DeepL حضور جهانی را با مرکز فناوری جدید ایالات متحده و انتصاب های رهبری افزایش می دهد


DeepL، یک مبتکر پیشرو در زبان هوش مصنوعی، با راه اندازی اولین مرکز فناوری مستقر در ایالات متحده در شهر نیویورک، به گسترش خود ادامه داده است، حرکتی که ردپای رو به رشد شرکت در ایالات متحده را تقویت می کند. این مرکز فناوری قرار است تحقیقات، نوآوری و توسعه محصول را هدایت کند زیرا تقاضا برای ابزارهای ترجمه و نوشتن هوش مصنوعی شرکتی DeepL در بین مشاغل در ایالات متحده افزایش می یابد. در کنار این نقطه عطف مهم، DeepL همچنین انتصاب دو مدیر باتجربه را اعلام کرد. سباستین اندرلین به عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) و استیو روتر به عنوان مدیر ارشد بازاریابی (CMO)، که هر دوی آنها انتظار می رود رشد استراتژیک جهانی شرکت را تقویت کنند.

یک حرکت استراتژیک برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده ایالات متحده

افتتاح مرکز شهر نیویورک یک گام بزرگ رو به جلو برای DeepL است که رشد سریعی در بازار ایالات متحده داشته است. دفتر جدید بر تسریع توسعه محصول و نوآوری برای حمایت بیشتر از شبکه به سرعت در حال گسترش DeepL از مشتریان تجاری ایالات متحده تمرکز خواهد کرد که اکنون شامل بخش قابل توجهی از Fortune 500 است. خدمات مشتری و قانونی به بازاریابی و ارتباطات داخلی.

در بیانیه ای، مدیرعامل و بنیانگذار DeepL جارک کویتلوفسکی گفت:راه اندازی اولین مرکز فناوری ایالات متحده DeepL در شهر نیویورک، ما را در مرکز یکی از بزرگترین استخرهای استعداد در بازار قرار می دهد و ما را به مشتریان خود از جمله بسیاری از شرکت های Fortune 500 نزدیک می کند. این مرکز تمرکز ما را بر نوآوری و مهندسی محصول سوق می‌دهد و به ما قدرت می‌دهد تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی زبانی را ارائه کنیم که به مشتریان ما کمک می‌کند تا موانع زبانی را افزایش دهند و از بین ببرند.

DeepL به طور فعال در حال جذب استعدادهای برتر در توسعه محصول و مهندسی است و قصد دارد تا اندازه مرکز نیویورک را در 12 ماه آینده دو برابر کند. این توسعه تضمین می کند که DeepL همچنان رقابتی باقی می ماند زیرا ایالات متحده به یکی از مهم ترین بازارهای آن تبدیل می شود. ایالات متحده در حال حاضر به عنوان سومین بازار بزرگ این شرکت ایستاده است و فرصت بسیار زیادی برای رشد را به نمایش می گذارد.

رهبری جدید برای رشد سر نیزه

سباستین اندرلین و استیو روتر، سباستین اندرلین و استیو روتر، افزوده‌های جدید DeepL، بیش از یک دهه تجربه رهبری در صنعت فناوری جهانی را به ارمغان می‌آورند. Enderlein که نقش‌های برجسته‌ای در شرکت‌هایی مانند Uber، Salesforce و Personio داشته است، با استفاده از تجربه گسترده خود در مدیریت تیم‌های بین‌المللی و گسترش کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری، پیشرفت‌های تکنولوژیکی DeepL را رهبری خواهد کرد.

Rotter، یک بازاریاب با تجربه با سابقه قوی در شرکت هایی مانند Adobe و Motorola، ابتکارات بازاریابی جهانی این شرکت را رهبری خواهد کرد. او بر روی برندسازی و بهره‌برداری از راه‌حل‌های مبتنی بر داده‌ها برای تقویت تعامل بازار DeepL، به‌ویژه در ایالات متحده تمرکز خواهد کرد.

به عنوان یک بازاریاب، من از نزدیک دیدم که چگونه زبان می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد. در دنیایی که وضوح و سازگاری می تواند برند را متمایز کند، موانع زبانی مانع بزرگی برای رشد هستند.” گفت روتر. “من از پیوستن به DeepL خوشحالم، جایی که به بیش از 100000 کسب و کار جهانی کمک می کنیم تا بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، بازارهای خود را گسترش دهند و تعامل بیشتری با نام تجاری خود ایجاد کنند.

راه حل های پیشرو در صنعت DeepL و رشد جهانی

از زمان آغاز به کار خود در سال 2017، DeepL به عنوان یک رهبر در این زمینه ظاهر شده است 67.9 میلیارد دلار صنعت خدمات زبان، که پیش بینی می شود تا سال 2028 به 95.3 میلیارد دلار افزایش یابد.. ابزارهای ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت که بیش از 100000 کسب‌وکار در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، برای رشد تجارت بین‌المللی ضروری شده‌اند و به چالش‌های ارتباطی حیاتی مانند خدمات مشتری، بازاریابی، مستندات قانونی و همکاری داخلی رسیدگی می‌کنند.

در ماه‌های اخیر، DeepL چندین نوآوری از جمله یک هوشمند صنعت را معرفی کرده است ژنراتور واژه نامه. این ابزار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد واژه‌نامه‌های شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنند که دقت و سازگاری ترجمه را در چندین زبان افزایش می‌دهد. DeepL همچنین ویژگی واژه نامه خود را برای پشتیبانی از زبان های جدید و ادغام یکپارچه با ابزارهای محبوب مانند Google Workspace و Microsoft 365 گسترش داده است.

علاوه بر این، DeepL یک مدل زبان نسل بعدی (LLM) را راه اندازی کرده است که به دلیل عملکرد بهتر از رقبایی مانند GPT-4، گوگل و مایکروسافت در کیفیت ترجمه مورد ستایش قرار گرفته است. این LLM پیشرفته یک استاندارد صنعتی جدید برای عملکرد، دقت و شخصی‌سازی ایجاد کرده است و شهرت DeepL را به عنوان یک رهبر در زبان هوش مصنوعی تقویت می‌کند.

رشد شناخت و سرمایه گذاری

موفقیت DeepL بی توجه نبوده است. این شرکت اخیراً نامگذاری شده است فهرست 100 ابر 2024 فوربس برای دومین سال متوالی، به رسمیت شناختن موقعیت خود به عنوان یکی از برترین شرکت های ابر خصوصی در جهان. علاوه بر این، گسترش جهانی DeepL توسط a سرمایه گذاری 300 میلیون دلاریکه ارزش این شرکت را 2 میلیارد دلار اعلام کرد. این سرمایه گذاری، به رهبری سرمایه گذاری های شاخص با مشارکت از رشد ICONIQ و رشد سرمایه گذاری معلمان، از استراتژی رشد بلندمدت DeepL پشتیبانی می کند و توانایی آن را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای راه حل های زبان مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش می دهد.

نتیجه گیری

همانطور که هوش مصنوعی به تغییر شکل صنایع در سطح جهانی ادامه می دهد، DeepL موقعیت خوبی دارد تا راه را در تغییر نحوه ارتباط کسب و کارها رهبری کند. DeepL با افتتاح مرکز فناوری شهر نیویورک و اضافه شدن مدیران مجرب به تیم رهبری خود، آماده رشد مداوم در ایالات متحده و فراتر از آن است. با توجه به اینکه بیش از 100000 کسب‌وکار در حال حاضر از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی زبان بهره می‌برند، تمرکز این شرکت بر نوآوری و راه‌حل‌های مشتری محور تضمین می‌کند که در خط مقدم بازار خدمات زبانی که به سرعت در حال توسعه است، باقی خواهد ماند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *