در حالی که سازندگان در ژانویه با یک ممنوعیت کوتاه مدت تیکتوک روبرو شدند ، اما بسیاری از آنها پرسیدند “از کجا می روم؟” این سازندگان جوامع خود را بر روی این برنامه بنا کرده بودند ، مارک های خود را تأسیس کردند و ارتباطات نزدیک با طرفداران و سازندگان همکار ایجاد کردند. از نظر برخی ، Tiktok منبع اصلی (یا تنها) درآمد آنها بود. برای دیگران ، این تنها راه برای ارتباط با جامعه آنها بود.
و با تلنگر سوئیچ ، همه تبخیر می شود.
در حالی که Tiktok پس از یک عملیات در ایالات متحده را از سر گرفته است تعلیق 75 روزه، سرنوشت آن نامشخص است. این که آیا ما به سمت یک آمریکا پس از Tiktok حرکت می کنیم یا نه ، سازندگانی که می خواهند پیگیری های خود را حفظ کنند و به طور مؤثر از محتوای خود درآمد کسب کنند ، دیگر نمی توانند حضور خود را به یک بستر واحد منتقل کنند.
رسانه های اجتماعی دائماً در حال تغییر هستند ، با تغییر الگوریتم به طور منظم و غالباً مرموز ، به روزرسانی های UX و ویژگی های جدید که می تواند استراتژی محتوای یک خالق و قابلیت اطمینان آنها را مختل کند. برای رشد درآمد خود و گسترش تأثیر خود ، سازندگان از انحصار کانال جدا می شوند تا دسترسی خود را در چندین سیستم عامل گسترش دهند. با این حال ، این می تواند برای سازندگانی که تازه شروع کرده اند یا فقط تجربه ایجاد محتوا را برای یک سایت واحد دارند ، دلهره آور باشد.
هوش مصنوعی پتانسیل فوق العاده ای برای کمک به سازندگان برای غلبه بر این چالش های اولیه دارد ، از تقویت جریان های زنده گرفته تا قطع مطالب گرفته تا مشکلات فنی بدون دردسر. این امر در ایجاد محتوا برای چندین کانال اجتماعی و میزبانی از جریان های زنده همزمان در سیستم عامل ها بسیار مهم خواهد بود – جای تعجب نیست که 84 ٪ از سازندگان بگویید که آنها در حال حاضر به نوعی از این ابزارها استفاده می کنند.
با این حال ، نقش هوش مصنوعی در صنعت خلاق ، به ویژه هوش مصنوعی مولد ، موضوعی بحث برانگیز است. برخی از بینندگان احساس می کنند که سازندگان با استفاده از هوش مصنوعی غیر معتبر یا “تقلب” هستند. آنها همچنین ممکن است صلاحیت اخلاقی دیگری در مورد این فناوری داشته باشند ، مانند نگرانی در مورد محتوای “سرقت شده” که برای آموزش ابزارهای تولید کننده AI یا تأثیر محیطی پردازش Genai استفاده می شود. اینها نگرانی های معتبری است و ممکن است سازندگان را در اتخاذ ابزارهایی که می تواند به طرز چشمگیری گردش کار آنها را بهبود بخشد ، تردید کند.
استفاده از هوش مصنوعی به طور فزاینده ای طبیعی می شود ، و به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که همه صنایع ، از جمله پخش مستقیم ، این ابزارها را در آغوش می گیرند زیرا سازندگان در تلاشند تا گردش کار خود را بهینه کنند و خواسته های رو به رشد مخاطبان را برآورده کنند. خوشبختانه ، سازندگان هنوز هم می توانند بدون ایجاد اعتماد به نفس مخاطبان خود ، از توانایی های هوش مصنوعی امروز استفاده کنند. در اینجا چند رویکرد برای در نظر گرفتن:
اصالت و نوآوری را متعادل کنید
منظور از “معتبر” بودن چیست؟
بوها بررسی جهانی در مورد احساسات هوش مصنوعی از مصرف کنندگان پرسید که چگونه آنها چیزی را معتبر تعریف کردند و آنها به “واقعی” یا “چیز واقعی” پاسخ دادند. با این حال ، حتی این به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف ، به ویژه سازندگان طاقچه مانند گیمرها یا بازیگران و افراد در مناطق مختلف جهان است. همچنین به قالب محتوای آنها بستگی دارد. اصالت از یک جریان دهنده Fortnite ممکن است متفاوت از اصالت از یک صاحب بوتیک که فروش زنده را انجام می دهد.
سازندگان باید از هوش مصنوعی خود متناسب با آنچه بینندگان خود می دانند و عاشق محتوای خود هستند ، استفاده کنند.
به عنوان مثال ، ابزارهای AI می توانند برای سازندگان متخصص در محتوای طولانی ، مانند پخش کننده های زنده ، میزبان خرید زنده و سازندگان که مقالات و بررسی های ویدیویی طولانی تری دارند ، مفید باشد. آنها به جای اینکه ساعت ها و ساعت های فیلم را برای نکات برجسته جلب کنند ، می توانند از ابزارهای یادگیری ماشین استفاده کنند تا بهترین قسمت های محتوای خود را بطور خودکار کلیپ کنند. سپس ، آنها می توانند آن محتوا را در سیستم عامل های مختلف خود مجدداً مورد استفاده قرار دهند تا حداکثر دسترسی خود را انجام دهند. ویژگی های کلیپ و ویرایش خودکار همچنین باعث صرفه جویی در سازندگان زمان ارزشمند می شود ، که می تواند از آن جلوگیری کند فرسودگی و ترویج قوام ، که برای حفظ مخاطب مهم است.
ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند به سازندگان کمک کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، یک پخش کننده زنده ممکن است از یک ابزار هوش مصنوعی برای کمک به برجسته کردن پیام ها در گپ باکس خود استفاده کند ، ضمن تمرکز روی گیم پلی و تفسیر. این امر به ویژه هنگامی قدرتمند است که آنها به طور همزمان سه یا چند چت را مدیریت می کنند. در همین حال ، یک فروشنده زنده ممکن است از پیام های خودکار AI استفاده کند تا بلافاصله اطلاعات ، فاکتورها و رسیدهای مورد نیاز خود را با لمس شخصی تر به بینندگان بفرستد.
تقویت کنید ، جایگزین نکنید
طرفداران هوش مصنوعی تولیدی غالباً استدلال می کنند که این فناوری خلاقیت “دموکراتیک” را “دموکراتیک” می کند و به افراد بیشتری امکان می دهد تا دیدگاههای خلاقانه خود را به زندگی بیاورند. در حالی که بخش های سازندگان در هر دو طرف این بحث قرار می گیرند ، استدلال یک چیز را روشن می کند: تمایل به روشهای آسان تر و در دسترس تر برای ایجاد محتوا جهانی است. در دنیایی که محتوا همه چیز است، مهم نیست که این پلتفرم ، هر ابزاری که به سازندگان کمک کند محتوای بهتری داشته باشند و آن را در سیستم عامل ها پخش کنند ، یک مزیت است.
هوش مصنوعی در تقویت خلاقیت انسان مفید است – نه جایگزین کردن آن. ایده این است که کارآیی وقت و وقت گیر را به صورت خودکار انجام دهیم تا سازندگان بتوانند روی آنچه انجام می دهند به بهترین وجه تمرکز کنند: تهیه محتوا و پرورش جامعه. برای تصویربرداری ، بیایید به Livestreamer بازی خود برگردیم. اگر آنها از یک ابزار هوش مصنوعی برای کلیپ کردن بهترین قسمت های جریان خود استفاده کنند ، می توانند انرژی بیشتری را در جهت تهیه ویرایش های خلاقانه ، سفارشی کردن محتوا برای هر سیستم عامل و پاسخ دادن به نظرات و پیام های طرفداران قرار دهند.
همه ابزارهای هوش مصنوعی برای سازندگان نیز AI تولیدی نیستند. ابزارهای قطع در درجه اول از یادگیری ماشین استفاده می کنند. سایر ابزارهای هوش مصنوعی ، مانند ابزارهای احتمالی محتوا، می تواند به سازندگان کمک کند تا کاربران مشابهی را پیدا کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. ایجاد جامعه ای از سازندگان همسالان برای تقویت همکاری بسیار مهم است ، که می تواند به سازندگان کمک کند تا دسترسی خود را گسترش داده و فرصت های رشد جدید را باز کنند.
مزایای سازندگان کوچک
اقتصاد خالق به طرز وحشیانه ای رقابتی است. علاقه به مشاغل اقتصاد خلاق است پر سر و صداوت 65 ٪ از ژنرال Z به تنهایی خود را نوعی خالق آنلاین می داند. استعدادهای رو به رشد امروز با رقابت روبرو هستند پروفایل های تولید شده AI، که می تواند فریبنده واقعی به نظر برسد. با بسیاری از چالش های جدید بین سازندگان و لحظات برک آوت آنها ، تولید محتوای با کیفیت برای مکانهای مختلف آنلاین غیر قابل مذاکره است.
سازندگان با پیگیری های کوچکتر می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای رشد زیر بهره مند شوند. رسیدن به آن 1000 دنبال کننده اول می تواند در ابتدا مانند یک کار غیرممکن باشد ، اما هر چه زودتر این سازندگان جدید بتوانند ایجاد کنند خوب محتوای موجود در سیستم عامل های مختلف ، احتمالاً زیر آنها سریعتر رشد می کند.
سازندگان جدید باید به دنبال ابزارهای AI باشند که:
- محتوای آنها را تقویت کنید از طریق پاکسازی خودکار ، تنظیم دقیق و کلیپ و ویرایش مفید توابع برای به حداکثر رساندن بازپس گیری محتوا و برنامه های خلاقانه مانند آواتارهای AIبشر
- به آنها کمک کنید تا منحنی های یادگیری دیجیتال را پیمایش کنند با خودکار کردن وظایف فنی پیچیده ، ارائه راهنمایی کمکی ، و به طور خودکار عیب یابی و اصلاح مشکلات هنگام پخش مستقیم.
- انجام کار خود را آسان تر کنید از طریق پرداخت های ساده ، برنامه ریزی محتوا ، بینش آسان برای درک ، تجزیه و تحلیل-یا همه موارد فوق و موارد دیگر.
استراتژیک بودن
سازندگان هنگام ادغام فناوری جدید – نه فقط هوش مصنوعی – به پشته تولید آنها ، باید در نظر بگیرند که چگونه این ابزارها به اهداف خود و دیدگاه خلاقانه کلی خدمت می کنند. آنها همچنین ممکن است در مراحل مختلف سفر خود به ابزارهای مختلفی احتیاج داشته باشند.
AI یک گلوله جادویی نیست. این نمی تواند کسی را به یک خالق محتوای حرفه ای تبدیل کند و یک شبه زیر خود را منفجر کند. با این حال ، ابزارهای AI قوطی به سازندگان کمک کنید تا بیشتر روی کار خلاقانه واقعی و ایجاد مخاطبان خود تمرکز کنند ، که محتوای آنها را متمایز می کند و به آنها در رسیدن به یک حرفه پایدار کمک می کند.