ایجاد کردن، پلت فرم AI که از منظره تبلیغات ویدیویی تغییر شکل داده است ، مطرح شده است 15.5 میلیون دلار بودجه سری A، به رهبری توسط WNDRCO وت سرمایه گذاری های مهربانبشر این آخرین دور ، کل بودجه این شرکت را به 23 میلیون دلار می رساند ، با حمایت از سرمایه گذاران اولیه از جمله NFDGبا هزاره افق جدیدبا سرمایه گذاری سازندهوت سرمایه رهبریبشر فقط در 18 ماه از زمان راه اندازی آن ، Creatify به 9 میلیون دلار درآمد مکرر سالانه (ARR) دست یافته است و تقاضای رو به رشد پلتفرم خود را نشان می دهد.
Creatify به یک بستر Go-to برای بازاریابان تبدیل شده است که به دنبال ایجاد تبلیغات ویدیویی ، آزمایش و بهینه سازی هستند. با بیش از 1.5 میلیون بازاریاب و 10،000+ تیم که از این سیستم عامل استفاده می کنند ، Creatify به مارک های جهانی مانند Alibaba.com ، Comcast ، Binance و Zumper اعتماد دارد. پلت فرم Creatify با استفاده از قدرت AI مولد ، کل چرخه عمر تبلیغات ویدیویی را خودکار می کند و باعث می شود مارک ها برای ایجاد تبلیغات ویدیویی با کارایی بالا سریعتر و مقرون به صرفه تر شوند.
این شرکت توسط تأسیس شد یینان سدیمبا لیدل وووت شین ژو، همه رهبران سابق فناوری با تجربه گسترده در متا و اسنپ. آنها با هم ، آنها یک راه حل محور AI برای حل چالش های تولید ویدیویی سنتی ایجاد کرده اند و باعث می شود تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا در دسترس مشاغل در هر اندازه باشد.
ADMAX: دوره جدیدی در ایجاد تبلیغات ویدیویی
وجوه تازه جمع آوری شده Creatify از راه اندازی ADMAX پشتیبانی می کند ، جسورانه ترین قدم این شرکت در تعریف مجدد تبلیغات ویدیویی. ADMAX یک عامل تبلیغاتی با قدرت پایان به پایان است که الهام بخش خلاق ، تولید ، آزمایش و بهینه سازی عملکرد را خودکار می کند-همه در یک پلتفرم.
ویژگی های اصلی Admax شامل موارد زیر است:
- نظارت: تبلیغات برتر و دسته بندی را به کمپین های عملی تبدیل می کند.
- نسل ویدئویی با قدرت AI: ده ها فیلم نمایشی به سبک UGC و محصول را در عرض چند دقیقه ایجاد می کند.
- 700+ آواتارهای تولید شده AI: تولید فیلم های چند زبانه ، متقابل پلتفرم را بدون هزینه های سنتی امکان پذیر می کند.
- موتور تست خلاق: بهینه سازی شده برای سیستم عامل هایی مانند متا و Tiktok ، طراحی شده برای به حداکثر رساندن ROAS (بازده هزینه تبلیغ) و CPA (هزینه برای هر خرید).
- API Access & Team Locationaces: در حالی که قوام برند را حفظ می کند ، تولید فیلم را در مقیاس ساده می کند.
مطابق جفری کاتزنبرگ، بنیانگذار DreamWorks و شریک بنیانگذار WNDRCO ، که به هیئت Creatify می پیوندد ، “Creatify فقط تولید تبلیغات ویدیویی نیست بلکه تعریف مجدد چگونه تبلیغات مدرن است. در دنیایی که مارک ها باید در همه جا حضور داشته باشند ، در تمام مدت ، Creatify برای برآورده کردن آن تقاضا در مقیاس ساخته شده است.”
تغییر چشم انداز تبلیغاتی
تأثیر سکوی Creatify از قبل مشخص است. Zumper اکنون بیش از 300 فیلم در ماه تولید می کند و در این روند 20،000 دلار صرفه جویی می کند. Newsbreak به طور چشمگیری زمان تولید خلاق را کاهش داده است ، و در عین حال عملکرد را در بخش های مختلف مخاطبان بهبود می بخشد.
جیمز بورو، معاون رئیس جمهور محصول و مهندسی در Comcast ، به اشتراک گذاشته شده ، “Creatify بازی را برای تبلیغات تلویزیونی تغییر می دهد. با شناسایی موانع کلیدی در ایجاد تبلیغ ، Creatify باعث می شود تبلیغات تلویزیونی در دسترس مارک هایی در هر اندازه باشد.”
رایان لودلو، مدیر کل Newsrebreak ، اضافه شده ، “ابزار ایجاد تبلیغات Creatify ، موانع خلاق را از بین می برد و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که به سرعت ویدیویی با کیفیت بالا تولید کنند. این یک تغییر دهنده بازی برای موفق ترین تبلیغ کنندگان ما بوده است و به آنها امکان می دهد تا به طور کارآمد مقیاس کنند.”
چشم انداز مقیاس تبلیغات با هوش مصنوعی
هوش مصنوعی تولیدی با اتوماسیون و ساده سازی تولید تبلیغات ویدیویی ، صنعت تبلیغات را متحول می کند. آنچه که زمانی به تیم های تخصصی و چرخه تولید طولانی نیاز داشت ، اکنون می تواند به سرعت و مقرون به صرفه حاصل شود. مدل های هوش مصنوعی مانند Admax Creatify داده های عملکرد را تجزیه و تحلیل کرده و محتوای متناسب را تولید می کنند و خلاقیت را در حالی که برای حداکثر تأثیر بهینه می شوند ، تقویت می کنند.
یکی از مهمترین مزایای هوش مصنوعی تولیدی ، توانایی آن در مقیاس کردن کمپین ها در چندین سیستم عامل با حداقل تلاش است و مشاغل را قادر می سازد تا بدون به خطر انداختن سازگاری برند ، به مخاطبان متنوع جهانی برسند. این امر به ویژه بسیار مهم است زیرا مارک ها تلاش می کنند تا با مصرف کنندگان در سراسر جهان در یک منظره به طور فزاینده دیجیتالی ارتباط برقرار کنند.
با اتوماسیون فرایند ایجاد تبلیغ ، AI مولد بازاریابان را آزاد می کند تا روی استراتژی و نوآوری تمرکز کنند. این امکان را برای تصمیم گیری سریعتر ، هوشمندانه تر و تجربیات تبلیغاتی شخصی تر فراهم می کند ، و زمینه بازی برای مارک های مختلف اندازه را تراز می کند.
چه چیزی برای Creatify وجود دارد؟
با بودجه سری A، Creatify تلاش های خود را برای گسترش پلتفرم خود و تقویت موفقیت مشتری تسریع می کند. این شرکت بر بهبود قابلیت های هوش مصنوعی خود و ادامه ارائه ارزش به پایگاه کاربر رو به رشد خود متمرکز شده است. Creatify همچنین برای حمایت از گسترش آن به طور فعال استخدام می شود.
“ما از ادامه ساخت ابزارهایی که به بازاریابان توانمند می شود تبلیغات دقیق تر و مؤثرتری را تقویت کنند ، هیجان زده هستیم.” می گوید یینان سدیمبشر از آنجا که صنعت تبلیغات همچنان در آغوش فناوری های محور AI است ، سیستم عامل هایی مانند ایجاد کردن از نظر موقعیت خوبی برای کمک به تحول مداوم نحوه ایجاد ، آزمایش و بهینه سازی تبلیغات ویدیویی است.