Alan O’Herlihy، بنیانگذار و مدیر عامل Everseen – سری مصاحبه


آلن اوهرلیهیبنیانگذار و مدیر عامل Everseen، سازنده و مخترع باتجربه ای است که در تمام جنبه های خرده فروشی، چه در کانال های فیزیکی و چه دیجیتال، از طریق پیشنهادات خرده فروشی متعلق به خصوصی و با رهبری پیاده سازی های متعدد SAP کار کرده است.

اورسین یک شرکت فناوری است که در راه حل های هوش مصنوعی بصری که برای بهینه سازی و بهبود عملیات خرده فروشی طراحی شده است، تخصص دارد. برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی آنها در کل زنجیره تامین برای کاهش انقباض، افزایش دقت موجودی و حل مشکلات پیچیده خرده فروشی کار می کنند. راه‌حل‌های Everseen در محیط‌های مختلف خرده‌فروشی، از جمله جلوی فروشگاه، پشت فروشگاه، و طبقه مغازه به کار گرفته می‌شوند. این ابزارها به خرده فروشان کمک می کنند الگوهای چرخه ای را بشکنند، حاشیه سود ناخالص را بهبود بخشند، فرآیندهای معیوب را تصحیح کنند، و آگاهی از لحظات کلیدی عملیاتی را تقویت کنند و در نهایت نتایج مالی و عملیاتی را بهبود بخشند.

آیا می‌توانید در مورد تأسیس Everseen و انگیزه شما برای تمرکز بر مبارزه با کاهش خرده‌فروشی با هوش مصنوعی بیشتر به ما بگویید؟

من اشتیاق زیادی به خرده فروشی، فناوری و حل مشکلات دارم—همه اینها به من کمک کرد تا Everseen را ایجاد کنم. به عنوان یک کودک خردسال، من با پدر و مادرم که یک مغازه خواربارفروشی کوچک در کانتی کورک ایرلند اداره می کردند، بزرگ شدم.

من در ادامه مهندس نرم افزار شدم و به عنوان مشاور تجاری SAP گواهینامه دریافت کردم که در آنجا یاد گرفتم که چگونه فرآیندهای تجاری مهم را از طریق فناوری تغییر دهم. در طول این مدت، من احساس کردم راه بهتری برای مدیریت فرآیندهای تجاری برای خرده فروشان به جای تکیه بر داده های قدیمی ذخیره شده در یک پایگاه داده وجود دارد، این منجر به ایجاد Everseen شد.

ما در حال حاضر با ده تا از 20 خرده فروش برتر جهان کار می کنیم تا به مشکل گسترده انقباض صنعت خرده فروشی که بیش از 112 میلیارد دلار زیان سالانه را نشان می دهد، رسیدگی کنیم.

فناوری هوش مصنوعی بینایی رایانه ای Everseen چگونه برای شناسایی و جلوگیری از انقباض در محیط های خرده فروشی کار می کند؟

ما از ترکیبی از بینایی کامپیوتری و هوش مصنوعی برای تبدیل عملیات خرده فروشی.

محصول Evercheck ما از هوش مصنوعی بینایی برای تشخیص مشکلات در بازرسی‌های شخصی و خطوط پرسنل استفاده می‌کند – شناسایی ناهنجاری‌هایی مانند موارد اسکن نشده و تعویض محصول. سپس سیستم از مشتری می‌خواهد تا یک مورد را مجدداً اسکن کند یا به یکی از همکاران فروشگاه هشدار دهد تا کمک کند.

ما همچنین کاهش تلفات و بهبود فرآیندها را در انبار – تجزیه و تحلیل تحویل، شناسایی مسائل مربوط به انطباق، و کاهش انقباض در درب های تحویل، و همچنین طبقه فروشگاه – تجزیه و تحلیل حذف بیش از حد اقلام، و وضعیت در دسترس بودن در قفسه ها.

این برنامه ها بر روی پلتفرم هوش مصنوعی ویژن ما کار می کنند و 140000 نقطه پایانی Edge AI را مدیریت می کنند و بیش از 300 سال ویدیو را پردازش می کنند. هر روز، در زمان واقعی. این مقیاس و هوش مصنوعی بصری اختصاصی ما را قادر می سازد تا راه حل های بسیار موثری ارائه دهیم.

Everseen با بیش از نیمی از 20 خرده فروش برتر جهان کار می کند. آیا می توانید برخی از داستان های موفقیت یا مطالعات موردی را به اشتراک بگذارید که در آن فناوری شما به طور قابل توجهی انقباض را کاهش داده است؟

ما مفتخریم که از مارک های خرده فروشی بزرگ مانند Meijer، Kroger و Woolworths حمایت می کنیم. ما در حال حاضر در بیش از 8000 فروشگاه خرده فروشی و بیش از 140000 صندوق مستقر هستیم. نشان داده شده است که راه حل های ما از طریق ترکیبی از کاهش انقباض و بهبود عملکرد، حاشیه سود خرده فروشان را تا 20 درصد بهبود می بخشد.

یکی از خواربارفروشان بزرگ ایالات متحده که به طور گسترده تسویه حساب شخصی را اجرا کرده است، برای موفقیت آمیز کردن تجربه پرداخت به Everseen متکی است. راه حل ما در بیش از هزار فروشگاه آنها نصب شده است. وقتی سیستم خطایی را علامت‌گذاری می‌کند، مشتریان آن‌ها در بیش از ۷۵ درصد مواقع می‌توانند مشکل اسکن را خودشان حل کنند.

چالش‌های کلیدی که هنگام توسعه و پیاده‌سازی راه‌حل‌های هوش مصنوعی با آن‌ها مواجه بودید، چیست و چگونه بر آن‌ها غلبه کردید؟

بزرگترین چالش در صنعت هوش مصنوعی خود تضمین ارزش است. در حالی که بسیاری در صنعت در مورد پتانسیل آن هیجان زده هستند، اکثر آنها برای عملیاتی کردن آن به روشی که تأثیر واقعی ایجاد کند تلاش می کنند.

این چالشی است که ما روی حل آن تمرکز کرده ایم. ما پلتفرم خود را با تضمین ارزش در هسته آن طراحی کرده‌ایم، و مقیاسی که با خرده‌فروشان جهانی به دست آورده‌ایم، ما را قادر می‌سازد تا هوش مصنوعی را عملیاتی کنیم و ارزش تجاری قابل‌توجه و قابل اندازه‌گیری را به ارمغان بیاوریم – به جرأت می‌توانم بگویم، چیزی که هنوز توسط هر هوش مصنوعی دیگری محقق نشده است. کاربرد.

چالش دیگر برای ما این است که Everseen هنوز به طور گسترده شناخته نشده است. اما این در حال تغییر است. مشتریان تجربیات خود را با همتایان خود به اشتراک می گذارند، و ما به دلیل ایجاد بزرگترین ردپای جهانی نقاط پایانی هوش مصنوعی لبه در خرده فروشی شروع به شناسایی کرده ایم. هنگامی که ما با مشتریان ارتباط برقرار می کنیم، به سرعت به یک مکالمه C-suite تبدیل می شویم زیرا راه حل های ما به طور مثبت بر EBITDA و نتیجه نهایی تأثیر می گذارد.

شما شخصاً به اهمیت جامعه ای با ذهن باز که هوش مصنوعی را درک می کند اعتقاد دارید. به نظر شما چگونه می توان درک عمومی از هوش مصنوعی را بهبود بخشید، و Everseen چه نقشی در این امر ایفا می کند؟

همکاری دولت و صنعت برای تقویت اعتماد عمومی به هوش مصنوعی بسیار مهم است. به لطف تلاش‌های آژانس‌های فدرال در سراسر جهان، سازمان‌ها اکنون دستورالعمل‌هایی برای توسعه هوش مصنوعی مسئولانه دارند که فضایی را برای خلاقیت و نوآوری نیز فراهم می‌کند.

در طول مدتی که با برخی از بزرگ‌ترین خرده‌فروش‌های جهانی کار می‌کردیم، از نزدیک دیدیم که هوش مصنوعی در صورت استفاده درست هم برای مصرف‌کننده و هم برای شرکت بسیار سودمند است. در بخش هوش مصنوعی خرده‌فروشی، یکی از دغدغه‌های اصلی ما اطمینان از احترام به خریداران فردی و در عین حال رسیدگی به نیازهای تجاری خرده‌فروشان است. این به معنای استفاده از استانداردهای اخلاقی هوش مصنوعی به روشی کامل و متفکرانه است.

در Everseen، ما اطمینان می‌دهیم که حکمرانی هوش مصنوعی هسته اصلی هر کاری است که انجام می‌دهیم. ما در مورد آنچه که هوش مصنوعی ما انجام می دهد و چرا انجام می دهد، کاملاً پاسخگو و شفاف هستیم. ما یک تیم عالی از دکترای هوش مصنوعی داریم که بسیار پرشور و متعهد به این بخش از مأموریت هستند – چیزی که من به ویژه به آن افتخار می کنم.

به نظر شما هوش مصنوعی صنعت خرده فروشی را فراتر از پیشگیری از انقباض متحول می کند؟

هوش مصنوعی بینایی کامپیوتری دارایی ارزشمندی است، نه تنها در کاهش تلفات، بلکه در تبدیل کل عملیات خرده فروشی – از انبار تا قفسه و صندوق.

تلاش اولیه زیادی برای راه اندازی و راه اندازی هوش مصنوعی و آموزش آن لازم است. اکنون که این کار را انجام دادیم، زیرساخت قدرتمندی در اختیار داریم و می‌توان ارزش بیشتری را در کنار آن ایجاد کرد. می‌توانیم مسائل دیگری مانند در دسترس بودن محصول، مدیریت ضایعات و شخصی‌سازی خریداران را شروع کنیم. داشتن یک پلتفرم هوش مصنوعی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی چشم‌انداز سفارشی‌سازی‌شده را که منجر به بازگشت سرمایه و تعاملات مثبت با مشتری می‌شوند، ادغام کنند.

چگونه ادغام فناوری هوش مصنوعی را با حفظ ارتباط انسانی در عملیات خرده فروشی متعادل می کنید؟

راه حل های ما همیشه افراد را در ذهن نگه می دارد، از خریدار گرفته تا همکاران فروشگاه تا فروشنده. در یک مکالمه اخیر با مشتری، درباره اهمیت یافتن تعادل مناسب فناوری بحث کردیم – این برای افزایش تجربه و افزودن ارزش تجاری وجود دارد، اما حفظ لذت های ساده خرید، مانند دیدن سیب ها و پرتقال های دوست داشتنی، و همچنین ضروری است. تعامل با مردم

در خرده فروشی، همیشه فرصتی برای مشارکت انسانی وجود دارد. مشتریان ما هوش مصنوعی را به گونه‌ای در عملیات خود ادغام می‌کنند که نقش کارکنان را به جای جایگزینی آنها افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، سیستم‌های Eversen به همکاران فروشگاه می‌گوید که چه زمانی باید به مشتریان کمک کنند و با آنها تعامل داشته باشند، و خطوط تسویه‌حساب خودکار مجهز به هوش مصنوعی نیز می‌توانند همکاران فروشگاه را آزاد کنند تا با خریداران در سراسر فروشگاه ارتباط برقرار کنند.

چه توصیه ای به استارت آپ های دیگری که به دنبال پیاده سازی راه حل های هوش مصنوعی در صنایع خود هستند می دهید؟

روی بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری تمرکز کنید. در مورد پتانسیل راه حل های هوش مصنوعی هیجان زیادی وجود دارد، اما سازمان ها به دنبال سود حاصل از سرمایه گذاری های خود هستند. استارت‌آپ‌ها باید با مجموعه‌ای از داده‌ها شروع کنند که ثابت کند مشکلی وجود دارد که باید حل شود، سپس یک راه‌حل توسعه داده و تأثیر آن را ثابت می‌کند.

ما توانسته‌ایم این کار را در بخش خرده‌فروشی با هوش مصنوعی بینایی کامپیوتری خود انجام دهیم که نشان داده است از طریق ترکیبی از کاهش انقباض و بهبود عملکرد، حاشیه سود خرده‌فروشان را تا 20 درصد بهبود می‌بخشد.

آینده هوش مصنوعی در خرده فروشی و سایر بخش ها را در دهه آینده چگونه تصور می کنید؟

در حال حاضر، آن را بسیار خاموش است و همه در حال ایجاد راه حل های نقطه ای. من تصور می کنم که هوش مصنوعی در آینده زمانی که رویکرد پلتفرمی بیشتری وجود دارد، تأثیر گسترده ای داشته باشد. پلتفرم هوش مصنوعی چشم انداز ما با اطمینان از دسترسی به مقادیر زیادی از داده های با کیفیت بالا، رعایت شیوه های هوش مصنوعی مسئولانه و ارائه تضمین ارزش، گامی به سوی این آینده برمی دارد.

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی برنامه‌ریزی برای آینده هوش مصنوعی، حفظ تمرکز ثابت بر حاکمیت هوش مصنوعی است. این شامل ملاحظات اخلاقی، شفافیت و انطباق با مقررات برای حفظ اعتماد و یکپارچگی در برنامه‌های هوش مصنوعی است.

Eversen برای نوآوری مداوم و پیشتاز ماندن در بازار رقابتی هوش مصنوعی چه اقداماتی را انجام می دهد؟

روحیه نوآورانه بخشی از DNA شرکت ما است و ما آن را به روش های مختلف تقویت می کنیم. مهمترین راه گوش دادن فعالانه است. ما از نزدیک با روندها و نوآوری های هوش مصنوعی در ارتباط هستیم و همچنین به شدت با مشتریان خود هماهنگ هستیم. ما تیمی داریم که به دنبال نگاه کردن به افق است. آنها در حال گوش دادن، مشاهده، و ایده های کارگاهی در مورد آینده ای هستند که ممکن است به نظر برسد. نوآوری ما همچنین با پیوندهای نزدیک با دانشگاه و دیدگاه های متنوع مخترعان، محققان و کارشناسان ما از نقاط مختلف جهان پشتیبانی می شود.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید از آن بازدید کنند اورسین.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *