با تشکر از Openai’s Chatgpt ، تقریباً همه در مورد آنها می دانند ژن امروز توانایی آن در برآورده کردن عطش مردم برای دانش فقط با یک سریع سریع آن را ویروسی کرد. استفاده از این ابزار واقعاً چشمگیر است. این تنها در پنج روز یک میلیون کاربر به دست آورد و در چند ماه اول خود بیش از 100 میلیون بازدید کننده را به خود جلب کرد. افراد و سازمان ها با اشتیاق فراوان آن را در زندگی و فعالیت های روزمره خود ادغام می کنند.
و با این حال – در حالی که Genai در سطح جهانی مشهور است ، کمتر کسی فراتر از آزمایش است. سازمانها از پتانسیل آن هیجان زده می شوند اما غالباً برای اتخاذ آن در مقیاس تلاش می کنند که در نهایت می تواند ارزش قابل اندازه گیری ایجاد کند.
در نقش من ، من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که می توانم شاهد این باشم که چگونه هوش مصنوعی در حال تحول در نحوه عملکرد سازمان ها و ارزش آن می تواند به مشتریان ارائه شود. با این حال ، مشاغل برای تبدیل پتانسیل به عملکرد به یک راهنما نیاز دارند. با توجه به این چالش ها ، تیم من یک آزمایش رول با 350 Copilot مایکروسافت را برای توسعه بینش های ارزشمند و استراتژی های عملی برای شرکت هایی که با هدف دستیابی به فرزندخواندگی موفق و ROI معنی دار انجام داده اند ، انجام داد.
مسیر ما به ارزش Genai
همانطور که ما به دنبال اتخاذ کوپیلوت بودیم ، رویکرد ما به ما کمک کرد تا تشخیص دهیم که قابلیت های آن می تواند ارزش را به آن بیفزاید.
تجربه ما می تواند برای هر سازمانی که به دنبال معرفی Genai در گردش کار خود باشد ، مفید باشد.
در اینجا برخی از اقداماتی که در این راه به ما کمک کردند:
- با یک چارچوب اتخاذ ساختاری شروع کنیدبشر برای معرفی قابلیت های Genai ، ما با شناسایی شخصیت ها در سازمان خود که ممکن است از آنها بهره مند شوند ، و سپس موارد استفاده خاص و بسیار هدفمند برای این فناوری شروع کردیم. سرانجام ، ما برنامه های آموزشی شخصی را برای هر نقش یا شخصیت ایجاد کرده ایم که کاربران را با دقت راهنمایی می کند ، بنابراین آنها دقیقاً می دانند که چگونه از توانایی استفاده کنند.
- برای اعتبارسنجی فناوری از آزمایش استفاده کنیدبشر برای Copilot ، ما با سه گروه از کاربران تمرین کردیم. گروه A هیچ مجوز کوپیلوت نداشت ، در حالی که برای گروه B ، ما به سادگی به این کاربران امکان دسترسی به این ابزار را دادیم ، بدون آموزش و راهنمایی: این وظیفه آنها بود که بتوانند چه کاری انجام دهند. گروه C چارچوب کامل فرزندخواندگی ما را بدست آورد. نتایج؟ ما شاهد افزایش 31 ٪ در فرزندخواندگی در گروه C در مقایسه با گروه B بودیم. علاوه بر این ، گروه C پس انداز زمان 2.5 ساعت در هفته را در مقابل 1.8 ساعت در هفته برای گروه B ثبت کرد. این تمرین همچنین داده های پایه را به ما داد ، به عنوان مثال در مورد اینکه تیم های زمانی می توانند در کارهای خاص مانند ایجاد ارائه ها صرفه جویی کنند. این یک نمونه و استدلال دیگر بود که تأیید می کند که چارچوب فرزندخواندگی ما در حال کار است.
- کارمندان را از نزدیک در این روند درگیر کنیدبشر تمریناتی مانند آزمایش Copilot ما به شما اطمینان می دهد که افراد با سرعت بیشتری با فناوری جدید درگیر می شوند. ما افراد را از نزدیک در انتخاب موارد استفاده برای Copilot درگیر کردیم ، که باعث می شود قابل اعتماد تر ، پذیرش رانندگی و در نهایت بهبود ROI باشد. این روند تبشیر را نیز ایجاد می کند. از آنجا که گروه گروه C ما به وضوح می تواند ارزش فناوری را برای آنها ببیند ، آنها آن را در سراسر شرکت و به ویژه با تیم های خود قهرمان کردند و فرزندخواندگی بیشتری را تشویق کردند.
- برنامه های آموزشی بیش از حد شخصی و مداوم ایجاد کنیدبشر ما با مدیران پروژه و صاحبان فرآیند کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که موارد استفاده از Copilot مربوط به کارهای روزمره آنها است ، مانند تولید ارائه در یک اطلاع کوتاه. مسلح با این درک ، ما آموزش های بسیار متناسب ایجاد کردیم که نشان می داد چگونه فناوری می تواند به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کند. همچنین ، ما دریافتیم که آموزش مداوم در مورد ایجاد اعلان ها برای کمک به افراد برای کسب بهترین ارزش از Genai بسیار ارزشمند است. همچنین سرگرم کننده است و به متحد نگه داشتن جامعه کمک می کند. به عنوان مثال ، ما گروهی را ایجاد کرده ایم که در آن ما در حال اشتراک گذاری مفید هستیم ، و همچنین جلسات اشتراک گذاری کوتاه به طور منظم داریم.
- شرکای اهرمیبشر ما شریک زندگی خود را به ما کمک کردیم تا با استفاده از موارد خاص استفاده و پیشنهادات آموزش که به ساخت مهارتهای ما کمک کرده است ، به ما کمک کند. در دامنه ای که به همان سرعت Genai تغییر می کند ، مشارکت و همکاری برای دستیابی به نتایج خوب ضروری است.
- در مورد نگرانی کارکنان ارتباط برقرار کنید. سوالات در مورد هوش مصنوعی اخلاقی و اینکه آیا این کار باعث سرقت شغل مردم خواهد شد ، رایج است. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که چارچوب اتخاذ به وضوح هوش مصنوعی اخلاقی و استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی را تعریف می کند. برای اطمینان از استفاده مسئولانه و ایمن از هوش مصنوعی ، ما از چارچوب AI مسئول خود استفاده کردیم. این چارچوب دستورالعمل های روشنی را برای کارمندان ما ، هماهنگی با ارزش های شرکت ما و کمک به آنها در استفاده از AI با مسئولیت پذیری ارائه می دهد. و برای رفع نگرانی در مورد تأثیر Genai بر روی مشاغل ، ما بر توانایی آن در انجام کارهای غیرقانونی دنیوی و فشرده شده زمان مانند دقایقی ، تهیه پیش نویس ارتباطات یا از طریق صندوق ورودی ایمیل شلوغ متمرکز شدیم. با افزایش مهارت آنها ، ما تکنیک های پیشرفته تری را معرفی کردیم ، از جمله تقویت توانایی آنها در ایجاد اعلان های پیشرفته که خروجی های دقیق تر و متناسب تری دارند.
زمان ، نوآوری و آموزش
تجربه ما با Copilot و سایر پروژه های Genai این است که یک مرحله آزمایشی ساختاری مهم است و مردم برای یادگیری فناوری نوآورانه به زمان نیاز دارند. همچنین لازم است چارچوبی برای تصویب AI و مدیریت تغییر متناسب با نیازهای خاص تیم شما داشته باشید. همراه با آموزش و تعامل فعال کاربران ، این نگرانی ها را در مورد Genai ایجاد می کند.
هنگامی که این فناوری خود را در سازمان تعبیه کرده و گسترش می یابد ، بخشی از فرهنگ می شود و مسیر شما برای تحقق ارزش واقعی از Genai را تسریع می کند.