رشد هوش مصنوعی در معرض شکاف در فرهنگ فناوری است


با تشدید مسابقه AI ، انتظار می رود شرکت های فناوری سرمایه گذاری های هوش مصنوعی را به آن افزایش دهند 300 میلیارد دلار در سال 2025 ، در سراسر صنایع ، مدیران فقط مسابقه ای برای اولین بار در دستاوردهای هوش مصنوعی ندارند ، آنها در حال رقابت نیستند. این طرز فکر اضافه کردن هوش مصنوعی در بالای سیستم ها بدون در نظر گرفتن ساختارهایی که از توسعه آن پشتیبانی می کنند ، یک حقیقت ناراحت کننده را در معرض دید خود قرار می دهد: مشاغل فرهنگ لازم برای ساختن هوش مصنوعی را ندارند.

به هرگونه تماس درآمدی گوش دهید و احتمال اینکه شما یک مدیر اجرایی صحبت کنید در مورد چگونگی شرط بندی در هوش مصنوعی باعث افزایش کارآیی ، رشد و نوآوری می شود. شما به احتمال زیاد در مورد چگونگی اولویت بندی این رهبران در اولویت بندی تغییرات فرهنگی تحول آمیز که باید در تیم های محصول ، مهندسی و فنی اتفاق بیفتد ، نشنید تا واقعاً پتانسیل هوش مصنوعی را باز کند. در قلب تحول هوش مصنوعی یک فرهنگ فنی شکسته است و بدون اینکه این فرهنگ را برطرف کند ، سازمانهای سرمایه گذاری بلند در اتوماسیون انجام می دهند و اطلاعات موظف به شکست هستند.

سلسله مراتب سفت و سخت ، عملیات سنگین فرآیند و رهبری به جای خلاقیت بر روی کنترل تثبیت می شود و باعث می شود که چابکی مطالبات هوش مصنوعی را خنثی کند. تعداد کمی از سازمان ها واقعاً در حال ارزیابی ساختارها و مدلهای رهبری هستند که تعیین می کنند این سرمایه گذاری های هوش مصنوعی موفق یا شکست می خورند. کسانی از ما که شاهد ظهور اینترنت بوده ایم و دست اول SaaS می دانیم که چگونه می توان کل صنایع را به سرعت تغییر شکل داد. شرکت هایی که پیش از این ، فرهنگ فنی خود را بازنویسی می کنند قبل از اینکه هوش مصنوعی آنها را مجبور کنند دهه آینده نوآوری و رهبری بازار را تعریف کنند.

سازمانهایی که واقعاً مایل به ایجاد یک تجارت محور و مبتنی بر نوآوری هستند به بیش از فناوری های جدید نیاز دارند. آنها باید مجدداً تصور کنند که چگونه تیم ها ساختار می کنند ، چگونه کار انجام می شود و چگونه رهبری کار می کند.

مهمترین ترک در فرهنگ فناوری چیست؟

سه مشکل بزرگ وجود دارد که سازمان های مربوط به فرهنگ فنی را به هم می رسانند:

  • تیم های فنی با خروجی اندازه گیری می شوند ، نه تأثیربشر Hyperfixation در تولید بهره وری منجر به کمبود خلاقیت در تیم های مهندسی و محصول شده است. از آنجا که شرکت ها همچنان از یک ساختار فرمان از بالا به پایین فعالیت می کنند ، آنها از چابکی و نوآوری AI سازگاری نیاز دارند. معیارهای دقیق موفقیت که جایی برای آزمایش باقی نمی ماند ، مانع توانایی تیم های فناوری در ایجاد تغییرات تأثیرگذار می شود.
  • مدیران ساخت و ساز و تصمیم گیری بیش از حد اولویت بندی می کنندبشر پیشرفت در حرفه شخصی چیزی است که بسیاری برای آن تلاش می کنند. اما در تعقیب خود برای تحرک رو به بالا ، بسیاری از مدیران در حال از دست دادن ذهنیت سازنده هستند که آنها را به رتبه فعلی خود سوق داده و در عوض لایه های غیر ضروری تصمیم گیری را اضافه می کنند. مدیران باید در کنار گزارش های مستقیم خود در حال ساخت و نوآوری باشند تا نیاز به حرکت در چندین لایه مصوبات را از بین ببرند.
  • رهبران به جای تخلف ، دفاع می کنند. در مسابقه برای آخرین حضور ، رهبران به دنبال سرمایه گذاری در هوش مصنوعی به جای ساختن راه حل های بومی AI از زمین به بالا ، روی لایه بندی فناوری در بالای راه حل های موجود تمرکز می کنند. نتیجه این وضعیت دفاعی تلاش های اتوماسیون جزئی است که اساساً نتایج کسب و کار را تغییر نمی دهد.

هوش مصنوعی یک تغییر مهم فن آوری است و یک تغییر فرهنگی تحول آمیز باید دنبال شود

پرتاب پول در توسعه و اجرای هوش مصنوعی قصد ندارد ترک های اساسی را که مانع سرعت ، کارآیی و نوآوری واقعی در بین کارگران فناوری است ، حل کند. این فرهنگ باید به بنیاد خود فرو رود و در اطراف مدل ها و هنجارهای جدید AI بازسازی شود. در اینجا آنچه در عمل به نظر می رسد:

  • آزمایش مداوم را تشویق کنید. نوآوری یک طرز فکر همیشه در حال انجام است و باید به این ترتیب رفتار شود. نمی توان آن را در یک اتاق هیئت مدیره تولید کرد. در عوض ، باید در زمین پرورش و پرورش یابد ، جایی که مهندسان و تیم های محصول مشکلات را حل می کنند. من قبلاً عاشق هکاتون های سالانه خود بودم – اکنون ما نوآوری را به یک ریتم ثابت تبدیل کرده ایم. با جابجایی به روزهای نوآوری ماهانه یا سه ماهه ، فضای بیشتری برای آزمایش ایجاد کرده ایم. نتیجه؟ ایده های بیشتر ، تکرار سریعتر و فرهنگی که همه را ترغیب می کند تا فکر کنند و بسازند. در حالی که ساده است ، این اساساً شیوه عملکرد سازمان ما را با پرورش یک تغییر فرهنگی که ایده ها و آزمایشات را برای هر کسی در سازمان باز می کند ، تغییر می دهد.
  • مدیران را با سازندگان جایگزین کنیدبشر تغییر از یک رویکرد مدیریتی سنتی به روشی که در اولویت ایجاد ، حل مسئله و اجرای آن قرار دارد. در Cornerstone ، ما از رویکردهای مدیریت سنتی دور شدیم و تیم ها را قادر می کردیم تا مشکلات خود را داشته باشند ، نه فقط فرآیندها. این تغییر به یک ذهنیت خالق اول سطح جدیدی از اعدام را باز کرده است. تیم ها در هفته ها راه حل های دارای هوش مصنوعی-نه ماه ها.
  • بازسازی تیم ها برای سرعتبشر همکاری متقابل عملکردی با ایجاد تیم های کوچک و متمرکز با اهداف واضح. “org کامل” غالباً سیلوهای کاملی ایجاد می کند. در داخل سنگ بنای ، ما به تیم های متمرکز و متقابل با مالکیت پایان به پایان تبدیل شدیم-محصول ، طراحی ، مهندسی و QA را در یک جریان واحد با هم جمع می کنیم. این تیم های تک رشته ای با سرعت و وضوح ، تنگناها و نوآوری سوخت را از بین می برند. تغییر از مدیریت سلسله مراتبی به سمت رهبری پویاتر و راه حل محور دیگر اختیاری نیست ، ضروری است.
  • تجدید نظر در نحوه ادغام هوش مصنوعیبشر مدل های چرخه چرخه توسعه نرم افزار سنتی دوباره تعریف می شوند. با هوش مصنوعیچرخه های توسعه در حال فروپاشی هستند. اگرچه ادغام هوش مصنوعی در گردش کار برای افزایش بهره وری و تصمیم گیری بدیهی است ، ما باید تیم ها را با اتوماسیون و تجزیه و تحلیل هوشمند که استفاده از آنها آسان است ، ایمن و به طور گسترده اتخاذ شده برای هدایت سریعتر و دقیق تر نوآوری ، توانمند کنیم. تیم های ما در حال آزمایش ، ساختن ، آزمایش و تکرار سریعتر از همیشه هستند – استفاده از هوش مصنوعی برای ساده سازی گردش کار و کشف راه حل های جدید. این فقط مربوط به ابزارها نیست ؛ این در مورد بازپرداخت نحوه عملکرد تیم ها است.
  • تنوع نسلی را در آغوش بگیرید. نقاط قوت همکاری بین نسلی را تشخیص دهید. ما در حال جفت شدن مهندسان ژنرال Z – بومیان دیجیتال – با تکنسین های باتجربه هستیم تا دیدگاه های تازه را با تخصص دامنه عمیق مخلوط کنیم. این همکاری متقابل نسل در حال تعریف مجدد نحوه تفکر درباره هوش مصنوعی ، حل مسئله و رهبری است.

برنده شدن در یک اقتصاد هوش مصنوعی

ما می دانیم که سازمان هایی که قادر به انطباق منسوخ ریسک نیستند. به ویژه کسانی که طی چند دهه گذشته مشغول به کار بوده اند ، هنگامی که اینترنت یا خدمات در صورت تقاضا برای همیشه چشم انداز مشاغل سنتی و آجر و ملات را تغییر داده اند ، دست اول دیده اند.

تحول واقعی فقط مربوط به اتخاذ فناوری جدید نیست. این در مورد تغییر ذهنیت ، شکستن ساختارها و ایجاد فرهنگی است که نوآوری در آن شکوفا می شود. مشاغل باید به طور فعال محیطی را پرورش دهند که رهبران متمرکز بر آینده را توانمند کند و نیروی کار سازندگان را پرورش دهد ، نه فقط مدیران. آنها باید فضاهایی را ایجاد کنند که دیدگاه های متنوع شکوفا شود ، جایی که آزمایش تشویق می شود ، و در جایی که سرعت و سازگاری تصمیم گیری را در پی دارد. سازمان هایی که در دوره هوش مصنوعی موفق می شوند ، گروه هایی خواهند بود که سازندگان را توانمند می کنند ، تغییر را در آغوش می گیرند و اجازه می دهند فرهنگ راه را هدایت کند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *