقه استفاده کنید. Hostinger یک انتخاب ایده آل برای انواع DIY و مشاغل کوچک است که از سادگی و سرعت لذت می برند. سازنده وب سایت هوش مصنوعی و ابزارها، روند طراحی را سرعت می بخشد و شما هر آنچه را که برای راه اندازی یک وب سایت نیاز دارید در اختیار خواهید داشت.

برای سخت کوش وردپرس، سازنده هوش مصنوعی 10Web نیز یک انتخاب عالی است و باعث صرفه جویی در زمان ساخت سایت های جدید می شود. به دنبال بیشتر هستید؟ این سازندگان وب سایت برتر و مجموعه کامل ما از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای افزایش بهره وری بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *