چگونه انسان های دیجیتالی آموزش کارکنان را از طریق مکالمات منحصر به فرد و شبیه به زندگی تقویت می کنند


آموزش کارکنان برای سازگاری با نقش و جذب فرهنگ شرکت ضروری است. به همین ترتیب، به افراد اجازه می دهد تا مهارت های جدید بیاموزند و به طور حرفه ای رشد کنند. با این وجود، هیجان کار برای یک شرکت جدید یا ارتقاء به یک موقعیت جدید از ثانیه‌ای که ایمیل «آموزش کارکنان» در صندوق ورودی فرد ظاهر می‌شود، خاموش می‌شود.

با وجود شرکت هایی که در ایالات متحده بیش از 100 میلیارد دلار در راه حل های یادگیری سنتی در سال 2022 هزینه می کند، وبینارها، ویدیوهای از پیش ضبط شده و دوره های امروزی آنقدر کسل کننده و غیر جذاب هستند که کارمندان به سختی هیچ یک از مطالب را حفظ می کنند. کسب‌وکارها باید این روش‌های آموزشی بدون الهام را کنار بگذارند و به فناوری رابط هوشمند نسل بعدی متمایل شوند تا تجربیات یادگیری جذاب، تعاملی و به یاد ماندنی را به صورت مقرون‌به‌صرفه و در مقیاس ارائه دهند.

کاستی‌های روش‌های سنتی آموزش کارکنان

مشکلات متعددی در روش‌های آموزشی سنتی وجود دارد که منجر به عواقب پرهزینه می‌شود. نحوه تعامل کارکنان با مطالب آموزشی برای حفظ اطلاعات مفید نیست. فرصت های کمی وجود دارد که افراد بتوانند مطالب آموزشی را که به تازگی مصرف کرده اند به کار ببرند.

این پدیده که از دست دادن اطلاعات را توصیف می کند منحنی فراموشی، که نیاز به روش های آموزشی را برجسته می کند که حفظ را از طریق کاربرد ترویج می کند. هنگامی که یادگیری به پایان می رسد، کارمندان 70٪ از آن اطلاعات را در عرض 24 ساعت از دست می دهند و 90٪ در عرض یک هفته از بین می روند. در نهایت، شرکت‌ها پول و زمان بیشتری را صرف آموزش مجدد تیم‌های خود می‌کنند.

آموزش ناکافی می تواند بر حفظ کارکنان تأثیر منفی بگذارد نظرسنجی از ClearCompany نشان می دهد که 94٪ از کارمندان اگر شرکت آنها در توسعه کارکنان سرمایه گذاری کند، مدت بیشتری در نقش خود باقی می مانند. مشکل این است که سازمان ها در توسعه کارکنان سرمایه گذاری می کنند (به میزان 100 میلیارد دلار). با این حال، روش‌ها به قدری بی‌اثر هستند که برای کارمند احساس می‌کند هیچ تلاشی از سوی کارفرمای او انجام نشده است.

کارمندان نیز به توانایی های خود اطمینان ندارند. تحقیق از گارتنر دریافتند که 70 درصد از کارمندان می‌گویند که مهارت‌های لازم برای انجام وظایف خود را به دست نیاورده‌اند، که می‌تواند توضیح دهد که چرا حفظ و نگهداری بسیار کم است.

رابط های هوشمند نسل بعدی با استفاده از انسان های دیجیتال: چگونه در محیط های آموزشی قرار می گیرند؟

انسان‌های دیجیتال رابط‌های هوشمند بی‌درنگ هستند که برای راهنمایی، آموزش و صحبت با مردم در زمان واقعی ساخته شده‌اند. انسان‌های دیجیتالی که به صورت سفارشی آموزش دیده‌اند، روشی مقیاس‌پذیر برای کارمندان ارائه می‌کنند تا مهارت‌های خود را از طریق سناریوهای نقش‌آفرینی تمرین کنند و اصلاح کنند. به طور خاص، انسان‌های دیجیتال از گفتگوی طبیعی و پاسخگو برای ایجاد مکالمات انسان‌مانند استفاده می‌کنند که شبیه‌سازی می‌کند که تیم‌ها در دنیای واقعی با آن‌ها مواجه خواهند شد.

برای مثال، انسان‌های دیجیتال به فروش‌ها اجازه می‌دهند تا مهارت‌های خود را در مجموعه‌های مهارتی، مانند رسیدگی به اعتراض، دانش محصول و افزایش فروش، تمرین کنند. در یک محیط مراقبت‌های بهداشتی، انسان‌های دیجیتال مکالمات طبیعی و واقعی را تکرار می‌کنند تا به پرستاران کمک کنند تا فرآیند پذیرش بیمار را تمرین کنند، یعنی درخواست علائم، سابقه پزشکی، سابقه پزشکی خانوادگی و غیره.

برخلاف چت‌بات‌های سنتی، انسان‌های دیجیتال یک متن از پیش نوشته‌شده را نمی‌خوانند، بلکه بر اساس جریان مکالمه به کارمند در زمان واقعی گوش می‌دهند و به صورت پویا پاسخ می‌دهند. به عنوان بهترین روش، نرده های محافظ مکالمه باید همیشه گنجانده شوند تا تعامل ایمن و در برند باقی بماند. با وجود اینها و به لطف هوش مصنوعی مولد (AI)، انسان‌های دیجیتال دارای تنوع تقریباً بی‌نهایتی از خروجی‌های مکالمه هستند که اطمینان می‌دهد کارکنان آماده تعامل با مشتریان دنیای واقعی هستند.

مزایای آموزش دیجیتال به رهبری انسان

از طریق انسان‌های دیجیتال، کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که کارمندان مرتکب اشتباه می‌شوند و مهارت‌های خود را در یک محیط کنترل‌شده که در آن خطر از دست دادن درآمد یا توهین به مشتری واقعی وجود ندارد، تقویت کنند. این توانایی برای تمرین در سناریوهای واقع بینانه و درس گرفتن از اشتباهات بدون استرس و اضطراب ناشی از تمرین روی مشتریان واقعی، برای جذب نیرو و کمک به آنها برای ایجاد اعتماد به نفس عالی است.

به عبارت دیگر، کارمندان می‌توانند مهارت‌های خود را در شرایط واقع‌بینانه بدون استفاده از «آموزش درون‌آموزی» بر روی نام خود تنظیم کنند. علاوه بر این، انسان‌های دیجیتالی افراد را قادر می‌سازند تا اطلاعات بیشتری نسبت به روش‌های سنتی حفظ کنند، زیرا فرصت‌های زیادی برای استفاده از اطلاعات تازه آموخته‌شده در طول تعاملات شبیه‌سازی شده با انسان‌های دیجیتال وجود دارد.

انسان های دیجیتال، در حالی که قادر به شبیه سازی انواع تعاملات هستند، از ثبات در آموزش کارکنان پشتیبانی می کنند. در فیلم‌ها، ماوریک‌ها بیشترین معاملات را می‌بندند، اما در واقعیت، ثبات و ساختار منجر به بهترین نتایج می‌شود.

سازمان‌ها می‌توانند از انسان‌های دیجیتالی برای یادگیری و توسعه استفاده کنند تا چرخه‌ها و شیوه‌های فروش خود را ساختارمندتر کنند و کارگران واجد شرایط، قابل اعتماد و آگاه‌تر را در این فرآیند تولید کنند. انسان‌های دیجیتال همچنین کارکنان همدل‌تری ایجاد می‌کنند که به ویژه در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی مفید است.

علاوه بر بهبود اثربخشی کلی آموزش، کارمندان از تعامل با انسان های دیجیتال لذت خواهند برد. در مقایسه با یادگیری سنتی و مبتنی بر متن، یادگیری انسان دیجیتال در هر دسته‌ای، از جمله امتیاز اثربخشی، یادآوری تقریباً کل اطلاعات و توصیه‌های کاربر، امتیاز بسیار بالاتری کسب کرد.

چه قابلیت هایی یک راه حل دیجیتالی ایده آل انسان را می سازد؟

همه راه‌حل‌های دیجیتال انسانی یکسان ایجاد نمی‌شوند و کسب‌وکارها باید قبل از تصمیم‌گیری، قابلیت‌های هر کدام را ارزیابی کنند. به این ترتیب، چندین ویژگی قابل توجه معمول راه حل های پیشرو وجود دارد که شرکت ها باید در جستجوی خود اولویت بندی کنند.

به عنوان مثال، بهترین راه حل انسانی دیجیتال در کلاس باید به راحتی دستورالعمل های خاص شرکت، اطلاعات محصول، زبان برند، کتاب های بازی، پروتکل ها و غیره را در خود جای دهد. ، اما همچنین تضمین می کند که تجربیات یادگیری ناشی از مشکلات واقعی و تعاملات مرتبط با محصولات و خدمات شرکت است. راه‌حل‌های پیشرو دیجیتالی انسانی همچنین از مدل‌های زبان بزرگ، نسل‌های تقویت‌شده با بازیابی و ارکسترهای هوشمند هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که مکالمه آموزشی منسجم، خصوصی و عاری از توهمات هوش مصنوعی است.

همه افراد به روش‌های مختلف و با سرعت‌های متفاوت یاد می‌گیرند، به این معنی که در حالی که آموزش باید مطالب ثابتی را پوشش دهد، نباید برای هر کارمندی یکسان باشد. خوشبختانه، راه‌حل‌های انسانی دیجیتالی پیشرو می‌توانند تجربیات یادگیری را برای کارکنان شخصی‌سازی کنند، برخی از آنها بازخورد فردی و بدون قضاوت را ارائه می‌دهند، مانند صدای فرد، اگر به مشتری اجازه می‌دهد به اندازه کافی صحبت کند یا هر چیزی نادرست می‌گوید، حفظ دانش را بیشتر می‌کند.

راه‌حل‌های دیجیتالی پیشرفته انسانی علاوه بر قابل دسترس بودن به صورت بلادرنگ در 24 ساعت شبانه روز و از طریق دستگاه‌های دارای وب، به زبان‌ها و گویش‌های بسیاری در دسترس هستند و برای شرکت‌های جهانی مناسب هستند.

ضرورت ارتقاء مهارت و حفظ در عصر هوش مصنوعی

نگرانی در مورد فناوری های جدید واقعی است. کارمندان از کارفرمایان خود انتظار دارند که آنها را بر این اساس برای انقلاب هوش مصنوعی آماده کنند. به همین ترتیب، با توانایی کار از هر جایی، افراد آزادند تا شغلی را در صورتی که آموزش کافی ارائه نمی‌دهد، ترک کنند، که بر نیاز به برنامه‌های حفظ قوی تاکید می‌کند. برای این منظور، بسیار مهم است که سازمان‌ها از انسان‌های دیجیتال، رابط مدرن، و توانمندسازی نیروی کار خود از طریق تجربیات آموزشی مناسب و بسیار تعاملی استفاده کنند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *