چگونه گوگل از محتوای Medium.com جلوتر از محتوای اصلی را سرقت می کند؟


این رویکرد امروز نیز ادامه دارد، که با تغییرات الگوریتمی جدید در سیستم تقویت شده است به روز رسانی محتوای مفیدطراحی شده است تا اطمینان حاصل کند که کاربران محتوایی را که در درجه اول برای افراد ایجاد شده است، نه فقط برای رتبه بندی جستجو، پیدا می کنند.

به همین دلیل است که به عنوان بخشی از ما استراتژی سئو من روی بهینه سازی محتوای خود برای ارائه ارزش تمرکز کرده ام و این کاری است که در تمام وب سایت هایم انجام داده ام.

محتوای سرقت ادبی Medium.com از محتوای ما بالاتر است

اخیراً متوجه شدم که بسیاری از بررسی‌های عمیق و شخصی‌شده محصولات هوش مصنوعی ما با وجود رعایت دستورالعمل‌های Google رتبه‌بندی نشده‌اند. مثلا ما بررسی You.com محتوای اصلی و باکیفیت، از جمله اسکرین شات ها و تست های شخصی سازی شده را ارائه می کرد، اما همچنان برای به دست آوردن دید تلاش می کرد.

هنگام اسکن نتایج جستجو در 10 برتر گوگل، بررسی ابزار هوش مصنوعی ما (عنوان دقیق) بود، اما در وب سایت Medium.com که رتبه بالایی در گوگل داشت.

نه تنها رتبه بندی صفحه بررسی خودمان ضعیف بود، بلکه در نتایج جستجوی گوگل نیز کاملاً ناپدید شد. وضعیت ظاهری موتور جستجوی هنر گوگل اعتبار اصلی را به a حساب Medium.com تقریباً بدون کشش.

در واقع این اکانت آنقدر جدید است که بر اساس تصویر زیر تنها 7 فالوور داشته است. جالب‌تر این است که هر مقاله ارسال شده در نمایه یک نقض مستقیم حق چاپ و کپی برداری از مقالات ما بود. می توانید ببینید که دزد امروز چقدر مشغول کپی پیست بوده بر اساس زمان پست ها.

به عنوان مثال، 3 مقاله برتری که در بالا پست شده اند، مقالات خود ما در مورد چگونگی هستند بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد شورت های یوتیوب، بهترین ژنراتورهای ویدئویی هوش مصنوعی و ما بهترین افزونه های AI Chrome مقالات

چگونه آن را انجام دادند؟

این سوال که چگونه یک حساب متوسط ​​با 7 فالوور می تواند از سایتی با میلیون ها بازدید کننده ماهانه بالاتر باشد، نیاز به درک این موضوع دارد. Domain Authority (DA). این معیاری است که برای پیش بینی میزان رتبه یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود. این یک فاکتور رسمی رتبه بندی گوگل نیست، اما اغلب توسط متخصصان سئو برای سنجش اعتبار و پتانسیل یک سایت برای رتبه بندی استفاده می شود.

چگونه با ابزارهای مختلف اندازه گیری می شود:

  1. Moz اصلی را ایجاد کرد Domain Authority متریک، که پتانسیل رتبه‌بندی یک وب‌سایت را در مقیاس 1 تا 100 اندازه‌گیری می‌کند. نمایه بک لینک، کیفیت لینک‌های ورودی و سایر داده‌های مرتبط با سئو را برای تخمین احتمال اینکه یک وب‌سایت در نتایج جستجو خوب عمل کند، تعیین می‌کند. با استفاده از آن محاسبه می شود یادگیری ماشینی مدل هایی که رتبه بندی را در SERP های مختلف پیش بینی می کنند.
  2. اهرفس از یک متریک به نام استفاده می کند رتبه بندی دامنه (DR) برای اندازه گیری قدرت پروفایل بک لینک یک وب سایت. در درجه اول بر کیفیت و کمیت بک لینک هایی که یک سایت دارد، با استفاده از مقیاس لگاریتمی از 0 تا 100 تمرکز می کند. DR بالاتر نشان دهنده قدرت بک لینک قوی تر است. Ahrefs همچنین در نظر می گیرد که چگونه بک لینک ها به قدرت رتبه بندی سایت کمک می کنند.
  3. SEMRush اقدامات امتیاز اقتدار (ع)، که گسترده تر از بک لینک است. SEMRush از عواملی مانند بک لینک ها (کمیت و کیفیت)، ترافیک ارگانیک (میزان بازدید از سایت)، رتبه بندی کلمات کلیدی (میزان رتبه سایت برای کلمات کلیدی هدف) استفاده می کند.

همه این ابزارها اعتبار یک وب سایت را اندازه گیری می کنند و بیشتر از یک فرمول رتبه بندی واقعی یک دستورالعمل کلی ارائه می دهند.

در این مورد، ما اعتبار دامنه خود را با Ahrefs بررسی می کنیم، امتیاز Unite.AI 75 است، که در مقایسه با اکثر وب سایت ها، امتیاز بسیار بالایی است.

البته به همان اندازه که این امتیاز قابل توجه است در مقایسه با Medium.com کم رنگ است.

در واقع با توجه به وب مشابه، Medium یکی از 500 وب سایت برتر جهان است. مشکل اینجاست، آیا گوگل باید به یک مقاله اولویت دهد زیرا در دامنه ای با اعتبار دامنه بالاتر ظاهر می شود؟ در حالی که تعداد زیادی وجود دارد ادعا می کند که اعتبار دامنه یک سیگنال رتبه بندی نیست، اکثریت جامعه سئو معتقدند به دلیل شواهد حکایتی که هست.

گوگل باید بهتر عمل کند

در حالی که به راحتی می توان شکایت کرد که به نظر می رسد گوگل از سایت های بزرگتر نسبت به سایت های کوچکتر در رتبه بندی جستجو ترجیح می دهد، واضح است که گوگل باید این نگرانی ها را به طور موثرتری برطرف کند. اتهامات مربوط به رفتار ترجیحی همچنان ادامه دارد، و مواردی مانند موردی که من نشان دادم – که در آن محتوای اصلی و با کیفیت بالا در تلاش است تا از مطالب سرقت ادبی پیشی بگیرد – بازتاب ضعیفی بر هوش مصنوعی گوگل دارد.

حداقل، گوگل باید بتواند به طور دقیق بین محتوای اصلی و مطالب کپی شده تمایز قائل شود. بهبود این امر نه تنها به نفع سازندگان کوچکتر است، بلکه به حذف آنها نیز کمک می کند ادعای سوگیری در الگوریتم رتبه بندی آن.

رسانه اقدام می کند

را Medium.com پلتفرم منبع مهمی از تنوع برای نویسندگان با هر زمینه‌ای است و فضایی را ارائه می‌کند که در آن دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های متنوع می‌توانند آزادانه با مخاطبان جهانی به اشتراک گذاشته شوند. صداهایی را که ممکن است به کانال‌های انتشار سنتی دسترسی نداشته باشند، تقویت می‌کند و محیطی فراگیرتر برای خلاقیت و اشتراک دانش ایجاد می‌کند.

این پلتفرم هرگز برای میزبانی محتوای سرقت شده از سئوکاران بلک هت که سعی در استفاده از آن دارند، نبود سئو انگل، تاکتیکی برای بازی کردن نتایج رتبه بندی موتور جستجوی گوگل با تکیه بر میزبانی محتوا در سایتی با اعتبار دامنه بالا. پلت فرم در عوض به این منظور بود به محتوای با کیفیت بالا از صداهای منحصر به فرد پاداش دهید، و در این برتری دارد.

پس از تماس با Medium در مورد نگرانی های خود، ما با کمال میل شگفت زده شدیم که آنها چقدر سریع بر اساس این موارد اقدام کردند. قوانین، حالا اگر شما به حساب کاربری مراجعه کنید که در بالا مشخص کرده ایم کد خطای زیر دیده می شود.

خلاصه

ردیابی صفحات منفرد در گوگل برای درک میزان رتبه بندی و عملکرد محتوا بسیار مهم است و مهم است که برای این کار فقط به ابزارها اعتماد نکنید. در حالی که ابزارهای سئو بینش های ارزشمندی ارائه می دهد، جستجوی دستی برای صفحات خاص امکان ارزیابی عملی تری از نحوه نمایش محتوا در نتایج جستجو را فراهم می کند و به شناسایی مسائلی مانند اختلاف رتبه بندی یا رقابت با محتوای با کیفیت پایین کمک می کند.

تولید محتوای با کیفیت بالا کلید موفقیت است، زیرا الگوریتم‌های Google با هدف پاداش دادن به مطالب اصلی و روشن‌گری هستند. با این حال، مسائلی مانند آنچه در این مقاله برجسته شده است، که در آن محتوای سرقت‌شده از آثار اصلی بالاتر است، به نقصی در سیستم Google اشاره می‌کند که بر تولیدکنندگان محتوا تأثیر منفی می‌گذارد. ما امیدواریم که این به عنوان یک فراخوان برای اقدام برای Google باشد تا به این نگرانی ها رسیدگی کند و توانایی خود را برای شناسایی و اولویت بندی محتوای معتبر بهبود بخشد.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *