qsic، پلت فرم صوتی هوشمند درون فروشگاهی که تجربه خرده فروشی را تعریف می کند ، دارد نزدیک موفقیت آمیز بودجه سری 25 میلیون دلاری را اعلام کرد دور به رهبری هیدوزوفیابشر این بودجه برای تسریع در قابلیت های AI پلتفرم ، گسترش به مکان های خرده فروشی جدید و افزایش توانایی آن در تقویت فروش در فروشگاه در حالی که باز کردن جریان های جدید درآمد برای خرده فروشان استفاده می شود ، استفاده می شود.
با بیش از 100 میلیون خریدار ماهانه در نقطه خرید ، شبکه های پلت فرم برقی QSIC شبکه های رسانه ای صوتی و خرده فروشی را برای غول های صنعت مانند 7-یازده ، مک دونالد و Coles Express به دست آوردند. ابزارهای اختصاصی هوش مصنوعی این شرکت ، خرده فروشان را قادر می سازد تا محتوای صوتی پویا و جذاب را متناسب با شرایط محلی ایجاد کنند و به مارک ها کمک می کنند تا با روشهای معنی دار با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
نوآوری رانندگی با راه حل های صوتی محور AI
مدل AI تولید کننده QSIC ، لوسی، یک تغییر دهنده بازی در تبلیغات صوتی خرده فروشی است. لوسی داده های خرده فروش را برای تولید پویا تبلیغات صوتی موضعی که شامل جزئیات مانند موجودی ، قیمت گذاری محلی و حتی شرایط آب و هوایی است ، استفاده می کند. با اطمینان از تبلیغات مرتبط و جذاب ، خرده فروشان با استفاده از QSIC به طور متوسط بالابر فروش تا 14 ٪ گزارش داده اند. لوسی همچنین با تنظیم خودکار حجم صدا در سطح نویز محیط ، اطمینان از وضوح و تأثیر و تبلیغات زمان بندی برای تأیید اعتبار در فروشگاه ، استاندارد جدیدی را در رسانه های خرده فروشی تعیین می کند.
“خرده فروشانی که فناوری ما را مستقر کرده اند ، نتایج تحول آمیز را مشاهده می کنند ،” گفته شده مت السلی ، بنیانگذار و مدیرعامل QSICبشر “این بودجه به ما امکان می دهد تا شبکه خود را گسترش دهیم ، قابلیت های هوش مصنوعی خود را ارتقا دهیم و به خرده فروشان کمک کنیم تا در سطح جهان از طریق رسانه های درون فروشگاهی نتایج قابل اندازه گیری کنند.”
شکستن موانع در رسانه های خرده فروشی
با وجود رشد انفجاری رسانه های خرده فروشی به صورت آنلاین ، تقریباً 85 ٪ از خرید هنوز در فروشگاه های فیزیکی اتفاق می افتد. با این حال ، پذیرش رسانه های خرده فروشی در فروشگاه با هزینه های بالای ، مسائل مقیاس پذیری و چالش های اندازه گیری مانع شده است. QSIC با ارائه یک راه حل نهایی به پایان ، این موانع را برطرف می کند که شامل همه چیز از موسیقی و تبلیغات صوتی سفارشی گرفته تا تجزیه و تحلیل پیشرفته و ابزارهای خودکار مدیریت کمپین است.
همکاری اخیر QSIC با 7-یازده مسیر رشد سریع آن را برجسته می کند. چرخش از رادیو در حال حاضر در 5،000 فروشگاه در ایالات متحده تکمیل شده است و قصد دارد تا پایان سال 2025 به 12000 مکان گسترش یابد. این گسترش شامل فروشگاه های 7-Eleven® ، Speedway® و Stripes® در سراسر کشور است. پس از استقرار کامل ، رادیو Gulp در بین بزرگترین شبکه های رادیویی تجاری آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت و به 13 میلیون خریداران روزانه می رسد و فرصت های بی نظیری را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.
یک چشم انداز جهانی برای رسانه های خرده فروشی
در سال 2012 توسط تاسیس شده است مت السلی وت نیک لارکینز، QSIC به عنوان اولین پلت فرم پخش موسیقی تجاری استرالیا شروع شد. امروز ، این شرکت شبکه های صوتی را برای بیش از 10،000 مکان در سراسر آمریکای شمالی و APAC قدرت می دهد و ماهانه 100+ میلیون خریداران را تحت تأثیر قرار می دهد. پلت فرم اختصاصی HQ آن ، بینش عملکرد کمپین در زمان واقعی را امکان پذیر می کند و از مدیریت یکپارچه شبکه های صوتی خرده فروشی ، از جمله تنظیمات حجم هوشمند و برنامه ریزی لیست پخش پشتیبانی می کند.
“مأموریت ما این است که هنگام رانندگی درآمد افزایشی برای خرده فروشان و مارک ها ، تجربه درون فروشگاهی را بالا ببریم.” گفته شده نیک لارکینز ، بنیانگذار و مدیر ارشد محصولبشر “با نوآوری محور AI ، ما آینده ای را ایجاد می کنیم که صدای داخل فروشگاه فقط سر و صدای پس زمینه نیست بلکه ابزاری قدرتمند برای تعامل و رشد است.”
ایجاد یک تجربه خرده فروشی بهتر
تعهد QSIC به نوآوری فراتر از فناوری آن است. ارزش های این شرکت-لوازم ، حل مسئله ، یادگیری مداوم و کار تیمی-پایه و اساس فرهنگ آن است. تیم طراحان آن ، حل کننده های مشکل و سازندگان رسانه ها به ارائه تجربیات پویا و داده محور در فروشگاه اختصاص داده شده است.
به عنوان qsic همچنان به گسترش ردپای خود ادامه می دهد ، می توان موج بعدی نوآوری رسانه های خرده فروشی را هدایت کرد و به مارک ها و خرده فروشان کمک کرد تا مانند گذشته هرگز با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.