چگونه هوش مصنوعی بازی را در بازاریابی ورزشی تغییر می دهد


بازاریابی ورزشی همیشه به قدرت تصاویر عالی اعتماد داشته است. یک عکس کاملاً به موقع از یک هدف برنده بازی یا احساسات خام در لحظه پیروزی می تواند ارتباط ماندگار بین طرفداران و تیم های مورد علاقه آنها ایجاد کند. اما امروز ، سهام بیشتر است. مخاطبان انتظار محتوا را داشته باشید فوراً ، متناسب با علایق خود و بهینه سازی برای هر سیستم عامل ، از صفحه استادیوم گرفته تا تلفن خود.

اینجاست که هوش مصنوعی تغییر واقعی می کند.

یکی از مهمترین چالش های تیم های ورزشی ، لیگ ها و حامیان مالی ، مدیریت محتوا در مقیاس است. یک بازی واحد می تواند هزاران عکس و ساعت فیلم های ویدئویی ایجاد کند. و این محتوا اکنون توسط بیش از پخش کنندگان اسیر و به اشتراک گذاشته می شود – لیگ ، تیم ها و حتی بازیکنان می خواهند آن را در اسرع وقت به اشتراک بگذارند. با استفاده از همه ، برچسب زدن آن ، ویرایش آن و توزیع آن در زمان واقعی یک کار هرکولایی است. هوش مصنوعی در حال ایجاد شکاف است ، نه با جایگزینی تیم های خلاق بلکه با کمک به آنها سریعتر و باهوش تر.

تسریع چرخه عمر محتوا از ضبط به کمپین

یکی از فوری ترین فواید هوش مصنوعی برای بازاریابی ورزشی ، شتاب بنیادی گردش کار محتوا است. فرآیندهای سنتی شامل ورود به سیستم دستی ، برچسب زدن ، جستجو و ویرایش اساسی تنگناها هستند که به سادگی نمی توانند با سرعت ورزش و انتظارات مخاطبان دیجیتال همگام باشند.

مدل های دید رایانه می توانند فوراً تصاویر و کلیپ های ویدیویی و پخش کننده های خودکار ، نمایشنامه ها ، حامیان مالی و بیان صورت را تجزیه و تحلیل کنند. این ابرداده ، جستجو ، مرتب سازی و توزیع محتوا را در عرض چند ثانیه از ضبط آسانتر می کند.

  • خودکار برچسب زدن به ابرداده: AI می تواند به جای تکیه فقط به ورودی دستی ، عناصر کلیدی را در دارایی های بصری شناسایی و برچسب گذاری کند. این شامل شناخت بازیکنان خاص (حتی از طریق تشخیص چهره یا تشخیص شماره پیراهن) ، شناسایی اقدامات کلیدی (اهداف ، پس انداز ، مقابله ، جشن ها) ، تشخیص آرم های حامی مالی قابل مشاهده ، مکالمه موقعیت توپ و حتی تجزیه و تحلیل و برچسب زدن وضعیت عاطفی ظاهری ورزشکاران یا طرفداران است.
  • Clipping Clipping and Highlight Generation: الگوریتم های AI می توانند فیلم های بازی را تجزیه و تحلیل کنند تا به طور خودکار لحظات قابل توجهی را بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده یا الگوهای آموخته شده شناسایی و کلیپ کنند-یک شات برنده بازی ، یک ذخیره اساسی ، یک بازی بحث برانگیز. پردازش زبان طبیعی (NLP) حتی می تواند با تفسیر پخش یا فیدهای آماری ادغام شود تا لحظاتی از هیجان یا اهمیت بالا را نشان دهد و باعث ایجاد خودکار کلیپ برای توزیع سریع در رسانه های اجتماعی یا برنامه های تیم شود.
  • قالب بندی و تغییر اندازه خودکار: نیاز به محتوا به شدت در سیستم عامل ها متفاوت است. ابزارهای AI می توانند به طور خودکار تصاویر کلیدی را برای نمایش بهینه در X ، اینستاگرام (پست و داستان) ، فیس بوک ، Tiktok ، وب سایت ها و گرافیک های پخش کننده ، از آن استفاده کنند ، تغییر شکل دهند و اصلاح کنند. این امر قوام برند و تأثیر بصری را بدون تنظیمات دستی خسته کننده برای هر کانال تضمین می کند.

این ابزارها فرآیندهای خلاقانه را باز می کنند.

گردش کار خودکار عکاسان ، فیلمبرداران ، مدیران رسانه های اجتماعی و طراحان گرافیک را آزاد می کند تا روی استراتژی سطح بالاتر ، ایده های خلاقانه و ساختن روایت های قانع کننده تر تمرکز کنند. این بدان معناست که تیم ها می توانند بدون قربانی کردن کیفیت ، سریعتر حرکت کنند ، در حالی که لحظه تازه و طرفداران بیشتر درگیر هستند ، محتوای مناسب را بیرون می آورند.

شخصی سازی تجربه فن

فراتر از سرعت ، هوش مصنوعی امکانات کاملاً جدیدی را برای شخصی سازی باز می کند – چیزی که طرفداران به طور فزاینده ای انتظار دارند. این که آیا این محتوا است که از بازیکن مورد علاقه آنها یا نکات برجسته ای از تیمی که بیشتر آنها را دنبال می کنند ، طرفداران می خواهند داستانهای بصری ساخته شده را بخواهند. هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا در مقیاس آن تقاضا را برآورده کنیم.

  • بینش مخاطبان باهوش تر: هوش مصنوعی می تواند رفتار فن را در سکوها به سطح آن تجزیه و تحلیل کند که تصاویر با گروه های مختلف طنین انداز می شوند ، خواه یک نوع خاص از بازی ، یک ورزشکار خاص یا حتی روندهای منطقه ای. کدام نوع تصاویر بیشترین تعامل را برای یک جمعیتی خاص ایجاد می کنند؟ کدام بازیکن برجسته بیشتر در مناطق جغرافیایی خاص طنین انداز است؟ این بینش ها به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تا استراتژی های خود را به خوبی تنظیم کرده و به جای تکیه بر حدس و گمان ، مطالبی را که به هم متصل می شود ارائه دهند.
  • توصیه محتوای پیش بینی: با نگاهی به الگوهای نامزدی گذشته – مانند کلیک ، اشتراک و دنبال کردن – هوش مصنوعی همچنین می تواند پیش بینی کند که چه نوع محتوا به بهترین وجه در کدام سیستم عامل ها و با کدام مخاطبان انجام می شود. این ممکن است به معنای خدمت به قرقره های برجسته یک بازیکن ستاره به بزرگترین طرفداران آنها باشد ، یا محصولات مرتبط با بازیکنان یک هوادار با اکثر آنها در تعامل باشد. این در مورد گرفتن تصاویر مناسب در مقابل افراد در زمان مناسب است.
  • آینده: تولید محتوای بصری در زمان واقعی: ما همچنین در حال شروع به دیدن پتانسیل های تولید هوش مصنوعی در تجربیات در زمان واقعی ، مانند اینفوگرافیک های تولید خودکار با آمار بازی یا حتی گرافیک جشن شخصی شده در یک مسابقه زنده هستیم. هنوز زود است ، اما پیامدهای مربوط به درگیری عمیق تر طرفداران بسیار زیاد است.

توزیع محتوای ورزشی با سرعت بازی

رسیدن به طرفداران امروز به چیزی بیش از ایجاد محتوای عالی نیاز دارد. این سیستم برای مدیریت دارایی ها ، توزیع کارآمد آنها ، و حتی شامل صداهای معتبر از خارج از سازمان ، سیستم های نوآورانه را می طلبد. هوش مصنوعی پشتیبانی مهمی را در کل این طیف ارائه می دهد.

با مدیریت دارایی شروع می شود. جامد سیستم مدیریت دارایی دیجیتال (سد) برای هر سازمان سنگین محتوا بنیادی است و هوش مصنوعی این سیستم ها را به سطوح جدید بالا می برد. به جای تکیه فقط به برچسب زدن دستی یا ابزارهای جستجوی شفاف ، سدهای با قدرت هوش مصنوعی می توانند دارایی های خود را بر اساس آنچه در واقع در تصویر وجود دارد-جستجو توسط اشیاء ، چهره ها ، حتی لحظات خاص.

برچسب زدن هوشمند و پیشنهادات جمع آوری اتوماتیک ، کتابخانه ها را در حالی که باز کردن بایگانی های قدیمی تر که ممکن است خیلی وقت گیر باشد برای الک کردن دستی ، سازمان یافته و قابل استفاده نگه می دارد. با هوش مصنوعی ، کتابخانه های بصری نه تنها به سیستم های ذخیره سازی بلکه منابع پویا و قابل جستجو از الهام خلاق تبدیل می شوند.

پس از قرار گرفتن محتوا ، چالش بعدی گرفتن آن در جایی است که باید به آنجا برود – و سریع. AI با مسیریابی دارایی به ذینفعان مناسب یا سیستم عامل ها بر اساس نوع محتوا ، نیازهای قالب بندی یا حقوق استفاده ، به کار خود کمک می کند.

محتوا می تواند به طور خودکار از یک سیستم داخلی به یک فید اجتماعی ، برنامه تیم یا پورتال شریک رسانه ای منتقل شود ، که قبلاً برای هر مقصد اندازه و فرمت شده است. نتیجه زمان بسیار کمتری بین ایجاد و تأثیر است-یک نکته مهم در هنگام تعامل در زمان واقعی.

سرانجام ، این فرصت وجود دارد که به جریان مداوم محتوای ایجاد شده توسط طرفداران و ورزشکاران ضربه بزنید. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) قانع کننده است ، اما مدیریت آن در مقیاس می تواند دلهره آور باشد. هوش مصنوعی این کار را آسانتر می کند و به شناسایی محتوای مربوطه ، ارزیابی آن برای ایمنی برند و استفاده از برچسب های اولیه برای سرعت بخشیدن به گردش کار داخلی کمک می کند. در حالی که بررسی انسانی هنوز ضروری است ، هوش مصنوعی به سازمان ها اجازه می دهد تا محتوای معتبر و ایجاد شده در جامعه را در ترکیب داستان پردازی خود ادغام کنند و ارتباط بین برند و مخاطبان را تقویت کنند.

اجازه دادن به سازندگان در دوره AI

انقلاب هوش مصنوعی در بازاریابی ورزشی غیرقابل انکار در حال انجام است. توانایی پردازش سریع ، تجزیه و تحلیل و شخصی سازی محتوای بصری دیگر یک لبه رقابتی نیست. از آنجا که هواداران خواستار داستان پردازی فوری و مرتبط تر هستند ، هوش مصنوعی تیم های خلاق را به ابزارهایی برای حرکت سریعتر و فکر بزرگتر مجهز می کند.

هنگامی که یکپارچه با اندیشه یکپارچه ، هوش مصنوعی می تواند وظایف تکراری و وقت گیر ، مانند مرتب سازی دارایی ها ، برچسب زدن به تصاویر و قالب بندی برای توزیع را انجام دهد ، بنابراین بازاریابان ، طراحان و سازندگان محتوا می توانند بر روی داستان های عالی متمرکز شوند.

هدف حمایت از خلاقیت انسانی با اتوماسیون وظایف تکراری و تجهیز تیم ها به ابزارهای نوآورانه و بصری است. سیستم عامل های ساخته شده با هدف ، گردش کار ، بینش های ارزشمند سطح و سازندگان رایگان را برای تمرکز بر تولید داستانهای تصویری تأثیرگذار که انرژی ورزش را به خود جلب می کنند ، تمرکز می کنند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *