Nfinite، شرکتی که او در سال 2016 پس از مواجهه با چالش هایی در هنگام تزئین اولین آپارتمان خود تأسیس کرد. N محدود تجربه خرید آنلاین را با ارائه محتوای بصری مبتنی بر هوش مصنوعی، فراگیر، جذاب و شخصی سازی شده در مقیاس به خرده فروشان و برندها تغییر می دهد.
چه چیزی شما را ترغیب کرد که از قانون و خدمات مالی به تأسیس Nfinite، شرکتی که بر تجارت الکترونیک و هوش فضایی متمرکز است، بروید؟
سابقه من در حقوق و خدمات مالی بینش ارزشمندی در مورد عملیات تجاری و ناکارآمدی بازار به من ارائه داد. با این حال، من به پتانسیل تحول آفرین فناوری در بخش خرده فروشی جذب شدم. متوجه شدم که خردهفروشان با چالشهای قابلتوجهی با عکاسی محصول سنتی روبرو هستند – این عکاسی پرهزینه، زمانبر و فاقد مقیاسپذیری بود. این باعث شد Nfinite را تأسیس کنم و در ابتدا روی کمک به خرده فروشان با تولید تصاویری با کیفیت بالا با استفاده از ترکیبی از مدل سازی سه بعدی و هوش مصنوعی تمرکز کردم. با گذشت زمان، تخصص ما در تولید حجم زیادی از دادههای سهبعدی غنیشده ما را به کشف فرصتها در هوش مصنوعی فضایی، همکاری با شرکتهای فناوری و هوش مصنوعی برای ایجاد جهش بعدی در هوش مصنوعی سوق داد. همانطور که Nfinite تکامل یافت، ما به پتانسیل فراتر رفتن از تصاویر دو بعدی پی بردیم و به سمت ایجاد مجموعه داده های سه بعدی گسترده و غنی شده فضایی که آینده هوش مصنوعی را تقویت می کند، درک کردیم و مدل ها را قادر می سازد نه تنها پیکسل ها بلکه کل محیط ها را درک و تولید کنند.
چه شکاف هایی در بازار شناسایی کردید که منجر به ایجاد شرکت شد؟
زمانی که Nfinite تأسیس شد، تجارت الکترونیک به سرعت در حال گسترش بود، اما ابزارهای ایجاد تصاویر بصری محصول عقب مانده بودند. عکاسی سنتی نمیتوانست با تقاضای سرعت، سفارشیسازی و انعطافپذیری مطابقت داشته باشد. خرده فروشان به راهی برای تولید و تطبیق تصاویر بصری سریع، در زمینه های مختلف، بدون به خطر انداختن کیفیت نیاز داشتند. Nfinite این شکاف را با استفاده از مدلسازی سهبعدی برای تولید تصاویری واقعی از محصول که مقیاسپذیر و سفارشیسازی آسان بود برطرف کرد. همانطور که روشهای خود را اصلاح کردیم، مشخص شد که این تصاویر با کیفیت بالا نه تنها برای خردهفروشان مفید هستند، بلکه میتوانند به کاربردهای گستردهتر هوش مصنوعی، به ویژه در ایجاد مجموعه دادههای بزرگ و ساختاریافته برای آموزش هوش مصنوعی نیز خدمت کنند.
Nfinite چگونه از هوش مصنوعی و هوش فضایی برای ایجاد کتابخانه گسترده خود از دارایی های سه بعدی فوتورئالیستی استفاده می کند؟
سفر ما با تولید مدلهای سهبعدی متناسب با خردهفروشان، استفاده از ترکیبی از مدلسازی سهبعدی و اخیراً هوش مصنوعی برای تولید حجم وسیعی از محتوای واقعی واقعی بهصورت کارآمد آغاز شد. اخیرا، ما با یکپارچه سازی هوش فضایی، قابلیت های خود را گسترش داده ایم. در حالی که مشتریان خردهفروشی ما از برخی از این فناوری بهره میبرند، مانند ویژگی جدید SceneMagic AI، که تصاویر واقعی سبک زندگی را با شروع عکسهای ساده دوبعدی ایجاد میکند، سرمایهگذاری و تحقیقات ما در هوش مصنوعی فضایی عمدتاً در موارد استفاده گستردهتر است. SceneMagic AI نمونه کاملی از تخصص ما در سه بعدی است که به ما امکان می دهد کل محیط ها را با نسبت ها، نور، سایه ها و چشم اندازهای دقیق ایجاد کنیم – فرآیندی که ما آن را انتشار کنترل شده با سه بعدی می نامیم.
از چه جهاتی تصاویر محصول مبتنی بر هوش مصنوعی Nfinite با تصاویر مصنوعی سنتی متفاوت است؟
تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی ما با ترکیب واقعگرایی با انعطافپذیری فراتر از تصاویر مصنوعی استاندارد است. تصاویر مصنوعی سنتی اغلب فاقد جزئیات و پتانسیل سفارشیسازی هستند، اما مدلهای سهبعدی فوتورئالیستی ما تصاویری با کیفیت بالا و پویا را ارائه میدهند که میتوانند به راحتی برای زمینههای مختلف تطبیق داده شوند. این مدلها که در ابتدا برای خردهفروشان ایجاد شدند، اکنون با ابردادههای فضایی غنی شدهاند و برای کاربردهای پیشرفته هوش مصنوعی مانند هوش فضایی مناسب هستند. این تطبیق پذیری دارایی های ما را منحصر به فرد می کند و هم نیازهای خرده فروشی تجاری و هم توسعه پیشرفته هوش مصنوعی را برآورده می کند.
آیا می توانید نقش طراحان انسانی را در فرآیند اختصاصی خود برای ایجاد دارایی های بصری سه بعدی توضیح دهید؟ لمس انسان در یک راه حل سنگین فناوری چقدر مهم است؟
در حالی که فناوری ما به شدت بر اتوماسیون و هوش مصنوعی متکی است، طراحان انسانی نقش مهمی در تضمین اینکه خروجی نهایی با استانداردهای بالای کیفیت و خلاقیت ما مطابقت دارد، بازی میکنند. طراحان جزئیات ظریفی را اضافه می کنند که تصاویر ما را واقعاً واقعی و از نظر زیبایی شناختی جذاب می کند. برای خرده فروشان، این لمس انسانی تضمین می کند که جلوه های بصری با زیبایی شناسی برند و انتظارات مصرف کننده هماهنگ باشد. با حرکت به سمت فضای هوش مصنوعی فضایی، طراحان ما همچنان به این اطمینان میدهند که حتی پیچیدهترین تصاویر بصری کاربرپسند و از نظر بصری جذاب هستند.
چگونه از دارایی های سه بعدی Nfinite توسط خرده فروشان برای تقویت تجارت الکترونیک، بازاریابی و تجارت در فروشگاه استفاده می شود؟ آیا می توانید نمونه هایی از موارد استفاده موفق را ارائه دهید؟
خردهفروشان از داراییهای سه بعدی ما برای ایجاد تجربههای خرید فراگیرتر و تعاملیتر استفاده میکنند. به عنوان مثال، مشتری می تواند رنگ یک محصول را تغییر دهد یا آن را در محیط های مختلف به طور مستقیم در وب سایت مشاهده کند. این سفارشی سازی منجر به تعامل بیشتر و افزایش نرخ تبدیل شده است. یک مثال قابل توجه کار ما با Lowe’s و Costco است، که در آن مدلهای سهبعدی واقعگرایانه ما به کاهش هزینههای عکاسی کمک کرده و در عین حال امکان بهروزرسانی سریعتر محصول و گزینههای تجاری انعطافپذیرتر را در پلتفرمهای تجارت الکترونیک فراهم میکنند.
چگونه مجموعه داده های سه بعدی Nfinite به آموزش مدل هوش مصنوعی برای موارد استفاده سازمانی کمک می کند؟
مجموعه دادههای سه بعدی غنیشده ما، همراه با ابردادههای مکانی، دادههای آموزشی ضروری را برای مدلهای هوش مصنوعی مورد استفاده در صنایعی مانند واقعیت افزوده، روباتیک و فراتر از آن ارائه میکند. این مجموعه دادهها، مدلهای هوش مصنوعی را قادر میسازد تا محیطهای سهبعدی را بهتر درک کرده و جهتیابی کنند، و پایهای برای برنامههای کاربردی در زمینههایی مانند جستجوی بصری، تشخیص اشیا و سیستمهای مستقل ارائه میدهند. دادههای ساختاری که ارائه میدهیم، آموزش هوش مصنوعی را سرعت میبخشد و با اجازه دادن به مدلها برای تعامل با محیطهای فضایی دقیق، عملکرد را بهبود میبخشد.
هوش فضایی یک زمینه به سرعت در حال رشد است. نظر شما در مورد اینکه این فناوری به کجا می رود، به ویژه در زمینه پیشرفت های هوش مصنوعی مانند آزمایشگاه جهانی Fei-Fei Li چیست؟
هوش فضایی به طور اساسی نحوه درک و تعامل سیستم های هوش مصنوعی با جهان را تغییر خواهد داد. نوآوریهای ابتکاری مانند آزمایشگاه جهانی Fei-Fei Li نشان میدهد که هوش مصنوعی به زودی قادر خواهد بود روابط و زمینههای فضایی را عمیقتر درک کند و توانایی خود را برای ایجاد تجربیات دیجیتالی فراگیر افزایش دهد. تمرکز Nfinite بر ایجاد مجموعه داده های سه بعدی غنی شده، ما را به خوبی در این تغییر موقعیت می دهد. تخصص ما به ما اجازه می دهد تا داده های آگاه از فضایی تولید کنیم که به آموزش نسل بعدی مدل های هوش مصنوعی کمک می کند و آنها را قادر می سازد تا محیط های پیچیده و دنیای واقعی را تفسیر کنند.
تکامل هوش مصنوعی را در تجسم محصول چگونه می بینید، به خصوص که به روند داده های مصنوعی و هوش فضایی مربوط می شود؟
هوش مصنوعی تجسم محصول را از یک فرآیند استاتیک و یک بعدی به چیزی بسیار پویاتر، تعاملی و همهجانبه تبدیل می کند. در حالی که ما با پرداختن به نیاز خردهفروشی به تصاویر پویا محصول شروع کردیم، اکنون به لطف افزایش هوش فضایی، فرصتهای گستردهتری را میبینیم. ما تجربیات بصری مبتنی بر هوش مصنوعی را تصور میکنیم که به مصرفکنندگان اجازه میدهد با محصولات به روشهای شخصیتر و همهجانبهتر تعامل داشته باشند. در آینده نزدیک، این احتمال وجود دارد که مشتریان بسته به نیازها و رفتارهای خاص خود، محتوای بصری سفارشی را تجربه کنند.
Nfinite بودجه قابل توجهی را به دست آورده و با خرده فروشان بزرگ همکاری کرده است. گامهای بعدی شما برای رشد چیست و چگونه میخواهید شرکت را در سالهای آینده توسعه دهید؟
هدف فوری ما ادامه حمایت از مشتریان خردهفروش با اصلاح و گسترش راهحلهای تجسم سه بعدی ما است. با این حال، استراتژی رشد بلندمدت ما در هوش مصنوعی فضایی نهفته است. ما در حال سرمایهگذاری در ساخت مجموعه دادههای بزرگ غنیشده با ابردادههای مکانی هستیم و با شرکتهای فناوری برای توسعه مدلهای هوش مصنوعی که میتوانند محیطهای سهبعدی را درک و تولید کنند، مشارکت میکنیم. Scaling Nfinite شامل رشد تیم ما، سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه، و ایجاد شراکت برای ایجاد نوآوری در برنامههای کاربردی خردهفروشی و هوش مصنوعی است. با این کار، هدف ما این است که در خط مقدم انقلاب اطلاعات فضایی قرار بگیریم.
با تشکر از شما برای مصاحبه عالی، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند N محدود.