نظرسنجی جدید نشان می دهد که سهولت استفاده از AI با اعتماد ، ذهنیت رهبران تجارت است


یک گزارش اخیر CIO نشان داد که شرکت ها با وجود 250 میلیون دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنند تلاش برای اثبات ROIبشر رهبران مشاغل در تلاش برای بهره وری هستند ، اما با ادغام فناوری جدید ، نیاز به بازگرداندن برنامه های موجود ، فرآیندهای به روزرسانی و الهام بخشیدن به کارگران برای یادگیری و سازگاری با محیط کسب و کار مدرن است.

نیت مک لیچ، مدیرعامل سریع 136 مدیر را مورد بررسی قرار داد تا واقعیت های پذیرش هوش مصنوعی را کشف کنند – به دنبال اولویت های اصلی رهبران ، نگرانی های اصلی و جایی که آنها به دنبال اطلاعات قابل اعتماد در مورد ابزارهای آینده نگر خود در سال 2025 هستند.

آیا ما اعتماد به کارآیی را قربانی می کنیم؟

نتایج این نظرسنجی سهولت استفاده و ادغام (72.8 ٪) را برای انتخاب ابزارهای AI کسب و کار نشان داد. با این حال ، هنگامی که در مورد نگرانی های اصلی آنها در طول روند انتخاب سؤال شد ، 60.3 ٪ به حریم خصوصی و امنیت به عنوان بزرگترین نگرانی های خود رای دادند. با این حال ، این تأکید بر سهولت استفاده ، سؤالاتی را در مورد اینکه آیا امنیت به اندازه کافی در اولویت قرار دارد ، ایجاد می کند.

برقراری ارتباط با انسان و ماشین آلات آسان تر می شود و کاربران هوش مصنوعی را قادر می سازد تا با مهارت بیشتری موفق شوند. مشاغل می توانند وظایف خود را خودکار کنند ، فرایندها را بهینه کنند و با تجزیه و تحلیل کاربر پسند تصمیمات بهتری بگیرند.

AI و MicroServices API محور به مشاغل اجازه می دهد تا عملکردهای پیشرفته AI را در سیستم های موجود خود به روشی مدولار ادغام کنند. این را با راه حل های بدون کد ، خودکار و دستیاران مجازی چند مدلی کنترل شده با صدا جفت کنید و این رویکرد بدون نیاز به تخصص گسترده هوش مصنوعی ، توسعه برنامه های سفارشی را تسریع می کند.

از طریق ادامه اکتشاف و بهینه سازی ، پیش بینی می شود هوش مصنوعی اضافه کند 4.4 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی. بخش مهم و پیچیده ای که امروزه باید در نظر داشته باشید تأیید این است که این راه حل های از پیش ساخته شده با شیوه های نظارتی و اخلاقی هوش مصنوعی مطابقت دارند. رمزگذاری قوی ، کنترل دسترسی محکم و چک های منظم داده ها را در این سیستم های هوش مصنوعی ایمن نگه می دارد.

همچنین ارزش این را دارد که بررسی کنید که ارائه دهندگان اخلاقی AI Frameworks برای ایجاد اعتماد ، جلوگیری از آسیب و اطمینان از مزایای هوش مصنوعی از همه پیروی می کنند. برخی از موارد ذکر شده شامل ، اتحادیه اروپا، اصول OECD AI ، چارچوب اخلاق یونسکو AI ، IEEE دستورالعمل های طراحی هماهنگ اخلاقی (EAD) ، و چارچوب مدیریت ریسک AI NISTبشر

رهبران به چه چیزی احتیاج دارند و به کجا می روند تا آن را بدست آورند؟

اگرچه نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها بزرگترین نگرانی رهبران در مرحله انتخاب هوش مصنوعی بود ، اما در مورد چالش های ادغام آنها از آنها سؤال شد ، تنها 20.6 ٪ آن را به عنوان یک مسئله اصلی قرار دادند. در عوض ، 41.2 ٪ از رهبران اظهار داشتند كه هزینه های ادغام بالای ذهن بوده است.

جالب است ، با این حال ، وقتی از شما سؤال می شود “چه پشتیبانی اضافی به شما نیاز دارید؟” پاسخ “گزینه های مقرون به صرفه تر” در رتبه پایین ترین قرار گرفت و رهبران بیشتر در یافتن آموزش و آموزش (56.6 ٪) ، راه حل های سفارشی (54.4 ٪) و پشتیبانی فنی (54.4 ٪) متمرکز شدند. این نشان می دهد که مردم فقط به دنبال ارزان ترین گزینه ها نیستند – آنها به دنبال ارائه دهندگان هستند که می توانند از آنها با ادغام و امنیت پشتیبانی کنند. آنها ترجیح می دهند شرکای قابل اعتماد را پیدا کنند تا آنها را از طریق روشهای مناسب برای محافظت از حریم خصوصی داده ها راهنمایی کنند و مایل به پرداخت هزینه آن هستند.

منابع اطلاعاتی خارجی هنگام تحقیق در مورد اینکه رهبران برنامه های هوش مصنوعی می توانند به آنها اعتماد کنند ، مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که از وی خواسته شد بین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، سیستم عامل های جامعه و دایرکتوری های آنلاین را به عنوان منبع معتبرترین اطلاعات خود هنگام تصمیم گیری در مورد ابزار انتخاب کنید ، اکثریت برابر 54.4 ٪ گفت LinkedIn و X.

این احتمال وجود دارد که به دلیل تعداد زیادی از متخصصان موجود برای ارتباط با این دو سیستم عامل بیشتر مورد اعتماد باشند. در LinkedIn ، رهبران می توانند از صفحات شرکت ، بهترین شیوه ها ، اطلاعات محصول و علایق به اشتراک گذاشته شده از طریق پست ها ، بررسی نظرات همسالان و حتی مکالمه های باز با سایر همسالان برای به دست آوردن بینش از تجربیات دست اول پیروی کنند. به همین ترتیب ، در X ، رهبران می توانند از کارشناسان صنعت ، تحلیلگران و شرکت ها پیروی کنند تا در مورد آخرین تحولات آگاه باشند. طبیعت پر سرعت این پلتفرم به این معنی است که اگر یک ابزار AI روند رو به رشد باشد ، اعضای پلتفرم در مورد آن می شنوند.

با این وجود ، پتانسیل اطلاعات نادرست و عقاید مغرضانه در هر بستر رسانه های اجتماعی وجود دارد. تصمیم گیرندگان باید در نظر داشته باشند که ترکیبی از تحقیقات آنلاین ، مشاوره های متخصص و تظاهرات فروشنده را هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ابزار هوش مصنوعی در نظر بگیرند.

آیا رهبری می تواند به اندازه کافی سریع تکامل یابد؟

تخصص داخلی محدود برای مدیریت هوش مصنوعی توسط 26.5 ٪ به عنوان دومین نگرانی بزرگ آنها در طول ادغام ذکر شده است ، دوم فقط هزینه های ادغام. بوها مطالعه IBM اخیر در مورد هوش مصنوعی در محل کار مشخص شد که 87 ٪ از رهبران مشاغل انتظار دارند حداقل یک چهارم از نیروی کار خود در پاسخ به AI و اتوماسیون تولید کنند. در حالی که پیدا کردن شریک مناسب شروع خوبی است ، رهبران از چه راهکارهایی می توانند برای آموزش تیم ها بر روی اطلاعات مورد نیاز و دستیابی به پذیرش موفق استفاده کنند؟

آهسته و پایدار برنده مسابقه می شود ، اما هدف این است که هر دقیقه را حساب کنید. رهبران مشاغل باید پیروی از نظارتی را تحقق بخشند و عملیات و نیروی کار خود را آماده کنند. این شامل ایجاد استراتژی های مؤثر در مدیریت هوش مصنوعی است که بر روی پنج ستون ساخته شده است: توضیح ، انصاف ، استحکام ، شفافیت و حریم خصوصی.

این کمک می کند که همه در همان صفحه باشند – با کارمندانی که اشتیاق شما را برای اتخاذ استراتژی های کارآمدتر به اشتراک می گذارند. با نشان دادن آنچه در آن برای آنها وجود دارد ، شروع کنید. سود بالاتر؟ کمتر استرس زا کاری؟ فرصت های یادگیری و پیشرفت؟ این کمک می کند تا مدارکی برای تهیه نسخه پشتیبان از اظهارات خود داشته باشید. برای ارائه برخی از برنده های سریع یا پروژه های آزمایشی که نقاط درد ساده تری را حل می کند ، آماده باشید. به عنوان مثال ، در یک سناریوی مراقبت های بهداشتی ، این می تواند تماس تلفنی با بیمار و فرم های مصرف خودکار را برای تأیید پزشکان رونویسی کند.

با این وجود ، شما نمی توانید آنچه را که در ذهن همه وجود دارد پیش بینی کنید ، بنابراین مهم است که فضاهایی ایجاد کنید که تیم ها بدون ترس از قضاوت یا انتقام جویی ، احساس راحتی در ایده ها ، نگرانی ها و بازخورد را داشته باشند. این همچنین فرصتی برای کشف و حل نقاط دردی که نمی دانستید وجود داشته است ، فراهم می کند. تقویت ایمنی روانی نیز هنگام تنظیم فرآیندهای جدید بسیار مهم است. خرابی قاب به عنوان تجربیات یادگیری ارزشمند ، نه اشکال ، برای کمک به تشویق حرکت رو به جلو.

اتخاذ هوش مصنوعی در تجارت فقط مربوط به سود کارآیی نیست – این مربوط به ایجاد تعادل مناسب بین قابلیت استفاده ، امنیت و اعتماد است. در حالی که شرکت ها پتانسیل هوش مصنوعی را برای کاهش هزینه ها و ساده سازی عملیات تشخیص می دهند ، با چالش های واقعی از جمله هزینه های ادغام و نیاز فزاینده ای به مهارت های خاص هوش مصنوعی روبرو می شوند. کارمندان نگران جابجایی شغلی هستند و رهبری باید از طریق شفافیت و ابتکارات صعود کننده ، این ترس ها را برطرف کند. حاکمیت قوی هوش مصنوعی برای پیمایش انطباق ، ملاحظات اخلاقی و محافظت از داده ها بسیار مهم است. در نهایت ، ساختن کار هوش مصنوعی در دنیای واقعی به برقراری ارتباط ، مزایای ملموس و فرهنگ امنیتی اول که آزمایش را تشویق می کند ، کاهش می یابد.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *