چگونه اتوماسیون بی سر و صدا در حال تغییر شکل مجدد تجارت الکترونیک است


تحقق هرگز آسان نبوده است. اما امروز ، این نوع دیگری سخت است. تعرفه در حال افزایش استبشر افزایش نرخ حامل به یک هنجار تبدیل شده است. انتظارات تحویل محکم کردن و مارک ها حاشیه زیادی برای خطا ندارند.

شما فقط نمی توانید برنامه OPS خود را یک بار در سال تنظیم کنید و اجازه دهید آن را با خلبان خودکار اجرا کند. اگر در زمان واقعی سازگار نیستید و سریعتر از تغییر بازار ، عقب می افتید. این جایی است که هوش مصنوعی شروع به تغییر بی سر و صدا نحوه حرکت مارک های هوشمند می کند.

نه با اعتیاد به مواد مخدره. نه با جادو فقط با دید بیشتر و سریعتر ، تصمیمات باهوش تر وقتی بیشترین اهمیت را دارند.

تحقق باهوش تر با تصمیمات دقیق تر شروع می شود

مسیریابی سفارش سنتی صاف است: شما یک مرکز تحقق را بر اساس نزدیکترین منطقه اختصاص می دهید ، و این همان است. اما در واقعیت ، شرایط به طور مداوم تغییر می کند: تأخیرهای حامل ، حوادث آب و هوایی ، هزینه های اضافی ، سطح موجودی ، وظیفه و تغییر تعرفه.

مسیریابی سفارش AI محور انعطاف پذیری بیشتری به اپراتورها می دهد. این در هر دو هزینه و خدمات عوامل – نه یک چهارم ، بلکه هر بار که یک سفارش به سیستم برخورد می کند.

این سطح مارک های سازگاری است که اکنون به آن احتیاج دارند ، و آنهایی که آن را در جریان تحقق خود قرار می دهند ، کسانی هستند که حتی در هنگام بازدید از هرج و مرج ، مشتریان را خوشحال می کنند.

قرار دادن موجودی پیش بینی: ماندن از تقاضا

پیش بینی موجودی مانند رانندگی با چشمان شما چسبانده شده به آینه عقب بود … شما حدس می زنید بر اساس داده های سال گذشته با برنامه رشد امسال.

امروزه قرار دادن موجودی موجودی از مدل های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تقویم های بازاریابی ، تبلیغات تبلیغاتی ، روندها ، احتقان بندر و حتی الگوهای آب و هوا استفاده می کند ، و به مارک ها نمای آینده نگر می دهد که تقاضا در حال افزایش یا کاهش است.

بیایید بگوییم که شما یک مارک پوشاک با تعداد SKU بالا هستید. این واقع بینانه نیست که کل موجودی خود را در چندین مکان تقسیم کنید – اما با ابزار مناسب ، لازم نیست. شما می توانید از نظر استراتژیک فقط SKU های برتر خود را تقسیم کنید و از ناکارآمدی و هزینه هایی که با محموله های تقسیم شده یا موجودی ضعیف در اختیار شما قرار می گیرد ، جلوگیری کنید.

این سطح از محل قرارگیری موجودی هوشمند به شما امکان می دهد از یک شبکه تحقق چند گره استفاده کنید-چیزی که به دلیل پیچیدگی و تلاش دستی درگیر واقعاً امکان پذیر نبود. با وجود اتوماسیون و سیستم های هوشمند در محل ، اکنون می توانید ضمن به حداقل رساندن خطاها ، به طور کارآمد مقیاس کنید. مارک هایی که هنوز هم موجودی را به صورت دستی اختصاص می دهند ، در حال سوختن پول نقد در سهام مرده و فروش از دست رفته هستند. قرارگیری پیش بینی کننده پایه ای برای چابک ماندن خواهد بود.

انتخاب حامل: جایی که AI سوزن را حرکت می دهد

شرکت حمل و نقل و انتخاب روش جایی است که بسیاری از مارک ها بی سر و صدا پول و اعتماد مشتری را از دست می دهند. و انتخاب یک شرکت مخابراتی دیگر به ارزانترین نرخ نیست. این در مورد اینکه چه کسی در واقع به موقع تحویل می دهد ، چه کسی در حال پیمایش در گمرک است ، و چه کسی در حال افزایش حجم بسته ها بدون فروپاشی است – لازم به ذکر نیست که انتخاب بسته بندی و روش های دیگری که می توانید هزینه های خود را ناخواسته افزایش دهید.

انتخاب خودکار شرکت حمل و نقل به مارک های اطلاعاتی زنده می دهد: زمان تحویل در یک منطقه خاص چگونه است؟ خطرات احتقان در کجا ظاهر می شود؟ کدام حامل ها ناگهان SLA را از دست می دهند؟

به عنوان مثال ، اگر عملکرد به موقع یک شرکت مخابراتی در جنوب شرقی 15 ٪ کاهش یابد ، هوش مصنوعی می تواند این مسئله را زودتر تشخیص دهد و به طور خودکار سفارشات را به یک شرکت مخابراتی قابل اطمینان تر تبدیل کند و از تأخیر قبل از تأثیر بیشتر مشتریان جلوگیری کند. همچنین می تواند دقیقاً مشخص کند که در فرآیند ترانزیت تجزیه و تحلیل اتفاق می افتد.

ما دست اول دیده ایم که این چقدر قدرتمند است. تکیه بر بهینه سازی حامل پویا فقط صرفه جویی در بازرگانان چند سنت در هر محموله نیست ، بلکه از تجربه مشتری در یک محیط دفاع می کند تاخیر 48 ساعته می تواند به معنای یک مشتری از دست رفته و فروش آینده باشد.

بدون اتوماسیون ، شما فقط حدس می زنید و واکنشی دارید. با استفاده از آن ، شما در حال انجام حرکاتی هستید که توسط Live Data پشتیبانی می شوند ، و در نمرات NPS و خط پایین شما نشان می دهد.

اتوماسیون اعتیاد به مواد مخدره نیست ، آن را در جدول قرار می دهد

کمبود وعده های بزرگ در مورد هوش مصنوعی و اتوماسیون وجود ندارد. اما در تحقق ، برنامه ساده است: تصمیمات سریعتر و دقیق تر هنگام تغییر بازار.

هیچ مدلی کامل نیست. شما هنوز به انسانهایی نیاز دارید که لجستیک را در داخل و خارج می شناسند. اما هوش مصنوعی مانند 20 مجموعه اضافی از سیگنال های خطر اسکن چشم و انتخاب های هوشمندانه 24/7 است.

همه چیز در مورد مقاومت در برابر ایجاد است وقتی همه چیز در اطراف شما ناپایدار است.

تحقق اکنون یک استراتژی رشد است

سالها پیش ، تحقق یک گفتگوی پشتی بود. امروز ، این جلو و مرکز برای هر مارکی است که می خواهد رشد کند. سریعتر ، تحقق باهوش تر فقط در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی نمی کند نرخ تبدیل را رانندگی می کند، حفظ را بهبود می بخشد ، گسترش را به مناطق جدید باز می کند و در هنگام تعرفه یا سنبله اضافی از جریان پول محافظت می کند.

اگر شبکه تحقق شما نمی تواند به صورت پویا خم شود ، شما هزینه آن را پرداخت می کنید – هم با هزینه و هم در تجربه مشتری. و مشتریان شما در حالی که می فهمید منتظر نمی ماند.

مارک های سرمایه گذاری در سیستم های تحقق باهوش تر ، ترکیب داده های زمان واقعی ، اتوماسیون و قضاوت انسانی ، خود را تنظیم می کنند که نه تنها از اختلال بعدی جان سالم به در ببرند ، بلکه در حالی که دیگران در حال تقلا هستند ، به دست می آورند.

چه چیزی بعدی: چگونه اتوماسیون تحقق تحقق را به پیش می برد

هوش مصنوعی در تحقق کند نمی شود. در اینجا گوشه ای است:

  • هوشمندتر مدیریت را برمی گرداند: بازده احتمالی را در سطح SKU پیش بینی کنید و اطلاعات لیست یا توصیه های اندازه را برای کاهش هزینه های تدارکات معکوس تنظیم کنید.
  • بازگرداندن موجودی در زمان واقعی: به طور پویا سهام را بر اساس الگوهای فروش زنده تغییر دهید ، نه بررسی های سه ماهه.
  • مدل سازی خطر SKU: سهام مرده را زود شناسایی کنید ، آن را سریعتر نقدینگی کنید و از فضای انبار و سرمایه در گردش محافظت کنید.
  • مدیریت عملکرد: هوش مصنوعی فعالیتهای مهم را کنترل می کند و فرصت هایی را برای بهبود کارآیی نشان می دهد.

هر یک از این موارد استفاده به همان ایده می رسد: بینش سریعتر ، محورهای سریعتر ، نتایج بهتر.

مارک هایی که پشته تدارکات خود را خودکار می کنند زنجیره های تأمین ساختمان این انعطاف پذیری هنگام شکستن دیگران. این همان چیزی است که مارک های در حال رشد از طریق اختلال را از آنهایی که در آن دفن می شوند ، جدا می کند.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *