سرمایه گذاری Growth Warrior Capital در استارتاپ های هوش مصنوعی Menudata & Simulacra سرمایه گذاری می کند تا داده ها را به بینش های عملی تبدیل کند


دره سیلیکون سرمایه جنگجو رشد (GWC) ، به رهبری سرمایه داری با سرمایه گذار اپراتور فصلی PHELON را قول دهید، دو سرمایه گذاری بزرگ در استارتاپ های نوظهور AI Menudata و Simulacra Synthetic Data Studio را اعلام کرده است. این سرمایه گذاری ها قبل از صندوق افتتاحیه شرکت نزدیک است و یک فشار استراتژیک به بینش های مصرف کننده و تجزیه و تحلیل داده ها را نشان می دهد.

GWC ، در کنار حیاط آبریز، با هدایت 2 میلیون دلاری بذر به منووداتا ، یک سکوی با هوش مصنوعی که از بزرگترین مجموعه داده های اختصاصی جهان از موارد منو و مواد تشکیل دهنده استفاده می کند تا بینش های مهمی را برای صنعت غذا و آشامیدنی فراهم کند. Menudata از بودجه برای گسترش تیم خود ، تسریع در توسعه محصول و خلبانی فناوری خود با مارک های اصلی مانند Church’s Texas Chicken ، Hyatt و Dole استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این ، Simulacra Synthetic Data Studio 750K دلار بودجه قبل از بذر از GWC را برای مقیاس رشد مشتری تأمین کرده و پلت فرم داده مصنوعی مصنوعی خود را اصلاح می کند. فناوری اختصاصی Simulacra تولید داده های مصنوعی در زمان واقعی و با کیفیت بالا را امکان پذیر می کند و به مشاغل امکان می دهد تحقیقات بازار پیشرفته را با سرعت و کارآیی بیشتر انجام دهند.

انقلابی در بینش مصرف کننده با هوش مصنوعی

با رسیدن هزینه های مصرف کننده ایالات متحده در اواخر سال 2024 20.2 تریلیون دلار سالانه ، مشاغل تحت فشار قرار می گیرند تا بینش های عملی را از مجموعه داده های وسیع استخراج کنند. با این حال ، روش های جمع آوری داده های فعلی ناکارآمد هستند و در نتیجه هزینه های بالایی با بازده محدود به وجود می آیند. با شناخت این شکاف ها ، فلون منوداتا و شبیه سازی را به عنوان رهبران راه حل های محور AI برای ایجاد اختلال در فضای تحقیق مصرف کننده معرفی کرد.

قول فلون ، بنیانگذار و شریک مدیریت GWC ، گفت: وی گفت: “بازار بزرگ داده های غذایی و آشامیدنی در حال دستیابی به 6.7 میلیارد دلار تا سال 2030 در 35.4 ٪ CAGR است ، اما مارک ها هنوز هم تلاش می کنند تا با تغییر سریع ترجیحات مصرف کننده استفاده کنند. هر دو Menudata و Simulacra قابلیت های هوش مصنوعی نسل بعدی را به جدول می آورند و دقت ، کارآیی و صحت را ارائه می دهند که ارائه دهندگان داده های میراث به سادگی نمی توانند مطابقت داشته باشند. “

Menudata: بینش مصرف کننده AI برای غذا و نوشیدنی

منوداتا در حال تعریف مجدد چگونگی تجزیه و تحلیل مارک های مواد غذایی ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان روند مصرف کننده است. این پلتفرم با استفاده از گوش دادن اجتماعی و جمع آوری داده های اجتماعی ، نوآوری های منو را پیش بینی می کند ، استراتژی های محصول را بهینه می کند و به مارک ها کمک می کند تا نرخ خرابی 85 ٪ حیرت انگیز صنعت را برای راه اندازی محصول جدید کاهش دهد.

بینش های هوش مصنوعی این شرکت به تولید کنندگان کمک می کند تا فروش را تقویت کنند ، اپراتورها را قادر سازند تا دستور العمل های نوآورانه را تهیه کنند و توزیع کنندگان مواد غذایی را با ابزارهای هدفمند نسل سرب توانمند سازند. از شناسایی طعم دهنده های گرایش تا تجزیه و تحلیل تغییرات آشپزی منطقه ای ، منووداتا اطلاعاتی در زمان واقعی فراهم می کند که به مشاغل اجازه می دهد تا پیش از روندهای نوظهور عمل کنند.

آفتابی خامکار ، مدیرعامل Menudata ، گفت: “سرمایه گذاری GWC ما را به شکلی که هیچ بودجه دیگری نمی تواند به جلو سوق دهد. تخصص و شبکه عمیق عملیاتی وعده در پالایش محصول ما و مقیاس بندی تأثیر ما نقش مهمی داشته است. ما در یک مأموریت هستیم که به منبع هوش مصنوعی برای شرکت های غذایی و آشامیدنی تبدیل شویم که به دنبال ماندن در تحول خواسته های مصرف کننده هستند. “

Simulacra: داده های مصنوعی برای تحقیقات پیشرفته بازار

استودیوی داده مصنوعی Simulacra (SDS) در خط مقدم تولید داده های مصنوعی AI محور است و مشاغل را قادر می سازد تا مدل سازی پیش بینی و تحقیقات مبتنی بر سناریو را با دقت بی نظیر انجام دهند. Simulacra با تبدیل مجموعه داده های موجود به داده های مصنوعی قوی ، به شرکت ها اجازه می دهد تا رفتار مصرف کننده را شبیه سازی کنند ، استراتژی های بازاریابی را اصلاح کنند و روند را بدون نیاز به مطالعات گران قیمت در دنیای واقعی پیش بینی کنند.

فناوری تولید مشروط اختصاصی این پلتفرم ، از نظر آماری قابل توجه ، تولید داده های بدون تعصب را تضمین می کند و آن را به ابزاری ضروری برای مارک های CPG ، محققان بازار و خرده فروشان تبدیل می کند. Simulacra که توسط مدیران سابق AI Gastrograph AI تأسیس شده است ، Simulacra در حال افزایش سرمایه گذاری GWC برای گسترش رهبری ، رشد پایگاه مشتری خود و تقویت قابلیت های مدل سازی داده های در زمان واقعی است.

جیسون کوهن ، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی داده مصنوعی Simulacra ، گفت: “ما به عنوان بنیانگذاران فصلی ، ما یک شریک VC را که بیش از سرمایه فقط به ارمغان می آورد ، ارزیابی می کنیم. شبکه وعده و بینش های استراتژیک قبلاً نفوذ بازار ما را تسریع کرده و به خلبانان زمین به ما کمک کرده و مشتریان کلیدی را تبدیل کرده است. با پشتوانه وی ، ما قرار است تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده را مقیاس و تعریف کنیم. “

چشم انداز GWC برای اختلال در بازار هوش مصنوعی

رویکرد Growth Warrior Capital برای سرمایه گذاری سرمایه گذاری بر تخصص عملیاتی و درک عمیق از تغییرات فاز صنعت ساخته شده است. با استفاده از صندوق I ، GWC قصد دارد با حمایت از بنیانگذاران “خطرناک”-کارآفرینان دیدنی که قرار است از طریق نوآوری AI محور ، صنایع خود را دوباره تعریف کنند ، بازده های بزرگ را تولید کند.

فراتر از سرمایه گذاری ، فلون متعهد به حمایت از بنیانگذاران تحت نظارت است که ممکن است فاقد دسترسی به شبکه سرمایه گذاری سنتی باشند. GWC با ارائه راهنمایی های دستی در استخدام استراتژیک ، نقشه های محصول و معرفی مشتری ، فقط بودجه استارتاپ ها نیست بلکه به طور فعال مسیرهای موفقیت خود را شکل می دهد.

با نگاهی به آینده ، GWC قصد دارد اندازه های چک خود را در سال 2025 افزایش دهد زیرا همچنان با سبد صندوق I خود حرکت می کند. با توجه به اینکه Menudata و Simulacra این اتهام را بر عهده دارد ، شرکت Phelon آماده است تا معیار جدیدی را در سرمایه گذاری های AI با حمایت از سرمایه گذاری تنظیم کند ، رشد مقیاس پذیر را هدایت کند و تغییر شکل دهد که چگونه مشاغل برای درک رفتار مصرف کننده داده ها را مهار می کنند.

همانطور که هوش مصنوعی همچنان به تبدیل صنایع ادامه می دهد ، سرمایه جنگجو رشد کاملاً در خط مقدم قرار دارد – فن آوری های پیشگامانه که آینده بینش مصرف کننده و هوش بازار را شکل می دهد.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *