Phil Tomlinson ، SVP ، ارائه های جهانی در TaskUS – سری مصاحبه ها


فیل تاملینسون، SVP TaskUS ، نظارت بر پیشنهادات جهانی شرکت ، از جمله Trust & Safety ، خدمات هوش مصنوعی ، تجربه مشتری دیجیتال و ریسک و پاسخ. وی با بیش از 20 سال تجربه ، راه حل های دیجیتالی و طرفداران سلامت روانی بهتر در محیط کار را توسعه می دهد.

عمل یک شرکت برون سپاری جهانی است که خدمات دیجیتالی نسل بعدی و راه حل های تجربه مشتری را برای مشاغل با رشد بالا ارائه می دهد. تخصص در اعتماد و ایمنی ، خدمات هوش مصنوعی ، تجربه مشتری دیجیتال و ریسک و پاسخ ، TaskUS به شرکت ها کمک می کند تا ضمن حفظ پشتیبانی و امنیت سطح بالا ، به طور کارآمد مقیاس کنند. با تمرکز بر نوآوری ، چابکی و بهزیستی کارکنان ، Taskus با برخی از مارک های پیشرو در جهان برای ارائه نتایج استثنایی شرکا می شوند.

Taskus بر تعادل بین نوآوری تکنولوژیکی و هوش مصنوعی انسان محور تأکید می کند. این فلسفه چگونه بر توسعه و اجرای راه حل های هوش مصنوعی شما در صنایع تأثیر می گذارد؟

در Taskus ، ما معتقدیم که هوش مصنوعی باید به جای جایگزینی آن ، تخصص های انسانی را تقویت و توانمند کند. بنابراین ما راه حل های هوش مصنوعی خود را برای آن تعامل طراحی و مستقر می کنیم. در حالی که ما برای خودکارسازی طراحی می کنیم ، ما به دنبال اتوماسیون کامل گردش کار نیستیم. ما می دانیم که در این فرایند تخصص انسانی با ارزش ترین است ، سپس هوش مصنوعی را ادغام و بهینه سازی می کنیم تا از آن تخصص بهره مند شویم. این به منظور بهبود نتیجه نهایی ، کاهش تعداد مثبت کاذب در تشخیص کلاهبرداری ، به عنوان مثال ، در مقایسه با رویکردهای کاملاً خودکار است.

ما این رویکرد ادغام را می یابیم که پیش بینی کل گردش کار باعث افزایش تصمیم گیری انسان می شود و منجر به راه حل های دقیق تر و مؤثرتر می شود ، خواه در پشتیبانی مشتری ، تعدیل محتوا یا ارزیابی ریسک و غیره.

آیا می توانید توضیح دهید که چگونه TaskUS از پلتفرم اختصاصی خود ، TaskGPT استفاده می کند تا هم بهره وری و هم تجربیات مشتری را ارتقا بخشد؟

TaskGPT یک بستر هوش مصنوعی است که از Genai برای تقویت بهره وری و بهبود تجربیات مشتری استفاده می کند. این وظایف روتین را خودکار می کند تا عوامل انسانی بتوانند مسائل پیچیده تری را برطرف کنند. این سکو سرعت کار را سرعت می بخشد و به نمایندگان کمک می کند تا پاسخ های سریعتر و دقیق تری ارائه دهند.

TaskGPT به نمایندگان کمک می کند تا اطلاعات را بازیابی کنند و پیشنهادات هوشمندانه را در زمان واقعی ارائه دهند ، که باعث می شود تعامل مشتری نرم تر و کارآمدتر شود. نسخه ی نمایشی در وب سایت ما نشان می دهد که چگونه این پلتفرم می تواند فوراً نمایش داده ها را پردازش کند ، بینش های مفیدی را ارائه دهد و پاسخ ها را شخصی سازی کند – ایجاد سریعتر و مؤثرتر خدمات به مشتری. با مخلوط کردن اتوماسیون AI محور با نظارت انسانی ، TaskGPT به عملیات مقیاس بدون قربانی کردن کیفیت کمک می کند و منجر به رضایت بهتر مشتری و وضوح سریعتر می شود.

Taskus چه نقشی در کمک به مشتریان دارد تا ضمن اطمینان از شفافیت و ملاحظات اخلاقی ، چالش های استقرار AI را با مسئولیت پذیری در پیش بگیرد؟

ما چارچوب های حاکمیتی هوش مصنوعی را توسعه می دهیم که بر انصاف ، پاسخگویی و شفافیت در تصمیم گیری متمرکز است. رویکرد ما شامل استفاده از داده های آموزشی متنوع برای کمک به کاهش تعصب و اطمینان از هماهنگی مدل های هوش مصنوعی با انتظارات اجتماعی است. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که سیستم های هوش مصنوعی قابل توضیح هستند و تصمیمات آنها را می توان به راحتی درک کرد تا شفافیت کامل را ارائه دهد. با ادامه تکامل هوش مصنوعی ، ما ادغام روشهای نظارت و مدیریت ریسک را ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که استقرار AI فقط مطابق با استانداردهای نظارتی نیست ، بلکه هم ایمن و هم اخلاقی هستند.

AI عامل AI برای انقلابی در صنایع با قابلیت های عمل گرا خود آماده است. برخی از امیدوار کننده ترین برنامه های عامل AI که در حال حاضر Taskus در حال کاوش یا پشتیبانی است چیست؟

AI عامل AI توانایی AI را از پاسخ های منفعل به عوامل تصمیم گیری پیشرو و تصمیم گیری با ترکیب قابلیت های ایجاد محتوای Genai با برخی از اصول از برنامه نویسی سنتی تر تغییر می دهد و به ما این امکان را می دهد تا هوش مصنوعی را توانمند کنیم ، اما در یک مجموعه مشخص از شرایط یا دستورالعمل ها. ما در حال بررسی راه هایی هستیم که Aticic AI می تواند نیازهای مشتری را پیش بینی کند و سپس اقدام کند. به عنوان مثال ، با برنامه ریزی جلسه یا صدور بازپرداخت بدون نیاز به مداخله انسانی. در تشخیص کلاهبرداری ، هوش مصنوعی عامل می تواند داده های زمان واقعی و الگوهای رفتاری را برای پیش بینی و جلوگیری از فعالیت های کلاهبرداری قبل از وقوع تجزیه و تحلیل کند. در مراقبت های بهداشتی ، می تواند جنبه های پردازش مطالبات و برنامه ریزی قرار ملاقات را با افزایش کارایی عملیاتی اداره کند. این قابلیت های عمل گرا به بهینه سازی گردش کار و ارائه تجربیات برتر مشتری کمک می کند.

چگونه TaskUS خطرات احتمالی مرتبط با AI عامل را به ویژه در صنایعی مانند FinTech و رسانه های اجتماعی برطرف می کند؟

ما با استفاده از رویکرد چند جانبه ، خطرات احتمالی را کاهش می دهیم. اول ، ما راه حل های هوش مصنوعی را با استانداردهای اخلاقی ، به ویژه در صنایع پر سر و صدا مانند FinTech و رسانه های اجتماعی ، می سازیم و مستقر می کنیم. همچنین ما اغلب می توانیم به اجزای موجود ، دستورالعمل ها ، دستورالعمل ها و مقررات حاکم بر تصمیم گیری انسان وارد شوید. عامل AI می تواند به آن فروشگاه ها ضربه بزند تا توانایی عمل خود را آگاه کند.

بخش مهمی از کاهش ریسک ما ، طراحی راه حل های هوش مصنوعی ما برای اتوماسیون عنصر انسانی نیست-ما نظارت قوی انسانی را در تمام فرآیندهای هوش مصنوعی ما گنجانده ایم. این تضمین می کند که هر تصمیم گیری در مورد AI کنترل می شود و در صورت لزوم قابل تنظیم یا اصلاح است.

سرانجام ، ما راه حل های هوش مصنوعی خود را آزمایش و اعتبار می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها در پارامترهای ایمن و مؤثر کار می کنند. ما برای ساختن مدل های هوش مصنوعی که هم کارآمد و هم اخلاقی هستند ، با مشتری همکاری می کنیم. رویکرد ما تضمین می کند که اقدامات محور AI مطابق با استانداردهای نظارتی است و به کاهش خطرات مانند تعصب و اطلاعات نادرست کمک می کند.

ایمنی هوش مصنوعی نگرانی فزاینده ای برای مشاغل است. چه اقدامات حفاظتی یا بهترین شیوه ها برای اطمینان از استفاده مسئول از هوش مصنوعی در برنامه های مهم انجام شده است؟

ما با انجام حسابرسی های تعصب کامل و چک های انصاف ، انصاف و شفافیت را در اولویت قرار می دهیم تا مطمئن شویم که مدل های هوش مصنوعی ما عادلانه هستند. ما از داده های حساس با اقدامات امنیتی قوی برای کاهش خطر نقض محافظت می کنیم. توضیح ، بخش مهمی از رویکرد ما است ، اطمینان حاصل می کند که تصمیمات AI هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان قابل درک است. نظارت انسان در موقعیت های پرخطر تضمین می کند که سیستم های هوش مصنوعی خطاهای مهمی ایجاد نمی کنند. با نظارت مداوم به مدل های هوش مصنوعی و تلاش برای رعایت استانداردهای صنعت ، ما در ضمن حفظ اعتماد و انطباق نظارتی ، از استقرار AI مسئول اطمینان می دهیم.

با تجربه گسترده خود در اعتماد و ایمنی ، چگونه می بینید که هوش مصنوعی برای مقابله با اطلاعات نادرست ، اعتدال محتوا و سایر چالش های اجتماعی در حال تحول است؟

Taskus یک رهبر در استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به مقابله با اطلاعات نادرست و محتوای مضر است. ما با شرکت هایی که پیشرفته ترین مدل های Genai جهان را توسعه می دهند همکاری می کنیم و تیم های اختصاصی بسیار با تجربه و بسیار با تجربه داریم که از سیستم عامل و شرکت ها از تهدیدهای نوظهور و بازیگران بد محافظت می کنند. راه حل های اعتدال محتوای هوش مصنوعی ما ، گفتار نفرت و محتوای مضر را در زمان واقعی تشخیص داده و برچسب گذاری می کند و به سیستم عامل ها اجازه می دهد تا قبل از گسترش مواد مشکل ساز را حذف کنند. مدل های هوش مصنوعی ما هم زمینه و هم قصد را در نظر می گیرند و به جلوگیری از سانسور بیش از حد و اطمینان از این که محتوای مشروع در دسترس است ، کمک می کند. علاوه بر این ، ما با استفاده از هوش مصنوعی برای اعتدال چند زبانه مقیاس پذیر ، از سیستم عامل های جهانی پشتیبانی می کنیم ، اطمینان حاصل می شود که سیاست های محتوا در زبان ها و فرهنگ های متنوع تأیید می شود.

چگونه TaskUS با مشتریان همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که استقرار هوش مصنوعی آنها با استانداردهای نوظهور برای انصاف ، پاسخگویی و شفافیت مطابقت دارد؟

ما با مشتری همکاری می کنیم تا چارچوب های حاکمیتی متناسب با AI را توسعه دهیم که در اولویت بندی انصاف ، پاسخگویی و شفافیت قرار می گیرد. ما سیاست های مسئول هوش مصنوعی را ایجاد می کنیم ، ممیزی های انصاف را برای شناسایی و رسیدگی به تعصبات احتمالی انجام می دهیم و آموزش های مربوط به انطباق را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که ذینفعان هوش مصنوعی مجهز به دانش مورد نیاز خود هستند. علاوه بر این ، ما به مشتریان در رعایت مقررات جهانی و استانداردهای اخلاقی هوش مصنوعی کمک می کنیم ، و ابزارهای لازم برای شفافیت و قابلیت حسابرسی را ارائه می دهیم. رویکرد ما تضمین می کند که سیستم های هوش مصنوعی نه تنها مؤثر هستند بلکه مسئولیت پذیر هستند و از استقرار اخلاقی پشتیبانی می کنند که هم اهداف تجاری و هم انتظارات اجتماعی را برآورده می کنند.

استفاده از داده های مصنوعی و ترکیبی در حال افزایش است. چگونه TaskUS به مشتریان در استفاده از این انواع داده ها برای افزایش دقت مدل و کاهش تعصب کمک می کند؟

داده های مصنوعی و ترکیبی می توانند دقت مدل را بهبود بخشند و تعصب را کاهش دهند. ما از داده های مصنوعی برای تقویت مجموعه داده های دنیای واقعی استفاده می کنیم ، و اطمینان می دهیم که مدل های AI دارای پایه متنوع تر و نماینده ای برای پیش بینی هستند. با ترکیب داده های مصنوعی با داده های سرپرستی و در دنیای واقعی ، ما کیفیت مجموعه داده های آموزش را در حالی که به تعصباتی که ممکن است در برخی از منابع داده وجود داشته باشد ، افزایش می دهیم. این روشها همچنین از رعایت حریم خصوصی اطمینان حاصل می کنند ، زیرا داده های مصنوعی شامل اطلاعات شناسایی شخصی نمی شود. با ادغام این انواع داده ها در گردش کار ، ما در حال ایجاد مدلهای هوش مصنوعی فراگیر ، دقیق و ایمن تر هستیم.

بزرگترین چالش هایی که در معرفی راه حل های داده مصنوعی و ترکیبی با آنها روبرو شده اید ، و چگونه بر آنها غلبه کرده اید؟

از آنجا که این “مصنوعی” یا ساخته شده است ، و ساخت داده های مصنوعی “واقعی” می تواند یک چالش باشد. حفظ رعایت مقررات حریم خصوصی و جلوگیری از تکثیر تعصبات در داده های مصنوعی نیز می تواند چالش برانگیز باشد. ما از سناریوهای دنیای واقعی و تکنیک های تولیدی پیشرفته برای ایجاد داده های مصنوعی استفاده می کنیم تا آن را تا حد امکان واقع بینانه جلوه دهیم. ما همچنین با تیم های حقوقی و انطباق همکاری می کنیم تا داده های مصنوعی خود را با مقررات حریم خصوصی مانند GDPR و CCPA هماهنگ کنیم و خطرات حریم خصوصی را به حداقل برسانیم. سرانجام ، ما به طور خودکار به داده های مصنوعی خود اعتماد نمی کنیم تا عاری از تعصب باشد-ما به شدت آن را تأیید می کنیم تا مطمئن شویم که مغرضانه نیست ، و ما بر اساس آنچه از اعتبارسنجی می آموزیم ، مدل های خود را اصلاح می کنیم.

هوش مصنوعی چند زبانه پتانسیل شکستن موانع زبان را دارد. چگونه TaskUS مشاغل را قادر می سازد راه حل های هوش مصنوعی فراگیر تر و فرهنگی آگاه تر ایجاد کنند؟

ما مدلهای خود را بر روی مجموعه داده های زبانی متنوع آموزش می دهیم تا دقت را در چندین زبان افزایش دهیم. این به ما کمک می کند تا قابلیت های پردازش گفتار به متن و زبان طبیعی (NLP) را بهبود بخشیم تا بتوانیم پشتیبانی و تعامل مشتری چند زبانه در زمان واقعی را با مشتریان جهانی ارائه دهیم. ما همچنین سازگاری های فرهنگی را در راه حل های هوش مصنوعی خود ادغام می کنیم تا محتوا با هنجارها و حساسیت های محلی را تراز کنیم. این راه حل های هوش مصنوعی ما را قادر می سازد تا با طیف وسیع تری از کاربران طنین انداز شوند و موانع زبانی را به طور مؤثر تجزیه کنند.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند عملبشر



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *