Yomi Tejumola بنیانگذار و مدیرعامل Algomarketing است ، شرکتی با تمرکز بر کمک به تیم های سازمانی برای ادغام استعداد AI-PROFFORMET برای تحول و باز کردن رشد.
Tejumola با سابقه ای به عنوان یک دانشمند داده و تکنسین بازاریابی ، بیش از یک دهه با کار با شرکتهای پیشرو جهانی برای بهینه سازی عملیات ، اتوماسیون گردش کار و تولید بینش داده محور صرف کرد. با گذشت زمان ، او یک چالش رو به رشد را مشاهده کرد: تیم های بازاریابی به طور فزاینده ای از کارهای اداری سنگین می شدند و مانع خلاقیت و تمرکز استراتژیک می شدند.
این تحقق منجر به ایجاد شد الگومترزبشر مأموریت این شرکت این است که تیم های بازاریابی را قادر به فراتر از اجرای روتین با دسترسی به متخصصان ماهر و هوشیار شود
آیا می توانید با به اشتراک گذاشتن تجربه خود در Google و چگونگی شکل گیری نظرات شما در مورد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین شروع کنید؟
زمان من در گوگل تحول آمیز بود. پیشرو در تجزیه و تحلیل بازاریابی ، علوم داده و پروژه های اتوماسیون ، من دست اول دیدم که چگونه الگوریتم های هوشمند می توانند تصمیمات هوشمندانه تری ، اجرای کمپین مقیاس و عملکرد بازاریابی را به حداکثر برساند. این قرار گرفتن در معرض فناوری و نوآوری بر روی اعتقاد من به قدرت هوش مصنوعی برای انقلابی در بازاریابی تأثیر گذاشت.
چگونه پیشینه شما در علم داده و یادگیری ماشین در Google از شما الهام می گیرد تا Algomarketing را راه اندازی کنید؟
کار در گوگل چشم من را به پتانسیل هوش مصنوعی باز کرد و فرصت هایی که استعداد مناسب می تواند مشاغل آینده نگر را ارائه دهد. ابتکارات پیشرو که عملیات بازاریابی را از طریق اتوماسیون و بینش های داده محور بهبود می بخشد. این واقعیت این بود که گوگل فقط یک یومی داشت که به من الهام بخش بود تا Algomarketing را راه اندازی کنم تا از منبع کافی برای بازاریابی فوق العاده استعدادهای فوق العاده برای Google و فراتر از آن اطمینان حاصل کنم. امروز ، Algomarketing در 35 کشور جهان فعالیت می کند و یک شبکه جهانی ALGOS را در عملیات بازاریابی برند Big Tech مانند Google ، OpenAI و Zoom مستقر می کند ، در نهایت بینش های عمیق تر ، تصمیمات سریعتر و فرآیندهای ساده ای را ارائه می دهد که عملیات را مقیاس می دهند ، خط لوله را رشد می دهند و بهره وری را تقویت می کنند. تیم ما از Algos برای شرکت های سازمانی که می خواهند آینده خود را اثبات کنند ، مهم است.
راه اندازی Algomarketing به این معنی است که می توانم روی مفهومی کار کنم که به آن علاقه مند هستم. ایجاد دنیایی که “کارگر تکامل یافته” یک واقعیت است ، جایی که متخصصان می توانند یکپارچه هوش مصنوعی و اتوماسیون را در کار خود ادغام کنند تا به سودهای نمایی در بهره وری و خلاقیت برسند. “
Algomarketing با اتوماسیون وظایف تکراری بازاریابی ، بر بازگرداندن شادی به محل کار تمرکز دارد. آیا می توانید در مورد چگونگی تغییر هوش مصنوعی و اتوماسیون کار روزانه برای بازاریابان توضیح دهید؟
هوش مصنوعی و اتوماسیون در حال تغییر بازی برای بازاریابان هستند و وظایف تکراری و وقت گیر را بر عهده می گیرند ، بنابراین می توانند بر فعالیتهای استراتژیک و خلاق تر تمرکز کنند. هوش مصنوعی جایگزین مشاغل نیست بلکه آنها را بالا می برد. نقش ها به موقعیت های استراتژیک تر تبدیل می شوند ، به عنوان مثال ، متخصصان سئو که به استراتژیست های رشد با قابلیت AI تبدیل می شوند و هوش مصنوعی را برای تراز کردن با اهداف تجاری هدایت می کنند. این امر نه تنها باعث افزایش کارایی می شود بلکه با آزاد کردن بازاریابان برای انجام کار معنادار تر و تأثیرگذارتر ، رضایت شغلی را افزایش می دهد. این فقط مربوط به کار باهوش تر نیست ، بلکه در مورد تبدیل روز کاری به یک سفر پاداش دهنده است.
چه چیزی رویکرد شما را در مقایسه با رقبای خود منحصر به فرد می کند؟
رویکرد ما بی نظیر است زیرا ما راه حل های آماده با استعداد را به تیم ها ارائه می دهیم. استعداد بازاریابی B2B با قابلیت AI ، “Algos” ما ، می تواند یکپارچه در عملیات روزانه مشاغل سطح شرکت ادغام شود. ما همچنین با این پیشنهاد بسیار انعطاف پذیر هستیم ، بنابراین می توانیم به روش های مختلفی کار کنیم تا تیم های خود را برای استقرار بهترین شیوه ها در هوش مصنوعی ، فناوری و تولید تقاضا ، تقویت کنیم.
بنابراین ، واقعاً ، این مردم ما هستند که ما را از هم جدا کردند! ما چنین افراد شگفت انگیزی داریم و یک فرهنگ شگفت انگیز ، واقعاً خاص است. افرادی که در آلگو داریم از من الهام می گیرند و هر روز مرا هدایت می کنند.
آیا می توانید بینش هایی را در مورد چگونگی تغییر تصمیم گیری AI در سفر مشتری ، به ویژه با محتوای شخصی و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده به اشتراک بگذارید؟
تصمیم گیری محور AI با فعال کردن محتوای بسیار شخصی و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ، در سفر مشتری متحول می شود. ما از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های مشتری و پیش بینی رفتارهای آینده استفاده می کنیم و به ما این امکان را می دهد تا استراتژی های بازاریابی را به ترجیحات و نیازهای فردی متناسب کنیم. این منجر به تجربیات مناسب تر و جذاب مشتری ، هدایت نرخ تبدیل بالاتر و رضایت مشتری می شود.
چگونه راه حل های هوش مصنوعی Algomarketing در پشته های مارتک موجود ادغام می شود و مشتریان از نظر ROI و کارآیی چه مزایایی دیده اند؟
پشته بازاریابی در حال تحول است و سیستم عامل های سنتی به ابزارهای پس زمینه تبدیل می شوند و عوامل هوش مصنوعی در حال انجام اتوماسیون هستند. تعامل از طریق رابط های زبان طبیعی انجام می شود و گردش کار را بصری تر می کند.
در Algomarketing ، راه حل های هوش مصنوعی ما به گونه ای طراحی شده اند که یکپارچه در پشته های Martech موجود ادغام شوند و توانایی های آنها را بدون ایجاد اختلال در گردش کار فعلی تقویت کنند. رویکرد یکپارچه ما ترکیبی از بینش های AI ، Advanced Martech و Salestech و تولید دقیق تقاضا برای بالا بردن تأثیر تیم ها است.
مشتری ها مزایای قابل توجهی مانند ابزارهای بودجه ریزی AI را مشاهده کرده اند که چهار برابر در تخصیص بودجه در مقایسه با روش های قبلی کارآمدتر هستند.
با استفاده از هوش مصنوعی به طور فزاینده ای که به طور سنتی توسط انسان انجام می شود ، چگونه اتوماسیون را با حفظ خلاقیت انسانی و ورودی استراتژیک در بازاریابی متعادل می کنید؟
تعادل اتوماسیون با خلاقیت انسان و ورودی استراتژیک ضروری است. ما در حال ورود به دوره جدیدی هستیم که انسان و هوش مصنوعی برای تشکیل “کارگر تکامل یافته” همکاری می کنند. با بارگذاری وظایف دنیوی به هوش مصنوعی ، می توانیم به روش های جدید فکر کنیم و ایجاد کنیم و اساساً نحوه کار خود را تغییر دهیم. من واقعاً معتقدم که هوش مصنوعی باید به جای جایگزینی آنها ، توانایی های انسانی را تقویت کند. با اتوماسیون وظایف تکراری ، ما زمان را برای بازاریابان آزاد می کنیم تا روی فعالیت های خلاقانه و استراتژیک تمرکز کنند. این هم افزایی بین هوش مصنوعی و نبوغ انسان منجر به استراتژی های بازاریابی خلاقانه تر و مؤثرتری می شود.
شما به عنوان روند بزرگ بعدی در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین چه می بینید که در 5 سال آینده باعث ایجاد انقلابی در بازاریابی خواهد شد؟
من فکر می کنم یکی از جالب ترین روندهایی که می بینیم این است که مدل های سنتی نیروی کار مختل می شوند. شکاف مهارت ها ، تقاضای انعطاف پذیری و البته پیشرفت های هوش مصنوعی وجود دارد که به طور مداوم در حال تغییر شکل چشم انداز سازمانی هستند. بنابراین ، برای تیم های بازاریابی که می خواهند جلو بمانند ، دسترسی به استعدادهای چابک برای ماندگاری و موفقیت مهم خواهد بود.
بشرسرانجام ، به عنوان یک کارآفرین بینایی ، چه توصیه ای به رهبران دیگر با هدف مهار قدرت هوش مصنوعی و اتوماسیون در صنایع خود می دهید؟
توصیه من به سایر رهبران این است که ضمن حفظ تمرکز بر ارزشهای انسانی محور ، پتانسیل هوش مصنوعی و اتوماسیون را در آغوش بگیریم. در یادگیری مداوم سرمایه گذاری کنید و با آخرین پیشرفت های فناوری هوش مصنوعی به روز شوید. فرهنگ نوآوری را پرورش داده و تیم خود را به آزمایش و خطرات محاسبه شده ترغیب کنید. از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که از AI و اتوماسیون برای تقویت قابلیت های انسانی و ایجاد ارزش برای تجارت و مشتریان استفاده می شود.
با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند الگومترزبشر