8 ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدیو

با استفاده از ابزار های هوش مصنوعی میتوانید در کمترین زمان ممکن ویدیو موردنظر خودتان را بسازید.در این مقاله قصد داریم 11ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدیو را معرفی کنیم.

هوش مصنوعی برای تولید ویدیو

۱) Pictory

Pictory یک ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدیو ست که به تجربه و مهارت کافی برای تولید ویدئو نیازی ندارد.تمام آنچه شما برای تهیۀ ویدئو با استفاده از این ابزار نیاز دارید آن است که یک متن یا لینک مقاله‌تان را برای راهنمای تولید ویدئو ارائه کنید.

بر فرض مثال شما می‌توانید لینک بلاگ خود را وارد کرده و Pictory با توجه به نیاز شما، یک ویدئو برای انتشار آن در سایت موردنظرتان یا شبکه اجتماعی برایتان تهیه می‌کند. همچنین، شما میتوانید با استفاده از این ابزار ویدیو مورد نظرتان را اصلاح و ویرایش کنید.

عیب این ابزار : Pictory هنوز قادر به تشخیص کلمات فارسی نیست، بنابراین برای زبان فارسی نمی‌تواند تصاویر مرتبطی را ایجاد کند. همچنین باید در نظر داشته باشید تصاویر در ویدئوها نقش به‌شدت مهمی را ایفا می‌کنند که این ابزار توانایی تشخیص مفهوم یک‌سری کلمات براساس محتوای درج‌شده را نداشته و مخاطب را دچار کج‌فهمی می‌کند.

این ابزار رایگان نیست، اما شما می‌توانید به‌طور رایگان آن را مورد سنجش قرار دهید تا در صورت هم‌پوشانی با نیازهایتان، آن را به قیمت ۱۹ دلار در ماه خریداری کنید.

2) Colossyan

Colossyan طیف متنوعی از آواتارها را ارائه می‌دهد که می‌توانند اسکریپت شما را با لهجه‌ها و زبان‌های مختلف بازگو کنند. در این ابزار امکان طراحی لباس آواتارتان نیز وجود داشته و ویژگی‌های کلیدی آن، ترجمۀ خودکار، زیرنویس‌ها و توانایی بهبود پیام‌ها از طریق ضبط صفحه است.

همچنین Colossyan انتخابی مناسب برای ایجاد فیلم‌های آموزشی است که نرخ آن از ۲۸ دلار در ماه شروع می‌شود.

۳) Synthesys

Synthesys مناسب برای برندهایی است که به دنبال ایجاد ویدئو برای استفادۀ تجاری هستند. این ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدیو از فناوری Text-to-Video برای تبدیل اسکریپت‌ها به ویدئوهای جذاب استفاده می‌کند.

با Synthesys می‌توانید محتوای ویدئویی را بدون دوربین یا مجری ایجاد کنید؛ تنها کافی است یک آواتار انتخاب کنید و اسکریپت خود را به یکی از ۱۴۰ زبان موجود تایپ کنید.

قیمت Synthesys بسته به ویژگی‌های مورد نیازتان از ۳۵ دلار در ماه شروع می شود که انتخابی عالی برای ویدئوهای توضیح‌دهنده، آموزش الکترونیکی، توضیحات محصول و محتوای رسانه‌های اجتماعی است.

۴) InVideo

InVideo قالب‌های مختلف و متنوعی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی دارد که برای استفاده کردن از آن‌ها به هیچ دانشی نیاز نداشته و حتی میتوانید به‌طور رایگان  از آن استفاده کنید.

شما با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدئو می‌توانید متن را به ویدئو تبدیل کرده یا ویدئوی خود را در آن آپلود کنید و با توجه به قالب انتخابی، آن را تغییر دهید. ناگفته نماند که از طریق InVideo می‌توانید ویدئوی تهیه‌شدۀ خود را مستقیماً در سیستم‌عامل‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

۵) Veed.io

با Veed.io می‌توانید از متن، رنگ‌ها، فونت و موسیقی سفارشی برای ساخت ویدئویی منحصربه‌فرد برای برند خود استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌ای که آن را از دیگر ابزارها متفاوت کرده است، امکان قراردادن زیرنویس خودکار به زبان‌های مختلف است.

به بیان دیگر، شما به‌راحتی می‌توانید ویدئوی خود را آپلود کرده و دکمۀ زیرنویس خودکار را فشار دهید تا بلافاصله اسکریپت را دانلود کنید. Veed.io برای ویدئوهای کمتر از ۱۰ دقیقه رایگان بوده و برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر، قیمت‌ها از ۱۸ دلار در ماه شروع می‌شود.

۶) Synthesia

Synthesia یک پلتفرم ایجاد ویدئو با هوش مصنوعی است که می‌تواند ویدئوها را به بیش از ۱۲۰ زبان، لهجه و تن صدا تولید کند. در این ابزار، شما این امکان را دارید که آواتارهای سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کرده یا از بین بیش از ۱۵۰ آواتار هوش مصنوعی مختلف، یکی را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های جالب Synthesia تبدیل متن به گفتار است که به کاربران اجازه می‌دهد متن‌های خود را تایپ کنند تا صداگذاری شوند. برندهای مشهور و مختلفی اعم از نایک و گوگل از Synthesia در ویدئوهای خود استفاده کرده‌اند که قیمت آن از ۲۲.۵۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

۷) Deepbrain AI

یکی دیگر از ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدئو، این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند با آپلود اسکریپت خود و استفاده از قابلیت تبدیل متن به گفتار، ویدئویی را در کمتر از پنج دقیقه ایجاد کند. با استفاده از این پلتفرم این امکان هست که اسکریپت را به‌صورت دستی تایپ کرده یا آن را کپی و در پلتفرم جای‌گذاری کرد.

همچنین، امکان ایجاد آواتار شخصی‌سازی‌شده در Deepbrain وجود دارد و قیمت آن از ۳۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

۸) Elai.io

Elai ابزاری کاملاً ساده است که برای کارکردن با آن، به مهارت‌های ویرایش ویدئو نیازی نیست. با استفاده از این ابزار فقط کافی است یک URL پست بلاگ یا متن HTML را کپی و جای‌گذاری کنید، یک الگو را از کتابخانۀ آن انتخاب کنید و اجازه دهید Elai بقیۀ کارها را انجام دهد.

پس از تکمیل ویدئو، شما قابلیت انجام هرگونه تغییری روی آن را داشته و می‌توانید از بیش از ۶۰ زبان و ۲۵ آواتار آن نیز استفاده کنید. Elai برای تهیۀ ویدئوی یک‌دقیقه‌ای رایگان است، اما برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر، برنامه‌های آن از ۲۳ دلار در ماه شروع می‌شود.

تولید ویدئوی خود را با ابزارهای هوش‌ مصنوعی شروع کنید

اکنون می‌دانید که چه ابزارهایی و با چه ویژگی‌هایی برای تولید ویدئوهای شما قابل استفاده هستند؛ بنابراین تنها کافی است که با توجه به نیاز های خود و متناسب با آن، ابزار مورد نظر هوش مصنوعی برای تولید ویدئو به‌وسیله مناسب خود را تشخیص داده و به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *