Hakob Astabatsyan ، بنیانگذار و مدیرعامل Synthflow – سری مصاحبه


هاکوب آستاباتسان، بنیانگذار و مدیرعامل Synthflow ، پیشرو در توسعه فناوری AI صوتی برش است که به مشاغل کمک می کند تا تماس های مشتری را با پاسخگویی شبیه به انسان انجام دهند. هاكوب مستقر در برلین ، Synthflow را در سال 2023 با هدف اینكه هوش مصنوعی مکالمه پیشرفته را در دسترس شركتهای مختلف در دسترس قرار دهد ، تأسیس كرد.

تحت رهبری او ، جریان مصنوعی به سرعت در سراسر آلمان و ایالات متحده مقیاس بندی کرده است و باعث می شود مشتریان در املاک و مستغلات ، مراقبت های بهداشتی ، امور مالی و سایر صنایع بتوانند در طی چند هفته یک نمایندگان صوتی بدون کد را مستقر کنند. این عوامل هوش مصنوعی تماس های ورودی و برون مرزی را انجام می دهند ، با 200+ برنامه و CRM ادغام می شوند و با دقت استثنایی با هزینه کم کار می کنند. Synthflow با رشد سریع درآمد و یک تیم جهانی رو به رشد ، به یک سکوی پیشرو در اتوماسیون صوتی تبدیل می شود – و Hakob در صدر گسترش آن قرار دارد.

چه چیزی شما را به شروع Synthflow القا کرد و پیشینه شما به عنوان یک کارآفرین استراتژیست و سریال چگونه بر مأموریت شرکت تأثیر گذاشت؟

هنگامی که ما Synthflow را شروع کردیم ، AI AI هنوز در مراحل ابتدایی خود بود ، محدود به IVR های روباتیک و اسکریپت های رمزگذاری شده سخت. اما با کار در چندین راه اندازی و سرمایه گذاری های فنی ، می توانم فرصتی عمیق تر را ببینم. پیشینه من به عنوان یک استراتژیست به من آموخت که وقتی تغییر در زیرساخت ها یک صنعت را تغییر شکل می دهد ، لحظاتی را تشخیص دهم ، و این دقیقاً همان کاری است که مدلهای بزرگ زبان برای صدا انجام داده اند.

ما می دانستیم که اگر بتوانیم هوش مصنوعی برش را با تعامل صوتی در زمان واقعی ترکیب کنیم ، می توانیم ارتباط مشتری را تغییر دهیم. این مأموریت برای دموکراتیک کردن صدای AI فقط یک برچسب نبود. این پاسخی به شکاف بازار بود. ستاره شمالی ما همیشه ساخت اتوماسیون مانند انسان بوده است که به راحتی قابل استقرار ، مقیاس پذیر و ایمن است.

مأموریت شما این است که “دسترسی به اتوماسیون صوتی هوش مصنوعی” را دموکراتیک کنید. این به نظر می رسد از نظر عملی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​چیست؟

دموکراتیک کردن صدای هوش مصنوعی به معنای از بین بردن موانع فنی و مالی است که از نظر تاریخی دسترسی به این فناوری محدود دارند. این که آیا شما یک راه اندازی سریع ، یک عمل متوسط ​​یا یک تیم سازمانی هستید که به دنبال نوسازی تعامل با مشتری هستند ، هدف ما این است که اتوماسیون صوتی شبیه انسان را در روزها مستقر کنیم.

به همین دلیل ما synthflow را به عنوان یک سکوی بدون کد ساختیم. به جای تکیه بر منابع مهندسی یا ادغام های طولانی ، تیم ها در سراسر فروش ، پشتیبانی و عملیات می توانند از طریق یک رابط ساده مبتنی بر مرورگر ، عوامل صوتی را طراحی و راه اندازی کنند. این یک تغییر از هوش مصنوعی است که یک پروژه تحقیق و توسعه در دفتر به یک ابزار تجاری خط مقدم است.

آیا می توانید با استفاده از ابزارهای خود ، ما را از طریق آنچه برای ساخت و استقرار یک عامل صوتی از ابتدا انجام می شود ، طی کنید؟

به طرز چشمگیری بصری است. رابط کاربری مبتنی بر مرورگر بدون کد ، به کاربران امکان می دهد عناصر را برای طراحی مکالمه کامل جریان تماس از تبریک به پیگیری ها بکشید و رها کنند. شما می توانید با سیستم های موجود خود مانند CRM یا تقویم ها ، لحن ، رفتارهای برگشتی و ادغام را تعریف کنید.

ما از همه چیز در پشت صحنه مراقبت می کنیم – رونویسی ، سنتز گفتار ، LLMS و تنظیم تماس – تیم ها می توانند روی تجربه تمرکز کنند ، نه لوله کشی. اینگونه است که ما سریعترین نشان اجرای G2 را برای نمایندگان هوش مصنوعی در سطح جهان به دست آوردیم ، زیرا بیشتر مشتریان ما از صفر می روند تا در کمتر از دو هفته زندگی کنیم.

چه پیشرفت هایی به شما امکان دستیابی به تأخیر مانند انسان را می دهد

دستیابی به تأخیر زیر 500ms یک نقطه عطف مهم فنی بود. به ترکیبی از محاسبات لبه ، معماری جریان در زمان واقعی و بهینه سازی سطح مدل نیاز داشت. ما لایه های گفتار به متن و متن به گفتار را از استنتاج LLM جدا کردیم تا از پردازش موازی در هر کجا ممکن اطمینان حاصل کنیم.

از طرف زیرساخت ها ، ما از روز اول ، برای قابلیت اطمینان طراحی شده ایم – افزایش افزونگی ، مسیریابی عدم موفقیت ، و سیستم های ابری توزیع شده برای حفظ زمان حتی در حجم بالا. امروز ، ما بیش از 40 میلیون تماس در هر ماه پردازش می کنیم و مشتریان ما از آن مقیاس آزمایش شده توسط نبرد بهره مند می شوند.

چگونه هوش مصنوعی Synthflow از توهم جلوگیری می کند و در طول مکالمات در “نگهبان” های ایمن برند قرار می گیرد؟

بر خلاف چت های عمومی با هدف که سعی می کنند هر چیزی و همه چیز را کنترل کنند ، عوامل صوتی ما ساخته شده اند تا هدفمند باشند. این تمرکز به طرز چشمگیری شانس توهم را کاهش می دهد. اگر یک نماینده برای برنامه ریزی تماس ها طراحی شده باشد ، به سادگی به اعلان های نامربوط مانند “به من بگویید یک شوخی” یا “آب و هوا چیست” پاسخ نمی دهد. این کار به وظیفه ای که برای آن ایجاد شده است ، نگه می دارد و مکالمه را هدفمند و در مسیر نگه می دارد.

مهمتر از آن ، پلتفرم ما شامل یک پایگاه دانش داخلی است که به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که عامل باید بداند تعریف کنید-و مهمتر از همه ، چه چیزی نباید. این امر باعث می شود تا مکالمات ایمن ، دقیق و مرتبط با نام تجاری ، در حالی که کنترل کاملی را در مورد نحوه برخورد هوش مصنوعی به شما ارائه می دهد ، آسان نگه دارید.

چه چیزی باعث می شود کاربران به یک عامل صوتی AI اعتماد کنند ، و در کجا به طور معمول در تجربه مشتری اشتباه می کنند؟

اعتماد به سرعت ، ارتباط و لحن کاهش می یابد. اگر هوش مصنوعی به سرعت پاسخ دهد ، قصد را درک می کند و طبیعی به نظر می رسد ، افراد به احتمال زیاد درگیر می شوند. ما در نشانه های ظریف انسانی مانند مکث و کلمات پرکننده ساخته شده ایم تا مکالمه ها احساس واقعی کنند.

وقتی AI سعی می کند بیش از حد انجام دهد ، همه چیز اشتباه می شود. به همین دلیل عوامل ما روی کارهای خاص تمرکز می کنند و در صورت لزوم تشدید می شوند. این در مورد انجام همه کارها نیست – این در مورد انجام کارهای درست است.

به گفته این ، ما می دانیم که برخی افراد هنوز شک و تردید دارند. و این عادلانه است – هر فناوری جدید از آن مرحله عبور می کند. ما به عنوان یک پیشگام در AI AI ، ما آن را نه تنها برای ساختن فناوری عالی ، بلکه برای کمک به افراد با اطمینان از استفاده از آن ، می دانیم.

چگونه اطمینان می دهید که عوامل صوتی synthflow ضمن رعایت HIPAA ، SOC2 و GDPR ، داده های حساس را به طور ایمن کنترل می کنند؟

امنیت و انطباق برای معماری ما اصلی است. ما تحت SOC 2 و GDPR تأیید شده ایم و با حفاظت های سازگار با HIPAA برای مشتریان مراقبت های بهداشتی فعالیت می کنیم. این شامل رمزگذاری داده ها در حالت استراحت و در ترانزیت ، کنترل دسترسی مبتنی بر نقش ، سیاهههای مربوط به حسابرسی و چارچوب های رضایت نامه پخته شده در جریان تماس است.

انسان ها هنوز هم با استقرار Synthflow چه نقشی ایفا می کنند-و همکاری انسانی و آه کجا مهم است؟

انسانها همیشه نقش اساسی خواهند داشت. Synthflow برای جایگزینی مردم در اینجا نیست ، ما اینجا هستیم تا آنها را در شغل خود بهتر کنیم. عوامل صوتی هوش مصنوعی ما تماس های تکراری و روتین را انجام می دهند تا تیم های انسانی بتوانند به بهترین وجهی که انجام می دهند تمرکز کنند: رسیدگی به مکالمات پیچیده ، عاطفی و با تأثیر بالا.

ما فکر می کنیم که آینده ارتباطات مشتری مانند رله است. هوش مصنوعی اولین مرحله از مکالمه را اجرا می کند – قصد دارد قصد ، جمع آوری جزئیات ، انجام اقدامات روزمره را داشته باشد. هنگامی که همه چیز پیچیده تر می شود ، باتوم را با متن کامل به یک انسان منتقل می کند تا آنها بتوانند یکپارچه انتخاب کنند. این نوع همکاری انسانی و آه تجربیات بهتری را برای هر دو طرف گفتگو ایجاد می کند.

شما در برلین مستقر هستید. چگونه اکوسیستم فنی اروپایی استراتژی رشد Synthflow ، به ویژه در حریم خصوصی و تنظیم هوش مصنوعی را شکل می دهد؟

حضور در اروپا ، به ویژه در برلین ، تمرکز ما را بر روی حریم خصوصی ، هوش مصنوعی اخلاقی و توسعه تطابق اول تشدید کرده است. مشتریان اروپایی استانداردهای بالایی را طلب می کنند و ما آن را به عنوان یک مزیت رقابتی پذیرفته ایم. معماری ما به گونه ای طراحی شده است که به صورت صاعقه و تنظیم مقررات ، که ما و همچنین مقررات جهانی هوش مصنوعی را محکم می کند ، طراحی شده است.

برلین همچنین یک استخر با استعداد منحصر به فرد ارائه می دهد. این به ما کمک می کند تا در حین اعتماد به نفس رشد کنیم ، که وقتی محصول شما مستقیماً با مشتریان به نمایندگی از یک برند صحبت می کند ، ضروری است.

آینده را می بینید که آینده عوامل صوتی AI در حال برگزاری است – و یک روند مهم در شرکت هوش مصنوعی که در حال حاضر زیر آن قرار دارد چیست؟

آینده سریعتر از هر کسی که پیش بینی کرده است شتاب می یابد. در طی چند سال ، من معتقدم که بیش از نیمی از تعامل صوتی B2B AI محور خواهند بود و ما در حال حاضر شاهد نگاه های مکالمه های AI-to-Ai هستند که کل گردش کار را مدیریت می کنند.

یک روند زیرین ، افزایش ارکستراسیون بدون کد و کم کد است. همه در مورد مدل ها صحبت می کنند ، اما باز کردن قفل واقعی هنگامی صورت می گیرد که مشاغل بتوانند بدون نوشتن کد ، راه حل های هوش مصنوعی را مستقر و تکرار کنند. و ما از اینکه بخشی از این موج هستیم هیجان زده هستیم.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند جریان مصنوعیبشر



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *