Vasu Murthy ، SVP و مدیر ارشد محصول در انسجام – سریال مصاحبه


واسو مورتی SVP و مدیر ارشد محصول در انسجام است و بیش از 25 سال تجربه نرم افزار سازمانی را در بین امنیت ، محافظت و تجزیه و تحلیل داده ها به ارمغان می آورد. وی قبل از پیوستن به انسجام ، نقش های رهبری را در Rubrik ، Oracle و Datascaler برگزار کرد و به رشد محصول و نوآوری در مقیاس بزرگ کمک کرد.

انسجام رهبر امنیت داده های هوش مصنوعی است. بیش از 13،600 مشتری سازمانی ، از جمله بیش از 85 نفر از Fortune 100 و نزدیک به 70 ٪ از 500 جهانی ، برای تقویت مقاومت خود در حالی که بینش های ژنرال AI را در مقادیر زیادی از داده های خود ارائه می دهند ، به انسجام متکی هستند. از ترکیب انسجام با کسب و کار حفاظت از داده های سازمانی Veritas ، راه حل های این شرکت امن و محافظت از داده ها در محل ، در ابر و در لبه محافظت می شود.

شما Datascaler را که بعداً توسط اوراکل به دست آورد ، تأسیس کردید. چه درسهایی از سفر راه اندازی شما هنوز تصمیم گیری شما را امروز راهنمایی می کند؟

یافتن مناسب بازار محصول هدف اصلی ما در مراحل اولیه در Datascaler بود. در حالی که ما چشم انداز مشتاق زیادی برای محصول داشتیم ، شور و شوق همیشه به یک مورد استفاده قابل تکرار تبدیل نمی شد. قدرت در پرسیدن سوالات مناسب است. اگر تمام آنچه می خواهید این است که “چه چیزی را دوست دارید؟” یا “آیا شما از این استفاده می کنید؟” ، مردم غالباً در ذهن خود ایده آل خود هستند و در مورد آنچه دوست دارند از آنها استفاده کنند یا به آنها نیاز دارند در یک دنیای کامل فکر می کنند ، و همیشه منعکس کننده آنچه در واقعیت روزانه خود هستند نشان نمی دهد.

اگر چیزی برای مشتری واقعاً مهم باشد ، احتمال دارد که آنها قبلاً این کار را انجام دهند ، احتمالاً به طور کارآمد یا لذت بخش نیستند. آنها ممکن است از یک محصول بد بو که دوست ندارند ، خرج کردن پول بیشتر یا دست زدن به کارها به صورت دستی و آرزو کنند که بتوانند زمان خود را برگردانند. سوالات بهتری که باید بپرسید عبارتند از: “امروز چه کاری انجام می دهید که سخت است؟” یا “چه چیزی باعث صرفه جویی در وقت یا هزینه شما می شود؟” وقتی با سؤالات درست شروع می کنید ، از مشکلاتی که ارزش حل آن را دارند ، کشف می کنید.

چه چیزی تصمیم شما را برای حرکت از غول مانند اوراکل به دنیای پر سرعت Rubrik و انسجام بعدی سوق داد؟

من به عنوان یک سری ماموریت ها از حرفه خود فکر می کنم. رید هافمن در کتاب خود با عنوان “اتحاد” آن را “تورهای تحول گرا” می نامد. یک مأموریت معمولی برای من 2-3 سال به طول می انجامد و با نتیجه خاصی برای تجارت به پایان می رسد ، و سپس وقت آن است که روی چیز جدیدی کار کنیم. در حالی که من در اوراکل بودم ، به من پروژه ای داده شد که به یک مأموریت سه ساله تبدیل شد. پس از اتمام ، پرسیدم ، “بعد چیست؟” و آنها گفتند ، “چیزی حتی بزرگتر!” ، بنابراین من یک تیم را جمع کردم و ماموریت بعدی را شروع کردم. این چرخه خود را تکرار کرد و هر بار ، چالش رشد کرد.

در پایان مأموریت سوم خود در اوراکل ، من با سرعت و چشم انداز یک استارتاپ با رشد بالا ، چیزی را هوس می کردم ، که باعث شد من به Rubrik بروم. بعد از IPO Rubrik ، من مدتی مرخصی گرفتم تا در مورد آنچه در آینده بود فکر کنم ، و تصمیم گرفتم به یک تیم با یک چالش هیجان انگیز بپیوندم ، اینگونه است که من در انسجام به نقش خود رسیدم.

چه فرصت های منحصر به فردی را در انسجام دیدید که شما را متقاعد کرد این فصل مناسب در حرفه شما بود؟

کسب اخیر Cohesity از تجارت حفاظت از داده های سازمانی Veritas دقیقاً همان نوع پروژه ای است که من به دنبال آن بودم. فرصتی برای ایفای نقش اساسی در ادغام شرکت ها در حالی که ترسیم یک انتقال صاف برای پایگاه بزرگ مشتری ، چالش برانگیز و پاداش دهنده است. من ممتاز هستم که در شکل گیری فرهنگ ، تأثیرگذاری بر توسعه محصول و موفقیت این تحول برای کارمندان و مشتریان خود کمک کنم.

شما درست قبل از کسب Veritas به انسجام پیوسته اید. اولین تمرکز شما به عنوان CPO وارد این لحظه پرزرق و برق شد؟

برای CPO ، درک ذهنیت مشتریان و کارمندان به همان اندازه درک محصول و بازار مهم است. مشتریان ما جهانی هستند و مردم ما تجربیات مختلفی را پشت سر گذاشته اند. دریافت پیام در سراسر آن با همه آنها طنین انداز است.

فراتر از ارتباطات ، اولویت اصلی من افزایش سرعت نوآوری هایی است که به مشتریان خود تحویل می دهیم و حق ادامه گسترش ردپای خود را کسب می کنیم. فرصتی برای هدایت مشتریان خود به آینده امنیت داده ها و هوش مصنوعی وجود دارد.

انسجام دارای دیدگاه قوی اول است. شما در مورد هوش مصنوعی به عنوان یک لایه محصول در مقابل قابلیت تعبیه شده چگونه فکر می کنید؟

انسجام از همه جنبه ها – از تشخیص ناهنجاری ها و طبقه بندی داده ها گرفته تا کمک به مشتریان در تسریع و تقویت بازیابی سایبری – استفاده می کند. با وجود صدها نفر از داده های داده تحت مدیریت ما ، یک فرصت بزرگ برای باز کردن بینش های AI محور از سراسر سکو وجود دارد.

انسجام از زمین به عنوان یک سکوی ساخته شده است که باعث می شود ما در این بازار بی نظیر باشیم. طراحی شده برای پشتیبانی از چندین برنامه از ابتدا ، انسجام در بسیاری از موارد استفاده در داده ها از موقعیت قوی برخوردار است. مشتریان به ما می پردازند تا داده های خود را به سیستم عامل ما بیاوریم ، که فرصتی قدرتمند برای ساخت و ارائه برنامه های کاربردی در بالای آن به ما می دهد.

چگونه ابزارهایی مانند انسجام گایا چگونگی تعامل شرکت ها با داده های خود را تعریف می کنند؟

80 ٪ از داده های سازمانی بدون ساختار و مدیریت یا تجزیه و تحلیل از نظر سنتی دشوار است ، و هوش مصنوعی تولیدی فرصت هایی را برای استخراج بینش و ارزش از آن فراهم کرده است.

برای بهره گیری از داده های بدون ساختار ، باید از منابع مختلفی جمع آوری شود ، تمیز شود تا اطمینان حاصل شود که داده های خصوصی و حساس ناخواسته ای ندارد و در نماهای تغییر ناپذیر برای RAG و روش های دیگر برای به دست آوردن بینش ارائه می شود. حتی وقتی داده ها در دسترس است ، برای ساختن زیرساخت های هوش مصنوعی برای ارائه بینش تلاش زیادی می کند.

پلت فرم داده انسجام در حال حاضر داده ها را از همه مکان ها جمع آوری و تضمین می کند ، و ما همچنین Gaia را ساختیم ، یک برنامه RAG تمام عیار برای به دست آوردن بینش از داده ها. این امر به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از زبان طبیعی ، با داده های خود با داده های خود ارتباط برقرار کنند ، بینش های ارزشمندی ایجاد کنند و یکپارچه دانش شرکت را در انواع و مکان های مختلف داده متحد کنند.

هیجان انگیزترین موارد استفاده مشتری که تاکنون برای جستجوی مکالمه با هوش مصنوعی و تشخیص تهدید دیده اید چیست؟

اطلاعات زیادی در سراسر جهان وجود دارد که بسیاری از مشتریان حتی نمی دانند چه چیزی دارند. توانایی باز کردن آن و اهرم برای اطلاعات بیشتر برای تجارت بسیار قدرتمند است. یکی از جنبه هایی که به ویژه جالب می دانم مفهوم حاکمیت داده ها است. در شرایط ژئوپلیتیک امروز ، کشورها به طور فزاینده ای نگران این هستند که آیا داده های ذخیره شده در مرزهای خود به شهروندان خود کنترل می کنند. یک سؤال اساسی که به ویژه با هوش مصنوعی پیش می آید این است که آیا این سرویس های هوش مصنوعی در ابر میزبان هستند. مردم نگران این هستند که آیا می توانند از داده های خود پرس و جو کنند و چه کسی می تواند به آن دسترسی پیدا کند.

انسجام در موقعیت هایی مانند این برای من برجسته است زیرا از طریق فعال کردن مدیریت داده در محل ، راه حلی ارائه می دهد. با انسجام ، مشتریان نیازی به انتقال داده های خود به ابر یا نگرانی در مورد نهادهای مدیریت آن در سایر کشورها ندارند. نگرانی فزاینده در مورد حاکمیت داده ها و “گرانش داده” به این معنی است که سازمان های بیشتری می خواهند همه چیز را در محل نگه دارند و ما می توانیم دقیقاً آن راه حل را ارائه دهیم ، با شرکای سخت افزاری و NVIDIA کار می کنیم.

چگونه می توانید از طریق محصول ، طراحی و مستندات-به ویژه هنگام راه اندازی تجربیات اول ، از طریق محصول ، طراحی و مستندات اطمینان حاصل کنید؟

موفقیت یک شرکت به کلیه کارکردهای کار در هارمونی بستگی دارد – نه فقط محصول ، طراحی و مستندات. ایده ها می توانند از هرجایی حاصل شوند و وقتی مردم احساس شنیدن می کنند ، احساس مالکیت می کنند که بهترین نتیجه را به دنبال دارد.

مهم است که همه ذینفعان را زودتر بگنجانید ، به آنها گوش دهید و اطمینان حاصل کنید که همه آنها در نتیجه حرفی دارند. تیم های محصول باید ایده های خوبی داشته باشند و به اولویت بندی کمک کنند ، طراحان باید تجربه مشتری را در صدر نگه دارند و تیم های مستندات باید با کار با طراحان ، به حداقل رساندن زمان صرف شده در اسناد بپردازند و در صورت لزوم راهنمایی های درون خطی را ارائه دهند. هوش مصنوعی نقش مهمی در توسعه و ارائه این تجربه دارد.

چه چارچوبی به شما کمک می کند تا بین نقاط درد مشتری ، نوآوری بینایی و بدهی فنی اولویت بندی کنید؟

این هزینه می پردازد که هنگام تعیین اولویت ها و شکل دادن به رویکرد ما ، از اصول اول شروع شود. چارچوب ها می توانند برای برقراری ارتباط با این امر مفید باشند ، به خصوص هنگامی که آنها به خوبی هماهنگ هستند. گفته می شود ، من معتقدم که بیشتر محصولات به طور کلی می توانند به سه نوع طبقه بندی شوند.

اول ، محصولات جدیدی با مشتری کمی وجود دارد که در آن نوآوری باید تمرکز اصلی باشد. سپس ، محصولات اصلی نان و کره را دارید. نوآوری در اینجا مهم است ، اما پرداختن به نقاط درد مشتری نیز باید اولویت باشد. سرانجام ، شما محصولات طولانی مدت و بالغ دارید که به خوبی تثبیت شده اند. در این حالت ، تمرکز بیشتر به مدیریت نقاط درد مشتری و بدهی فنی تغییر می کند.

اهداف شما برای نمونه کارها محصول Cohehity در طی 12 تا 18 ماه آینده چیست؟

ما آنقدر پیدا کرده ایم که از زمان کسب ، بین انسجام و تجارت حفاظت از داده های سازمانی Vertias متناسب است. این سریعترین چیزی است که من تا به حال دیده ام که دو مجموعه محصول با هم جمع شده اند. در جدیدترین تکرار Veritas ، آنها محلول پشتیبان خود را به مجموعه ای از خدمات ریزگردها در ظروف تبدیل کردند. در مقابل ، انسجام به عنوان یک بستر کاربردی مبتنی بر کانتینر که بر روی یک لایه داده انعطاف پذیر ساخته شده است ، آغاز شد. به همین دلیل ، می توان خدمات Veritas را بر روی پلت فرم انسجام رها کرد و همه چیز یکپارچه کار کرد زیرا پلت فرم داده با هر دو کار می کند.

طی 12 تا 18 ماه آینده ، ما می خواهیم پشتیبانی از بار کاری ، امنیت داده ها و خدمات هوش مصنوعی برای همه مشتریان مشترک باشد. ما همچنین در حال ایجاد یک مسیر ارتقاء یکپارچه برای همه مشتریان هستیم تا بتوانند برای داده های خود به یک بستر اثبات آینده برسند.

محصولی که من به خصوص از آن هیجان زده ام ، راه حل ارکستراسیون سایبری AI عامل جدید AI II RecoveryAgent است. اولین پیشنهاد جدید از تلاشهای توسعه مشترک انسجام و وریتاس ، آماده سازی ، آزمایش و اتوماسیون آسان برای بازیابی سایبر را برای تقویت وضعیت های امنیتی ، افزایش اعتماد به نفس در پاسخ به حادثه و اثبات انطباق فراهم می کند.

چه توصیه ای به CPO های دیگر که در این منظره تحت سلطه AI حرکت می کنند ، ارائه می دهید؟

مردم احساس نیاز فوری به ترکیب هوش مصنوعی را در برنامه ها احساس می کنند. غالباً این به صورت آسانتر کردن گردش کار و کمک به افراد در تولید بیشتر است. اگرچه این برای مشتریان مفید است ، بعید است که مشتریان برای این بهبود بهره وری افزایشی به طور قابل توجهی هزینه بیشتری بپردازند.

تمایز واقعی هوش مصنوعی نیاز به تفکر مجدد گردش کار به طور کامل توسط هوش مصنوعی دارد. این فناوری به سرعت در حال تحول است و با بهبود دقت هوش مصنوعی ، با ارزش تر می شود. هوش مصنوعی می تواند برای تعامل با زبان طبیعی عالی باشد و برخی از برنامه ریزی ها ، منطق اصلی هنوز هم به اعتبار سنجی ، نظارت ، اصلاح خطا و داربست زیادی نیاز دارد. در حالی که برنامه های محور هوش مصنوعی با گذشت زمان بهبود می یابند ، در زیرساخت های هوش مصنوعی و زیرساخت های داده شده پولی وجود دارد.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند انسجامبشر



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *