در یک گام بزرگ به سمت تغییر شیوه های دندانپزشکی، آرکی 15 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A تضمین کرده است. به رهبری سرمایه ورودی، با مشارکت از شرکای سرمایه گذاری Bessemer، CRV، آلون، و صندوق رشد 20VC، این سرمایه گذاری توسعه پلتفرم مبتنی بر ابر مبتنی بر هوش مصنوعی Archy را سرعت می بخشد. Archy که به طور خاص برای مطب های دندانپزشکی طراحی شده است، نحوه عملکرد مطب های دندانپزشکی را با خودکارسازی فرآیندهای کلیدی، بهبود مراقبت از بیمار و اجازه دادن به مطب ها برای اجرای کارآمدتر تغییر شکل می دهد.
پرداختن به چالش های اصلی در مراقبت از دندان
صنعت دندانپزشکی امروزه با چالش های بی شماری از جمله کمبود شدید نیروی انسانی، کاهش ظرفیت و افزایش فشار ناشی از سیستم های قدیمی مواجه است. رویه ها در سراسر ایالات متحده کاهش 10 درصدی ظرفیت را گزارش می دهندبا بسیاری از دستیاران دندانپزشک و بهداشتکاران که قصد دارند در پنج سال آینده بازنشسته شوند. کاهش بازپرداخت بیمه های دندانپزشکی، علاوه بر این فشار، ارائه حقوق رقابتی را برای مطب ها دشوارتر می کند. در حالی که 75 درصد از آنها هنوز به سرورهای قدیمی در سایت متکی هستند، پیچیده تر کردن عملیات و معرفی خطرات امنیتی.
پلتفرم Archy به طور مستقیم به این مشکلات رسیدگی می کند. با حذف نیاز به سرورهای پرهزینه در محل، راه حلی خودکار و مبتنی بر ابر ارائه می دهد که وظایف روزانه مانند تأیید بیمه، صورتحساب، زمان بندی و ارتباط بیمار را ساده می کند. این نوآوری نه تنها زمان را برای تمرکز تیم های دندانپزشکی بر روی کارهای پیچیده تر آزاد می کند، بلکه هزینه های عملیاتی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به گفته این شرکت، با استفاده از ویژگیهای اتوماسیون آرچی، یک مطب دندانپزشکی میتواند تا ۸۰ ساعت در ماه صرفهجویی کند.
قدرت هوش مصنوعی و اتوماسیون در مطب های دندانپزشکی
راهحل Archy هوش مصنوعی را در پلتفرم خود ادغام میکند و اتوماسیون را به حوزههایی مانند تجزیه و تحلیل اشعه ایکس، تأیید بیمه و مشارکت بیمار میآورد. شراکت با هوش مصنوعی مروارید، این پلتفرم تجزیه و تحلیل اشعه ایکس را در زمان واقعی ارائه می دهد و به متخصصان دندانپزشکی اجازه می دهد تا تشخیص های سریع تر و دقیق تری داشته باشند. محلول تصویربرداری اشعه ایکس را در زمان واقعی ذخیره می کند و نیاز به نرم افزار خارجی را از بین می برد و احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد.
یکی از نقاط قوت Archy رویکرد جامع آن برای مدیریت تمرین است. از برنامه ریزی بیمار گرفته تا مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان، Archy یک پلت فرم همه کاره را فراهم می کند. دستههای قرار ملاقات قابل تنظیم، از قبل با کدهای روش پر شده، فرآیند زمانبندی را ساده میکند و به کارکنان بدون تجربه دندانپزشکی اجازه میدهد تا مطب را به راحتی مدیریت کنند. Archy همچنین فرمهای بیماران آنلاین را خودکار میکند، ورود دستی دادهها را قطع میکند و به بیماران اجازه میدهد تا فرمها را قبل از قرار ملاقات خود تکمیل کنند.
مدیریت بیمه یکی دیگر از زمینه هایی است که Archy در آن برتری دارد. با تأیید بیمه بیدرنگ و پردازش خودکار خسارت، تیمهای دندانپزشکی با کاهش زمان صرف شده برای کارهای اداری، 20 ساعت در ماه صرفهجویی میکنند. مرکز بیمه آرچی امکان پردازش انبوه توضیح مزایا (EOBs) و مدیریت متمرکز خسارتها را فراهم میآورد و فرآیندی زمانبر را ساده میکند.
جرم گیری عمل های دندانپزشکی با سهولت
از آنجایی که روشهای دندانپزشکی مقیاسپذیر به نظر میرسند، Archy ابزارهایی را ارائه میکند که نه تنها عملیات روزانه را ساده میکند، بلکه مراقبت و مشارکت بیمار را نیز افزایش میدهد. سیستم برنامه ریزی آنلاین آن به گونه ای طراحی شده است که بیمار پسند باشد و امکان رزرو قرار ملاقات 24/7 را فراهم می کند. تمرینهایی که از Archy استفاده میکنند، افزایش رزرو را گزارش کردهاند، به طوری که بسیاری از آنها 15 تا 25 قرار جدید را در ماه میبینند. پورتال بیمار این پلتفرم همچنین بیماران را قادر می سازد تا صورتحساب ها را به صورت آنلاین پرداخت کنند و تاریخچه قرار ملاقات خود را مشاهده کنند و حجم تماس و حجم کاری اداری را کاهش می دهد.
ابزارهای ارتباطی ایمیل و متن Archy مشارکت بیمار را بیشتر می کند. تمرینها میتوانند پیامها و ایمیلهای انبوه ارسال کنند، یادآوریهای قرار را بهطور خودکار انجام دهند، و پس از ویزیت با بیماران پیگیری کنند. این ابزارها نه تنها رضایت بیمار را بهبود می بخشد، بلکه نرخ عدم نمایش را تا 20 درصد کاهش می دهد.
چشم اندازی برای آینده دندانپزشکی
بودجه 15 میلیون دلاری سری A به Archy کمک می کند تا به ماموریت خود برای آوردن فناوری پیشرفته به صنعتی که مدت هاست با سیستم های قدیمی دست و پنجه نرم می کند، ادامه دهد. “با ادغام Archy، مطبهای دندانپزشکی فرصتی بینظیر برای اختراع مجدد نحوه مدیریت بار کاری روزانه دارند و در زمان و هزینههای حیاتی صرفهجویی میکنند که میتواند به جای آن به بهبود کسبوکار، مراقبت از بیمار و نتایج منجر شود. بازنگری خودکار عملیات یک مطب دندانپزشکی توسط Archy به توسعه و حفظ نیروی کار کمک می کند و هدف ما تبدیل شدن به محوری برای رشد پایدار برای خود مطب است.“گفت جاناتان رت، بنیانگذار و مدیر عامل Archy.
رشد Archy همچنین گواهی بر چشم انداز مشترک سرمایه گذاران آن است. آوی عیال، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Entrée Capital، معتقد است که Archy آماده است تا بخش دندانپزشکی را مختل کند. «در بخشی که از نوآوری محروم است، Archy سادگی و اتوماسیون را در هم می آمیزد و یکپارچگی یکپارچه را در سراسر دندانپزشکی با اجرای سریع ایجاد می کند. اقدامات با استفاده از Archy در حال حاضر بهبود قابل توجهی در کارایی و افزایش رضایت مشتری و ارائه خدمات بهتر به بیمار را گزارش میدهند. ما معتقدیم که بازار برای ایجاد اختلال آماده است و Archy شرکتی است که به عنوان رهبر در این بخش ظاهر خواهد شد.
کنت بنت، شریک Bessemer Venture Partners، اضافه می کند، دندانپزشکان به فن هراس بودن شهرت دارند، اما حقیقت این است که پلتفرم های قدیمی هرگز به آنها دلیلی برای عاشق شدن ندادند. Archy آن را با یک محصول انتها به انتها تغییر داده است که برای ورود به هواپیما بسیار راحت است. این شرکت در سال جاری شاهد پذیرش قابل توجهی بوده است که آنها را در راستای هیجان انگیزترین راه اندازی های SaaS عمودی که دیده ایم قرار می دهد. ما از شراکت مجدد با این شرکت در این دور هیجان زده هستیم.”
ساخته شده توسط دندانپزشکان، برای دندانپزشکان
موفقیت Archy ریشه در درک عمیق آن از صنعت دندانپزشکی دارد. هم بنیانگذار دکتر کریستین لیوکه خود یک دندانپزشک است، به طراحی پلتفرم برای رسیدگی به چالشهای دنیای واقعی که عملهای دندانپزشکی با آن مواجه هستند، کمک کرد. از ترسیم نمودار و برنامهریزی درمان گرفته تا ارتباطات بیمار و مدیریت مالی، Archy با هدف کارآمدتر کردن تمام جنبههای یک مطب دندانپزشکی ساخته شد.
ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی این پلتفرم قرار است حتی بیشتر گسترش یابد. با آخرین دور از بودجه، Archy تجزیه و تحلیل پیشرفته و یادگیری ماشینی قابلیت های پلتفرم خود، به ویژه در زمینه های مدیریت چرخه درآمد. این به شرکتها اجازه میدهد تا عملیات مالی خود را بهینه کنند و فرصتهای درآمدی جدید را به طور مؤثرتری شناسایی کنند.
عصر جدیدی برای مدیریت دندانپزشکی
با بیش از چند صد مطب دندانپزشکی در سراسر ایالات متحده، Archy به خوبی در راه تبدیل شدن به یک تغییر دهنده بازی در صنعت دندانپزشکی است. ترکیبی از کارایی مبتنی بر ابر، اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای ارتباطی بیدرنگ با بیمار، آن را به ابزاری قدرتمند برای روشهای دندانپزشکی مدرن تبدیل میکند. برای اقداماتی که به دنبال مقیاس، افزایش کارایی و بهبود مراقبت از بیمار هستند، Archy راه حل کاملی را ارائه می دهد که برای آینده آماده است.
همانطور که آرکی به نوآوری خود ادامه می دهد، واضح است که آینده مدیریت مطب دندانپزشکی در فضای ابری است و با هوش مصنوعی تقویت می شود.