Adobe برای تجربه مشتری 10 عامل AI ساخته شده را معرفی می کند


Adobe Orchestrator Agent Agent Agent را راه اندازی کرد و قابلیت های جدید شرکت را برای Adobe Express در سالانه خود اعلام کرد کنفرانس اجلاس Adobe روز سه شنبه در لاس وگاس. هدف از پیشنهادات جدید برای کمک به مشاغل ارکستر عوامل هوش مصنوعی برای تجربیات مشتری و فرآیندهای ایجاد محتوا در میان تقاضاهای فزاینده برای تعامل شخصی.

اطلاعیه ها تغییر استراتژیک Adobe از مدیریت تجربه مشتری (CXM) به ارکستراسیون تجربه مشتری با قابلیت AI (CXO) را نشان می دهد و منعکس کننده چگونگی بازاریابی ، خلاقیت و هوش مصنوعی برای تقویت قابلیت های مشاغل است. این در حالی است که یک بررسی Adobe نشان داد که 89 ٪ از شرکت ها انتظار دارند که تقاضای محتوا حداقل دو برابر امسال باشد ، با نیمی از پیش بینی آن به سه برابر یا بیشتر ، و ایجاد چالش هایی برای تیم های بازاریابی با منابع محدود است.

عوامل هدفمند ساخته شده

Orchestrator جدید Adobe Experience Platform Agent ، پایه و اساس داده ها را برای ایجاد ، مدیریت و ارکستر نمایندگان هدف ساخته شده هدفمند فراهم می کند که می تواند مستقیماً با مشتریان درگیر شود و از کار در برنامه های Adobe و اکوسیستم های شخص ثالث پشتیبانی کند.

براساس اعلام این شرکت ، “با بیش از یک تریلیون تجربه در سال که اکنون از طریق پلت فرم Adobe Experience فعال می شود ، Adobe Experience Platform Agent Orchestrator ریشه در درک عمیق و معنایی از داده های سازمانی ، محتوا و سفرهای مشتری دارد.”

Adobe از 10 عامل AI ساخته شده با هدف رونمایی کرد ، از جمله:

  • نماینده صلاحیت حساب برای ارزیابی فرصت های فروش B2B
  • نماینده مخاطب برای تجزیه و تحلیل داده های تعامل متقابل کانال برای ایجاد بخش های بهینه مخاطبان
  • عامل تولید محتوا برای تولید و مونتاژ محتوا بر اساس دستورالعمل های برند
  • اطلاعات بینش داده برای به دست آوردن بینش از سیگنال ها در سراسر سازمان
  • عامل مهندسی داده برای کارهای مدیریت داده با حجم بالا
  • عامل آزمایش برای فرضیه و شبیه سازی ایده های جدید شخصی سازی
  • نماینده سفر برای تجربیات متقابل کانال
  • مشاور مشاور محصول برای حمایت از مشارکت برند از طریق کشف محصول شخصی
  • عامل بهینه سازی سایت برای تشخیص خودکار و رفع مشکلات وب سایت
  • عامل بهینه سازی گردش کار برای نظارت بر سلامت پروژه و ساده سازی مصوبات

این شرکت همچنین در Concierge Adobe Brand را معرفی کرد ، که به عنوان “اولین عامل محور برند” توصیف شده است که نشان دهنده تکامل از چت بابات های معامله ای گرفته تا تجربیات غنی تر است. این برنامه جدید ، ساخته شده بر روی ارکستر عامل AEP ، به مشاغل این امکان را می دهد تا نمایندگان هوش مصنوعی را که مصرف کنندگان را از اکتشاف راهنمایی می کنند ، برای خرید تصمیمات با استفاده از تجربیات شخصی و مکالمه در متن ، صدا یا تصاویر پیکربندی کنند.

Adobe از افزایش 1200 درصدی ترافیک به سایت های خرده فروشی ایالات متحده از منابع تولید AI بین ژوئیه 2024 و فوریه 2025 خبر می دهد که حاکی از افزایش علاقه مصرف کننده به کمک خرید AI است.

اکوسیستم Agent Orchestrator شامل مشارکت با Acxiom ، خدمات وب آمازون ، SAP ، Genesys ، IBM ، Microsoft ، Rainfocus ، SAP و Workday و همچنین روابط آژانس گسترده با Accenture ، Deloitte Digital ، EY و IBM است.

عوامل AI ساخته شده Adobe (Adobe)

Adobe Express پیشرفت های سطح شرکت را بدست می آورد

Adobe همچنین از قابلیت های جدید سازمانی در تابستان امسال به Adobe Express خبر داد و آنچه را که این شرکت “هرج و مرج محتوا” می نامد – در جایی که بازاریابی توزیع شده ، اجتماعی ، فروش ، منابع انسانی و سایر تیم ها به دلیل منابع محدود به برنامه های غیرمجاز روی می آورند.

Adobe Express به متخصصان مشاغل کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالا را ایجاد کنند و به برند و فناوری صلح و آرامش ذهن می بخشد. “

قابلیت های جدید شامل موارد زیر است:

  • ادغام کار Adobe برای گردش کار یکپارچه بررسی و تأیید
  • بررسی های بومی و فرآیندهای تأیید در Adobe Express
  • صفحات خانگی سفارشی اطمینان از دسترسی آسان به الگوهای مارک دار
  • تنظیم برند یک کلیک که به طور خودکار آرم های مارک ، رنگ و قلم را استخراج و سازماندهی می کند

Sakura Martin ، رئیس جهانی برند و طراحی در Dentsu ، که از Adobe Express در حدود 120 بازار استفاده می کند ، اظهار داشت: “Adobe Express در حال پر کردن یک شکاف مهم برای تیم های بازاریابی توزیع شده ما است ، به آنها این امکان را می دهد تا از استودیوی خلاق ما استفاده کنند تا از آن استفاده کنند تا از قبل از آن استفاده کنند. روی کار استراتژیک تمرکز کنید. “

Adobe Express اکنون برای بازاریابی عملکرد در Adobe Genstudio ادغام شده است ، شبکیه تولید خلاق ، Adobe Journey Optimizer ، Marketo Engage و Adobe Acrobat. بازار افزودنی این پلتفرم در سال گذشته چهار برابر شده است تا بیش از 225 ابزار را شامل شود ، با مشارکت های جدید پلتفرم از جمله Miro ، Raksul ، One Career and Box ، پیوستن به شرکای موجود مانند Slack ، Google ، Chatgpt ، HubSpot ، Webflow و Wix.

پیشرفت های اضافی در سبد Adobe

Adobe چندین پیشرفت محصول دیگر را در این اجلاس اعلام کرد ، از جمله:

  • سفر بهینه ساز شتاب دهنده برای کمک به تیم ها شناسایی فرصت های با تأثیر بالا و مشخص کردن استراتژی های برنده
  • تجربه سایت های مدیر بهینه ساز برای بهبود دستیابی به ترافیک وب از طریق تشخیص خودکار مسئله
  • بنیاد Genstudio یک رابط یکپارچه برای راه حل های زنجیره تأمین محتوای Adobe ارائه می دهد
  • به روزرسانی های GenStudio برای بازاریابی عملکرد ، از جمله ایجاد دارایی برای تبلیغات ارائه شده از طریق پلت فرم تبلیغات مایکروسافت و Google Compless Manager 360 ، و همکاری گسترده با تبلیغات LinkedIn برای موارد استفاده B2B

قابلیت های جدید Adobe Express Enterprise در تابستان امسال در دسترس خواهد بود ، در حالی که سایر محصولات و ویژگی های اعلام شده به طور کلی به عنوان بخشی از پلت فرم تجربه Adobe در دسترس هستند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *