چگونه شخصی سازی تصویر AI می تواند به مشاغل کوچک کمک کند تا پیشرفت کنند


شخصی سازی – روند خیاطی محتوای کمپین برای نیازها و آرزوهای خاص مخاطبان – از یک کلمه بازاریابی به بهترین روش صعود کرده است. 86 ٪ از سازمانها در سطح جهان ارائه نوعی بازاریابی شخصی برای ایجاد تجربیات مرتبط تر.

بر اساس نتایج ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از سازمان ها در شخصی سازی دو برابر می شوند. مطابق تحقیقات اخیر از Deloitte ، مارک هایی که در شخصی سازی برتری دارند ، 48 ٪ بیشتر به اهداف درآمد خود می رسند و 71 ٪ بیشتر احتمال دارد که وفاداری مشتری را بهبود بخشند. این امر به این دلیل است که مردم می خواهند با مارک هایی که آنها را می شناسند و درک می کنند ، درگیر شوند. آنها تعامل معتبر می خواهند که اعتماد را تقویت کرده و اعتماد به نفس در تصمیمات خرید خود را ایجاد کنندبشر شخصی سازی ، هنگامی که درست انجام شود ، روشی قدرتمند برای ایجاد آن اعتماد و اعتماد به نفس حیاتی است.

پیشرفت در هوش مصنوعی باعث شده است که مارک ها تولید کمپین های متنوع و مقیاس تلاش های شخصی سازی آنها برای مخاطبان گسترده تر برای مارک ها آسانتر شوند. با این فناوری های در حال تحول ، ما به دوران رسیده ایم زیاد-شخصی سازی، جایی که بازاریابان می توانند محتوای فردی را با دانه بندی و ویژگی بی سابقه ایجاد کنند.

در حالی که فقط 40 ٪ از مشاغل کوچک ابزارهای هوش مصنوعی را در عملیات خود اتخاذ کرده اند ، بیش از حد شخصی سازی با هوش مصنوعی می تواند کلید پیشرفت در بازار شلوغ باشد.

برای مشاغل کوچک ، یکی از مؤثرترین راه های شخصی سازی ، شروع با تجربه بصری تعامل اولیه مصرف کننده با یک شرکت به احتمال زیاد نوعی تصویر یا فیلم خواهد بود ، خواه این یک عکس محصول در جستجوی گوگل ، تبلیغات یا یک قطعه از محتوای اجتماعی باشد. این اولین نقطه لمسی بصری باید چیزی باشد که برای مصرف کنندگان احساس ارتباط و محلی کند ، با علایق و یا هویت آنها هماهنگ باشد و توجه آنها را به وادار کردن آنها برای کشف برند جلب کند. با کمک هوش مصنوعی ، مشاغل کوچک می توانند با ایجاد چندین نسخه از محتوای بازاریابی خود در مقیاس ، خواسته های مخاطبان را برای تجربیات شخصی برآورده کنند.

گفته می شود ، موفقیت کاربر به انتخاب ابزار مناسب وابسته است. مشاغل کوچک به برنامه های هوش مصنوعی نیاز دارند که مقرون به صرفه هستند و در وقت خود صرفه جویی می کنند ، اما همچنین امنیت کامل تجاری را تضمین می کنند ، بنابراین هیچ خطر قانونی برای تجارت وجود ندارد. و شاید مهمتر از همه ، وقتی مصرف کنندگان به طور فزاینده ای هستند آگاه از اخلاق مشاغل باید با احتیاط از هوش مصنوعی ، مشاغل آموزش دیده با مسئولیت پذیری که باعث تقویت خلاقیت انسان می شود ، در اولویت قرار دهند.

چگونه AI تولید کننده محتوای بیش از حد شخصی را قدرت می دهد

بیش از حد شخصی سازی نیاز به تغییرات بی شماری از همان محتوای کمپین دارد ، که سپس برای جذابیت برخی از کاربران تعویض و سفارشی می شود. ایجاد چنین حجم بالایی از تصاویر با کیفیت ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما با یک پایه محکم در محتوای انسان ایجاد شده و ابزارهای تولیدی مسئولمشاغل کوچک می توانند بدون به خطر انداختن هویت برند و صدای بصری ، تلاش های شخصی سازی خود را انجام دهند.

این در عمل چگونه به نظر می رسد؟

بگویید که شما یک تصویر محصول دارید – شاید این یک محصول جدید باشد ، یا یک محصول موجود که در حال فروش است – و هدف شما ایجاد تصاویری است که با بخش های مخاطبان در مناطق مختلف جغرافیایی طنین انداز است. با استفاده از ابزارهای تولید کننده AI ، می توانید فوراً زمینه ها را عوض کنید و لحن بصری تصویر محصول را تنظیم کنید تا با مناطقی که می خواهید به آن برسید مطابقت داشته باشد. این روند در چند ثانیه اتفاق می افتد و به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت تکرار شوند تا چندین تغییر تصویر را تولید کنند و نگاه دقیقی را که می خواهند بدست آورند. با توجه به سرعت کار AI ، بازاریابان SMB می توانند سوله ها و بخش های مخاطبان خاص تری را در چندین کمپین هدف قرار دهند. در مقیاس کوچکتر ، هوش مصنوعی همچنین می تواند به کاربران کمک کند تا اصلاحات مفصلی را در تصاویر موجود انجام دهند ، خواه این عکسی باشد که آنها در یک کتابخانه سهام یا محتوای خودشان پیدا کرده اند ، برای یک لمس شخصی دیگر.

هوش مصنوعی و اصالت: اعتصاب تعادل

بسیاری از مصرف کنندگان هنوز به هوش مصنوعی بی اعتماد هستند و با وارد کردن هوش مصنوعی مولد در فرایند خلاق ، مشاغل کوچک خطر ایجاد مصرف کنندگان را احساس فریب یا گمراه می کنند.

خوشبختانه ، این یک خطر است که می توان کاهش یافت.

طبق تحقیقات VisualGPS Istock ، 98 ٪ از مصرف کنندگان تصاویر معتبر را در ایجاد اعتماد برند در نظر بگیرید ، به این معنی که افراد معتبر را “واقعی/واقعی” تعریف می کنند و به دنبال آن “واقعی/راستگو” و “اصلی” تعریف می شوند. تصاویر تولید شده AI غالباً متناسب با این لایحه نیستند-به همین دلیل است که اگر مشاغل قصد دارند از آنها در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که از مدلی آموزش داده شده بر روی یک کتابخانه متنوع از محتوا که منعکس کننده زندگی واقعی است ، استفاده می کنند. SMB ها همچنین باید به طور مرتب اندازه گیری کنند که چگونه مخاطبان آنها به تصاویر AI تولید شده یا اصلاح شده پاسخ می دهند تا مشخص شود که آیا محتوا در حال طنین انداز است و با گذشت زمان بهبود می یابد.

صاحبان SMB و بازاریابان باید بدانند که در حالی که هوش مصنوعی می تواند بسیار مفید باشد ، اما هر موقعیتی برای تولید تصویر یا اصلاح تصویر مناسب نیست. به عنوان مثال ، اگر یک تجارت با زمینه های بسیار حساس مانند مراقبت های بهداشتی یا علوم سروکار داشته باشد ، جایی که نمایندگی دقیق دارای پیامدهای اخلاقی جدی است ، تصاویر انسانی ، درست به زندگی اغلب بهترین انتخاب هستند.

هنگامی که SMB ها می خواهند ارتباطات عمیق شخصی برقرار کنند ، محتوای ایجاد شده توسط انسان باید جلو و مرکز باشد. به عنوان مثال ، تصاویر تولید شده توسط کاربر می تواند یک ابزار قدرتمند محلی سازی محتوا باشد که کم هزینه و بدون هزینه برای تجارت باشد. یک نظرسنجی نشان داد که 83 ٪ از مصرف کنندگان می گویند آنها تمایل بیشتری به خرید از مارک هایی دارند که UGC را در کمپین های خود گنجانیده اند. راه دیگر برای نشان دادن اصالت ، این است که به مصرف کنندگان نگاه پشت صحنه به تجارت بپردازیم ، خواه نحوه تولید محصولات ، چه کسی در تیم باشد یا اینکه شرکت در جامعه محلی شرکت می کند.

به یاد داشته باشید که AI به معنای مکمل خلاقیت انسان است – نه جایگزینی برای آن. با هوش مصنوعی به عنوان یاور ، مشاغل کوچک هنگام تهیه و شخصی سازی محتوای بصری باید به شخصیت منحصر به فرد خود تکیه دهند. در زمانی که هر چیزی را می توان جعلی کرد ، صداقت طنین انداز می شود.

انتخاب راه حل مناسب

حتی مثبت ترین مشاغل هوش مصنوعی به درستی نگرانی هایی در مورد آوردن ابزارهای جدید AI تولید کننده در عملیات خود دارند. این موارد ممکن است شامل نگرانی های قانونی و صدور مجوز و همچنین نگرانی های اخلاقی در مورد شیوه های آموزش و پتانسیل خروجی های مضر باشد ، اما برای مشاغل کوچک ، بزرگترین نگرانی اغلب هزینه است. این می تواند SMB ها را با منابع محدود به سمت برنامه های آزمایشی رایگان هدایت کند. با این حال ، این برنامه ها با خطرات جدی همراه هستند.

هر ابزار هوش مصنوعی ، اما به ویژه ابزارهایی که محتوای خلاقانه تولید می کنند ، باید یک فرآیند بررسی دقیق را طی کنند تا خطر کسب و کار را به حداقل برساند و یک سرمایه گذاری مثمر ثمر را تضمین کند. برخی از توصیه ها برای بررسی شامل موارد زیر است:

  • از بین مدل های آموزش داده شده فقط در داده های دارای مجوز انتخاب کنید. مدلهایی که داده ها را از اینترنت یا از منابع دیگر جدا می کنند می توانند منجر به نقض حق چاپ و سایر پیامدهای قانونی جدی شوند.
  • کیفیت خروجی ها را بررسی کنید. کیفیت خروجی برای ایجاد محتوای چشم نواز مهم است. خروجی های حرفه ای و واقعی به زندگی ، مشاغل را برای دستیابی به مخاطبان خاص تر و دستیابی به نمایشی دقیق تر از جهان آسان می کند.
  • سهولت استفاده را در اولویت قرار دهید. اگر استفاده از ابزارها دشوار است یا به درستی کار نمی کنند ، تیم ها از مزایای آنها استفاده نمی کنند.
  • حقوق خود را بدانید یک ابزار ایمن از نظر تجاری تضمین می کند که مشتریان از حق کامل استفاده از خروجی ها به صورت تجاری برخوردار هستند: در کمپین های بازاریابی ، تبلیغات ، انفجارهای ایمیل و حتی در رسانه های اجتماعی. مالکیت حقوق به کاربران کنترل بیشتری بر روی خروجی ها و آنچه برای آنها می افتد ، می دهد ،
  • در خلاقیت سرمایه گذاری کنید. SMBS با انتخاب راه حل هایی که سازگرانی را که آنها را آموزش می دهند جبران می کند ، می تواند به آینده ای پایدار برای خلاقیت های انسانی کمک کند.

بیش از حد شخصی سازی دیگر منحصر به مارک های بزرگ نیست. با استفاده از ابزارهای مناسب برای تولید هوش مصنوعی ، مشاغل کوچک به سرعت تصاویر خلاقانه منحصر به فرد تولید می کنند ، محتوای موجود را تغییر می دهند و لحن بصری را محوری می کنند تا از روند کار خودداری کنند و با مصرف کنندگان ارتباطات معتبر تری برقرار کنند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *