AI Outmarket 4.7 میلیون دلار برای انقلابی در بیمه تجاری با هوش دارای هوش مصنوعی تأمین می کند


AI Outmarket، یک بستر اطلاعاتی که بیمه تجاری را با هوش مصنوعی برش تغییر می دهد ، به طور رسمی با 4.7 میلیون دلار بودجه بذر راه اندازی شده است. دور ، به رهبری سرمایه گذاری های فیکا با مشارکت از TTV وت صندوق، نوآوری Outmarket را پیش می برد ، تیم خود را گسترش می دهد و همکاری های استراتژیک را با کارگزاران و حامل های برتر تسریع می کند.

آوردن راندمان AI محور به بیمه تجاری

بیمه ستون فقرات تجارت است ، اما گردش کار منسوخ و فرآیندهای دستی برای کارگزاران و حامل ها میلیارد ها دلار در بهره وری از دست رفته هر سال هزینه می کند. علیرغم اینکه صنعتی در حال رشد است 776.6 میلیارد دلار در سال 2024 به 845.28 میلیارد دلار در سال 2025 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 8.8 ٪، بیمه تجاری هنوز به شدت به PDF ها ، ایمیل ها و ورود داده ها متکی است و منجر به ناکارآمدی و فرصت های درآمد از دست رفته می شود. هوش مصنوعی Outmarket در اینجا برای تغییر آن است.

“کارگزاران و حامل ها می دانند که برای حفظ رقابت باید قدرت داده های خود را باز کنند ، اما سیستم های میراث آنها را کند می کنند.” گفته شده ویشال سانخلا ، بنیانگذار و مدیرعامل از AI Outmarket. وی گفت: “Outmarket لایه اطلاعاتی مفقود شده است که بلافاصله بیمه تجاری را مدرن می کند. با بینش و اتوماسیون هوش مصنوعی ، ما به متخصصان بیمه کمک می کنیم تا باهوش تر کار کنند ، معاملات بیشتری کسب کنند و درآمد کسب کنند. “

پلت فرم هوش مصنوعی Outmarket یکپارچه در گردش کارگزاران و حامل ها ادغام می شود و بدون ایجاد اختلال در عملیات موجود ، بینش و تصمیم گیری را خودکار می کند. از اتوماسیون ارسالی و افزایش بررسی خط مشی گرفته تا شناسایی فرصت های جدید درآمدی ، Outmarket عملیات را ساده می کند و به کارگزاران و ناقلین کمک می کند تا استراتژی های خود را بهینه کنند.

طرح Outmarket: دوره جدیدی از بیمه هوشمند

بر خلاف راه حل های قبلی Insurtech که بر روی دیجیتالی شدن صرف ، اتوماسیون عامل پیشگامان AI پیشگامان متمرکز شده است ، جایی که هوش مصنوعی با انجام کار فوری به عنوان یک شریک واقعی برای کارگزاران عمل می کند.

ویژگی های اصلی AI Outmarket:

  • تجزیه و تحلیل ریسک AI محور: خطر و اشتها را در هزاران شرکت حامل در زمان واقعی درک می کند.
  • ارسال های خودکار: داده های لازم را از طریق ایمیل ، سیستم های مدیریت آژانس و PDF ها جمع می کند.
  • رشد و بینش متقابل: به طور مداوم کتابهای تجاری را به فرصت های سطحی تجزیه و تحلیل می کند.
  • اتوماسیون گردش کار پایان به پایان: فراتر از وظایف جدا شده برای ساده تر کردن فرآیندهای کامل حرکت می کند.

“متخصصان بیمه فردا در صفحات گسترده و PDF دفن نمی شوند ،” گفته شده Anshu Jain ، بنیانگذار و CTO از AI Outmarket. “در عوض ، آنها توسط عوامل هوش مصنوعی که نیازهای آنها را پیش بینی می کنند ، به اتمام می دهند و فرصت های درآمد پنهان را باز می کنند.”

ساخته شده توسط رهبران صنعت ، با حمایت سرمایه گذاران بینایی

AI Outmarket توسط AI و جانبازان Insurtech با تخصص عمیق در بیمه تجاری و هوش مصنوعی تأسیس شد. ویشال سانخلا وت anshu jain، که پیش از این در متا و اخلاق با هم کار می کردند ، تیم کلاس جهانی را با فارغ التحصیلان از IBM Watson ، Uber ، Adobe و شرکت های پیشرو در فناوری بیمه جمع کرده اند.

“تیم Outmarket تخصص عمیق هوش مصنوعی را با دانش صنعت دست اول ترکیب می کند ،” گفته شده TX Zhuo ، شریک مدیریت در Fika Venturesبشر “آنها فقط یک ابزار بیمه دیگر ایجاد نمی کنند بلکه آنها لایه اطلاعاتی را ایجاد می کنند که برای یک دهه آینده و بعد از آن بیمه تجاری را تأمین می کند.”

تأثیر دنیای واقعی: تبدیل گردش کار بیمه

AI Outmarket در حال حاضر موج هایی را در بین پذیرندگان اولیه ، از جمله 100 کارگزار برتر تجاری ، MGA ها و عمده فروشان ایجاد می کند. مشتریان گزارش کرده اند که زمان مقایسه نقل قول و زمان بررسی خط مشی را تا 80 ٪ کاهش داده اند و فرآیندهای روزهای طولانی را به چند دقیقه تبدیل می کنند.

فراتر از کارآیی ، AI Outmarket کارگزاران و حامل ها را با بینش های هوش مصنوعی در زمان واقعی از طریق یک رابط بصری فراهم می کند. کاربران می توانند سؤالات مربوط به زبان طبیعی را بپرسند و توصیه های عملی دریافت کنند – بدون نیاز به تخصص فنی. قابلیت ادغام و اتوماسیون داده های یکپارچه این پلتفرم ، متخصصان بیمه را قادر می سازد تا پتانسیل فروش متقابل را شناسایی کنند ، مکان های حمل و نقل را بهینه کنند و سودآوری را با سرعت هایی که قبلاً دیده نشده بودند ، به حداکثر برسانند.

نگاه به جلو: آینده هوش مصنوعی در بیمه

هوش مصنوعی Outmarket در اینجا برای پیشرفت های کوچک نیست – در اینجا برای تعریف مجدد نحوه عملکرد بیمه در اینجا است. با جابجایی از فرآیندهای استاتیک و دستی به تصمیم گیری AI محور ، AI Outmarket راه را برای نسل بعدی راه حل های بیمه هوشمند هموار می کند.

کارگزاران و نمایندگان ستون فقرات صنعت بیمه هستند. هوش مصنوعی در اینجا نیست تا آنها را جایگزین کند – اینجاست که کارآیی و موفقیت آنها را بسیار زیاد می کند. “ گفته شده جینبشر وی گفت: “چشم انداز ما این است که هر حرفه ای بیمه را با هوش در زمان واقعی در نوک انگشتان خود توانمند کنیم. و ما تازه شروع شده ایم. “



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *