چهارکیت به دلیل نقش خود در تحول زنجیره تأمین AI محور شناخته شده است و توسعه دهنده برج کنترل هوشمند است ، که بر اساس آنچه به عنوان بزرگترین شبکه دید در زمان واقعی جهان توصیف می شود ، فعالیت می کند. این پلتفرم ایجاد دوقلوهای دیجیتالی جامع زنجیره های عرضه را امکان پذیر می کند و عوامل دیجیتالی دارای هوش مصنوعی را برای پشتیبانی از اتوماسیون ، تقویت همکاری و هدایت نتایج عملیاتی برای همه ذینفعان ادغام می کند. برخلاف برج های کنترل سنتی ، راه حل FourKites برای پشتیبانی از اجرای زمان واقعی و تحقق هوشمند در هر دو عملیات عرضه و مشتری در نظر گرفته شده است.
چه چیزی باعث تغییر اخیر در Fourkites از دید تا کنترل برج ها شد ، و چگونه شکاف موجود در بازار را شناسایی کردید یا اینکه این زمان مناسب برای پیگیری این اهداف جدید بود؟
تغییر Fourkites برای کنترل برج ها و نیروی کار دیجیتال جدید نشان دهنده تکامل بزرگتر در زنجیره تأمین و فضای لجستیک است. به عبارت ساده ، دید و بینش دیگر کافی نیست. با تکامل سریع هوش مصنوعی و چشم انداز برای فراتر از تحویل داده های صرف ، تأمین کنندگان در اولویت بندی اتوماسیون هوشمند و راه حل هایی قرار می گیرند که نه تنها می توانند عملیات را ساده تر کنند بلکه به قول هوش مصنوعی در حال انجام اقدامات خودکار بر روی بینش هایی که داده ها و دید در زمان واقعی ارائه می دهند ، ارائه می دهند.
حرکت به برج کنترل هوشمند ما و یک نیروی کار دیجیتال به مشتریان ما کمک می کند تا اهداف استراتژیک خود را به روشهایی که قبلاً امکان پذیر نبودند ، دست یابند. اکنون ، هوش مصنوعی می تواند مدیریت زنجیره تأمین را از ردیابی واکنشی به ارکستراسیون فعال که سالها پیش برای دستیابی به آن انتخاب کردیم ، تبدیل کند و گردش کار خودمختار و هوشمندانه تری را فراهم کند.
آیا می توانید در مورد سفر خود در فناوری و هوش مصنوعی اطلاعات بیشتری برای ما بگویید و چگونه شما را به سمت نقش فعلی خود در Fourkites سوق داد؟
من فعالیت مهندسی خود را از 20 سال پیش در شیکاگو شروع کردم. از آن زمان من اشتیاق به همه جنبه های فناوری را از پردازش سیگنال ، فشرده سازی ویدیو و دید رایانه ، به یادگیری ماشین و تحویل SaaS تقویت کرده ام.
پیشرفت سریع هوش مصنوعی این اشتیاق را بسیار شارژ کرده است ، و تمایل به حضور در خط مقدم توسعه و پذیرش آن در زنجیره تأمین ، آن را به یک زمان بسیار هیجان انگیز برای کار در صنعت تبدیل کرده است.
این تجربه اولیه ، همراه با توقف در Logitech ، سامسونگ و دیگران ، من را به سمت نقش فعلی خود در Fourkites سوق داد ، جایی که من مسئولیت تحویل محصول ، علوم داده ها و توانمندسازی تیم خود را با فرصت های رشد و سیستم عامل ها برای نمایش کار نوآورانه در زنجیره تأمین.
به عنوان یک رهبر فکر در فناوری زنجیره تأمین ، چگونه می بینید که هوش مصنوعی در چند سال آینده در حال تغییر شکل چشم انداز است؟
مأموریت ما همواره حل چالش های زنجیره تأمین در حالی است که به سرعت در آغوش نوآوری های فناوری است. همانطور که به جلو نگاه می کنیم ، آنچه بیشتر از همه مرا هیجان زده می کند این است که از هوش مصنوعی به روشی استفاده می شود که هرگز فکر نمی کردیم ، به مشتریان کمک می کنیم تا به روش های جدید جمع آوری ، پردازش و اقدام کنند.
تصور کنید که به جای نیاز به ورودی های دستی برای اطلاعات اساسی ، کاربران از انواع مختلف قادر خواهند بود به سادگی با یک برنامه صحبت کنند یا از آنچه می بینند عکس بگیرند و LLM قادر به شناسایی و استخراج همان کیفیت اطلاعات خواهد بود.
به عنوان مثال ، بندر نیوجرسی و ترمینال بندر نیوآرک را بگیرید. آنها دوربین های فیلمبرداری دارند که در 24/7 قرار دارند و هر 30 ثانیه تازه می شوند. اگر شروع به گرفتن آن قاب ها کنیم ، می توانیم دقیقاً بدانیم که کامیون ها وارد چه چیزی شده اند و فقط با نگاه کردن به پلاک ها یا شماره های کانتینر بیرون می آیند. بیشتر بنادر این دوربین ها را 24/7 در دسترس دارند ، بنابراین دموکراتیک کردن داده ها و روش های طبیعی تر جمع آوری داده ها کمترین میوه ای خواهد بود که می تواند حمل و نقل و ردیابی را متحول کند.
چه معیارها یا شاخص های موفقیت برای شما هنگام ارزیابی تأثیر پلتفرم بر مشتریان برای شما مهمترین است؟
مهمترین معیارها برای ارزیابی تأثیر مشتری این سیستم عامل شامل ظرفیت اتوماسیون گردش کار ، کاهش در کارهای دستی و بهبود کارآیی خاص عملیاتی است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه می توانیم مجازات های OTIF را کاهش دهیم ، هزینه های ادغام را کاهش دهیم ، ظرفیت حمل حمل و نقل را بهبود بخشیم و مدیریت زنجیره تأمین خودمختار و هوشمندتر را فعال کنیم. این معیارها با تبدیل فرآیندهای پیچیده زنجیره تأمین ، توانایی ملموس برای ارائه ارزش برای مشتریان را نشان می دهند.
چگونه FourKites از AI و یادگیری ماشین استفاده می کند تا یک مزیت رقابتی در بازار فناوری زنجیره تأمین فراهم کند؟
ما از AI و یادگیری ماشین استفاده می کنیم تا پیشرفت های معنی داری را به سمت از بین بردن سیلوهای داده گسترده امروز انجام دهیم و راه را به سمت یک روش کارآمدتر در نظارت ، تجزیه و تحلیل و عمل بر روی داده های زنجیره تأمین در زمان واقعی هموار کنیم.
برای این منظور ، ما از هوش مصنوعی برای کمک به ارزیابی تأثیر وقایع مختل کننده ، تشخیص مشکلات ردیابی ، به دست آوردن راهنمایی محصول و موارد دیگر استفاده می کنیم. کارگران دیجیتال جدید هوش مصنوعی ما گردش کار مشترک را به صورت خودکار انجام می دهند و 80 ٪ از کارهای روزمره را از بین می برند و ظرفیت کار حمل و نقل را 40 ٪ افزایش می دهند.
چه چیزی راه حل Fourkite را از دیگران در صنعت به ویژه از نظر قابلیت های هوش مصنوعی و ادغام متمایز می کند؟
ما خود را با تمرکز بر اجرای گردش کار پایان به پایان ، تبدیل مدلهای عمومی هوش مصنوعی به متخصصان حوزه زنجیره تأمین و حفظ تعهد به یادگیری مداوم و پذیرش سریع فناوری متمایز می کنیم. با ادغام داده های شبکه در زمان واقعی ، دوقلوهای دیجیتال عملیات زنجیره تأمین مشتریان و نیروی کار دیجیتال با قدرت هوش مصنوعی ، ما جامع ترین و هوشمندانه ترین راه حل صنعت را ارائه می دهیم.
آیا می توانید بینش در مورد فرآیند توسعه در پشت ویژگی های اصلی FourKite ، از جمله داده های زنجیره تأمین در زمان واقعی ، دوقلوهای دیجیتال و نیروی کار دیجیتال را به اشتراک بگذارید؟
فرایند توسعه برای ویژگی های اصلی FourKites با آزمایش سریع ، یادگیری و یک رویکرد مشترک مشخص می شود. ما از یک تیم تحقیق و توسعه اختصاصی استفاده می کنیم که ما آن را انجمن صنفی هوش مصنوعی می نامیم که بر روی کاوش آخرین فناوری ها ، انجام آزمایش داخلی و اعتبار سنجی متمرکز شده و بینش را به شکلی به اشتراک می گذارد که به همان سرعت حرکت کند.
با شکستن وظایف پیچیده به اقدامات کوچکتر ، قابل کنترل و به طور مداوم ارزیابی و ادغام مدلهای جدید هوش مصنوعی ، ما اطمینان می دهیم که راه حل های ما همچنان برجسته و سازگار هستند.
چگونه پیشرفت در محاسبات ابری و دیجیتالی شدن بر نحوه نزدیک شدن سازمانها به دید و اتوماسیون زنجیره تأمین آنها تأثیر داشته است؟
پیشرفت در محاسبات ابری و دیجیتالی شدن با کاهش چشمگیر هزینه های آموزش AI ، از بین بردن سیلوهای عملیاتی و فعال کردن سیستم های پیچیده تر و هوشمندتر در مقیاس ، به شدت بر دید و اتوماسیون زنجیره تأمین تأثیر گذاشته است. این تغییرات فن آوری نیاز به یادگیری و سازگاری مداوم ایجاد کرده است و به سازمان ها امکان می دهد راه حل های زنجیره تأمین هوشمندانه تر و هوشمندانه تر با کاهش قابل توجه هزینه های زیرساخت و افزایش انعطاف پذیری عملیاتی ایجاد کنند.
چگونه برج کنترل هوشمند محدودیت های اصلی سیستم های زنجیره تأمین میراث ، مانند اتکا به پردازش دسته ای و عدم ادغام در زمان واقعی ، را برای فعال کردن اقدامات خودمختار و بهبود کارآیی عملیاتی می پردازد؟
شکی نیست که سیستم های میراث برای شرکت هایی که امیدوارند به عملیات بیشتر با داده های بیشتری دست یابند ، موانع جاده ای قابل توجهی ایجاد کرده اند و با استفاده از AI AI عامل و اتوماسیون هوشمند ارزش بیشتری را ارائه می دهند.
علیرغم نوآوری قابل توجه ، ما دریافتیم که سیستم های میراث هنوز هم در مورد داده های زمان واقعی تلاش می کنند زیرا بسیاری برای پردازش دسته ای با پایگاه داده های رابطه ای طراحی شده اند. هنگامی که Fourkites پیشگام بازار دید زنجیره تأمین در زمان واقعی بود ، فرض ما این بود که سیستم های برنامه ریزی و اجرای شرکت اطلاعاتی را که ما ارائه می دهیم مصرف می کنند و آن را عمل می کنند ، اما این هرگز اتفاق نیفتاد و مشتریان ما به تنهایی عملیاتی شدند.
اکنون ، راه حل برج کنترل هوشمند ما اسکریپت را بر روی سیستم های میراث می چرخاند. به جای تکیه بر سیستم های سازمانی برای مصرف داده ها و عملیاتی کردن آن ، شرکت ها می توانند در عوض از سیستم عامل های دارای هوش مصنوعی مانند FourKites استفاده کنند تا داده ها را از سیستم های میراث مصرف کنند و آن را در گردش کار ادغام کنند که در آن کارگران دیجیتال و انسانی زمینه مورد نیاز خود را دارند.
چه موارد خاص استفاده یا نقاط درد مشتری در توسعه برج کنترل هوشمند در اولویت قرار گرفته است ، و چگونه بسته های AI محور آن مانند تأمین کننده اتصال AI و حیاط اتصال AI ، ارزش قابل اندازه گیری را برای ذینفعان زنجیره تأمین ایجاد می کند؟
در توسعه برج کنترل هوشمند ، ما تصمیم گرفتیم بینش را که از روز اول در Fourkites داشتیم ، تحقق بخشیم: با پرداختن به چالش های مهم ، مانند ارزیابی و کاهش اختلالات ، خودکار سازی کارهای روزمره ، کاهش پردازش اسناد دستی ، بهبود همکاری های تهیه کننده و موارد دیگر ، زنجیره های تأمین را کارآمدتر و انعطاف پذیر تر کنیم.
ما با ارائه بسته های خیاطی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند تا پیشرفت های عملیاتی را در متداول ترین مناطق انجام دهیم ، با این چالش ها مقابله می کنیم. به عنوان مثال ، ما در حال انجام فعالیتهای روتین پیگیری و ردیابی برای افزایش ظرفیت حمل و نقل 40 ٪ و حرکت به 30 ٪ کاهش مجازات های OTIF هستیم. ما همچنین به حمل و نقل کنندگان کمک می کنیم تا همکاری خود را با تأمین کنندگان ارائه دهنده کارآیی بیشتر در فرآیند تهیه ، به طور کامل به صورت خودکار انجام دهند.
با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند چهارکیتبشر