ریک هامل ، بنیانگذار و مدیرعامل هلیوس – سریال مصاحبه


ریک هامل ، SPHR ، بنیانگذار و مدیرعامل Helios ، این شرکت را پس از شناسایی شکاف اساسی در نحوه مدیریت مشاغل توسعه جهانی راه اندازی کرد. هامل با داشتن پیشینه در ایجاد یک کارفرمای موفق از شرکت خدمات Record (EOR)-الگویی که شخص ثالث به طور قانونی کارگران را به نمایندگی از یک تجارت برای ساده کردن استخدام جهانی استخدام می کند-هامل تشخیص داد که بسیاری از سازمان ها به پشتیبانی فراتر از آنچه راه حل های سنتی EOR ارائه می دهند نیاز دارند. به طور خاص ، وی دید که شرکت ها غالباً با انتقال از استخدام بین المللی در مراحل اولیه به مقیاس کامل و عملیاتی کردن تیم های جهانی دست و پنجه نرم می کنند.

گلی برای برآورده کردن این نیاز از طریق یک پلت فرم فناوری اول ایجاد شده است که نحوه مدیریت ، تعامل و پرداخت نیروی کار بین المللی خود را ساده می کند. این پلتفرم ابزاری را برای سوار شدن خودکار ، انطباق بومی سازی شده ، مدیریت پیمانکار و کارمندان ، حقوق و دستمزد جهانی و بینش های دارای هوش مصنوعی ارائه می دهد-همه در یک سیستم یکپارچه. Helios با کاهش پیچیدگی عملیات جهانی ، شرکت ها را قادر می سازد تا با اعتماد به نفس در سطح بین المللی مقیاس بندی کنند و به طور مؤثر در اقتصاد بدون مرز رقابت کنند.

چه چیزی شما را برای راه اندازی Helios انگیزه داد و تجربه گذشته شما در HR و مدیریت نیروی کار جهانی چگونه بر جهت شرکت تأثیر گذاشت؟

راه اندازی هلیوس با تمایل به ساده سازی مدیریت نیروی کار جهانی هدایت شد و از تجربه گسترده من در HR استفاده کرد. من دست اول را دیدم که شرکت ها هنگام مدیریت تیم های بین المللی با آن روبرو هستند و Helios.io برای ساده کردن این فرایندها با فناوری نوآورانه ایجاد شده است.

هلیوس با گسترش جهانی در ذهن ساخته شده است. چه چالش هایی را برای حل شرکت های کار در مرزها حل کرده اید؟

هلیوس با ارائه یک بستر یکپارچه که مدیریت الزامات متنوع و اختلافات فرهنگی را بر عهده دارد ، به چالش های مرزی می پردازد. این هدف با هدف ساده سازی وظایف بین المللی حقوق و دستمزد ، کاهش بارهای اداری و تضمین سازگاری است. از ابتدا ، دیدیم که شرکت هایی که در حال گسترش جهانی هستند ، توسط سیستم های تکه تکه شده و استانداردهای انطباق متناقض مانع شده اند. هلیوس برای از بین بردن این موانع با ارائه یک راه حل متمرکز که با مقررات محلی سازگار باشد ، طراحی شده است و مشاغل را قادر می سازد تا با اطمینان و تمرکز خود را بر روی رشد قرار دهند.

هوش مصنوعی اغلب به عنوان مخرب دیده می شود ، اما شما آن را به عنوان پشتیبان قرار داده اید. چگونه می بینید که هوش مصنوعی در پشته HR Tech مدرن قرار دارد؟

هوش مصنوعی در HR ابزاری حمایتی است که باعث افزایش کارایی و تصمیم گیری می شود. در پشته مدرن HR Tech ، هوش مصنوعی بینش داده های محور را تسهیل می کند ، کارهای روزمره را خودکار می کند و به متخصصان منابع انسانی این امکان را می دهد تا روی ابتکارات استراتژیک تمرکز کنند. ما هوش مصنوعی را به عنوان یک فعال کننده مشاهده می کنیم که به جای جایگزینی آنها ، توانایی های انسانی را تکمیل می کند. هوش مصنوعی با خودکار سازی فرآیندهای تکراری ، به مشاغل و تیم های منابع انسانی اجازه می دهد تا زمان بیشتری را به برنامه ریزی استراتژیک و تعامل کارمندان اختصاص دهند و یک محل کار پویاتر و پاسخگوتر را تقویت کنند.

آیا می توانید به اشتراک بگذارید که چگونه دستیار هوش مصنوعی شما ، آلبرت IQ ، به تیم های منابع انسانی کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند؟

آلبرت-IQ با تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها برای ارائه بینش های عملی ، به تیم های منابع انسانی کمک می کند. این امر در پیش بینی روندها ، بهینه سازی برنامه ریزی نیروی کار و اطمینان از انطباق ، امکان تصمیم گیری آگاهانه تر و استراتژیک کمک می کند.

در دنیایی که AI اکنون می تواند وظایفی مانند سوار شدن و حقوق و دستمزد را در عرض چند ثانیه انجام دهد ، فکر می کنید برای تمرکز روی تیم های منابع انسانی چه چیزی مهمتر خواهد شد؟

از آنجا که هوش مصنوعی وظایف تکراری مانند سوار شدن و حقوق و دستمزد را به عهده می گیرد ، تیم های منابع انسانی باید بیشتر روی ابتکارات استراتژیک ، تعامل کارمندان و تقویت فرهنگ مثبت در محل کار که باعث نوآوری می شود ، تمرکز کنند. عنصر انسانی در زمینه هایی مانند توسعه رهبری و تراز فرهنگی بسیار مهم است. متخصصان منابع انسانی و رهبران مشاغل نقش مهمی در هدایت تغییر سازمانی و اطمینان از پیشرفت های تکنولوژیکی به تجربیات معنی دار کارمندان دارند.

از نظر شما ، چه نقش هایی در منابع انسانی یا انطباق برای تقویت هوش مصنوعی در مقابل مواردی که همیشه به لمس انسان احتیاج دارند ، رسیده است؟

نقش های مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها و ردیابی انطباق برای تقویت هوش مصنوعی رسیده است. با این حال ، مناطقی مانند روابط کارمندان و فرهنگ سازی همیشه به همدلی و شهود یک لمس انسانی نیاز دارند. هوش مصنوعی هنگام مرتب سازی از طریق داده ها و الگوهای لکه بینی ، به ویژه مطابق با انطباق یا گزارش ، فوق العاده مفید است. با این حال ، هنگامی که می توان درک کرد که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در مردم می شود ، اعتماد به نفس یا هدایت کسی را در یک لحظه سخت ایجاد می کند ، هیچ جایگزینی برای ارتباط انسان وجود ندارد. این لحظاتی است که فرهنگ را تعریف می کند ، و آنها به همدلی نیاز دارند ، نه الگوریتم.

هلیوس داده های فوق العاده ای را جمع می کند. چگونه به شرکت ها کمک می کنید تا آن را به بینش های معنی دار ترجمه کنند؟

هلیوس با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های خود ، ارائه بینش های واضح و عملی که تصمیمات استراتژیک را هدایت می کند ، به شرکت ها کمک می کند. این امر مشاغل را قادر می سازد تا انتخاب های آگاهانه ای انجام دهند که باعث افزایش کارایی و رشد می شود.

چگونه هلیوس قابلیت های هوش مصنوعی خود را از سایر سیستم عامل های موجود در حقوق جهانی حقوق و دستمزد جهانی و HCM متمایز می کند؟

Helios با ارائه راه حل های بسیار قابل تنظیم که یکپارچه با سیستم های موجود ادغام می شوند ، بینش های زمان واقعی و تجزیه و تحلیل پیش بینی شده متناسب با نیازهای تجاری خاص را متمایز می کند.

چشم انداز شما در مورد چگونگی پیشرفت AI در 3-5 سال آینده در پلت فرم Helios چیست؟

در طی 2-3 سال آینده ، ما پیش بینی می کنیم که هوش مصنوعی در هلیوس در حال تحول باشد تا قابلیت های شخصی تر و پیش بینی کننده تری را ارائه دهد ، و باعث افزایش بیشتر تصمیم گیری استراتژیک و امکان مدیریت HR فعال می شود. هدف ما توسعه عملکردهای هوش مصنوعی است که نیازهای سازمانی را پیش بینی می کند ، مانند پیش بینی شکاف استعدادی و پیشنهاد برنامه های توسعه متناسب. هلیوس با ادغام تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ، هدف قرار دادن مشاغل برای تصمیم گیری های آگاهانه است که با اهداف بلند مدت آنها مطابقت دارد.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند گلیبشر



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *