تیم های پیشرو از طریق انتقال به عامل AI


سالهاست که سازمان ها از هوش مصنوعی به اشکال مختلف پذیرفته اند –ابزارهای اتوماسیونبا موتورهای تجزیه و تحلیل داده هابا کبوتر، و بیشتر اما اکنون ، با ظهور یک عامل، بازی واقعاً تغییر کرده است. بر خلاف مدل های هوش مصنوعی گذشته که به طور منفعلانه تجزیه و تحلیل یا پاسخگویی به ورودی ها ، AI عامل به طور فعال تصمیم می گیرد ، وظایف را آغاز می کند و نتایج را با حداقل مداخله انسان هدایت می کند. این تغییر بیش از فناوری است – فرهنگی ، استراتژیک و عمیقاً تحول گرا است.

با این حال ، هرگونه تحول در این بزرگی به بیش از اجرای فقط نیاز دارد. این نیاز به خرید از همه از C-Suite گرفته تا جدیدترین استخدام های روی زمین دارد. نکته اصلی پذیرش موفقیت آمیز در ارتباطات روشن ، تراز سازمانی و یک استراتژی جذاب جذاب است که همه را به هم می رساند. برای انتقال به AI AI AI و حتی لذت بخش – رهبران باید اقدامات عمدی را بردارند. در اینجا چگونه است.

چشم انداز خود را بیان کنید

قبل از اینکه کسی بتواند از AI Agentic عقب بماند ، باید درک کنند که چرا اهمیت دارد. با “چرا” شروع کنید. اینگونه است که شما سازمان خود را در اطراف یک هدف مشترک تراز می کنید و از روز اول حرکت ایجاد می کنید. اولین قدم در این فرایند درگیر تیم رهبری اجرایی شماست. آنها را به چشم انداز بیاورید. به آنها کمک کنید تا ببینند نه تنها عامل AI از اهداف گسترده تر تجارت ، مانند کارآیی ، رشد ، نوآوری ، بلکه همچنین چگونگی حل مشکلات واقعی که در واقع به آنها اهمیت می دهند ، پشتیبانی می کند.

پس از تراز کردن تیم رهبری ، به عنوان یک واحد برای آبشار چشم انداز از طریق سازمان کار کنید. این مربوط به یک اعلامیه از بالا به پایین نیست ؛ این در مورد یک سفر مشترک است. مردم به احتمال زیاد وقتی می فهمند که به چه کاری کار می کنند و چرا اهمیت دارد ، از ابتکار عمل جدید حمایت می کنند و قهرمان می شوند. شما با قرار دادن چرخش خود در یک دید روشن و متمرکز بر آینده ، اعتماد ایجاد می کنید-و در را برای موفقیت طولانی مدت باز می کنید.

مکالمات باز

با دیدنی که بیان شده است ، وقت آن است که شروع به صحبت کنیم – و نه فقط از یک تریبون. مکالمات واقعی و واقعی ضروری است. این که آیا از طریق جلسات یک به یک با کارمندان ارشد و چه یک جلسه شرکت همه دست ، مهم است که به تغییر گسترده تر به سمت عامل AI و گفتگو دعوت شود. این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما واقعاً دلگرم کننده به معنای آماده سازی برای پاسخ به آنها و پاسخ شفاف است. شما نمی توانید با پاسخ های جزئی یا چرخش شرکت ها اعتماد کنید. در عوض ، نگرانی های مربوط به سر را برآورده کنید. صادق باشید وقتی چیزی نمی دانید. در مورد به موقع ، پیامدها و تغییرات مورد انتظار روشن باشید. و همیشه پاسخ های خود را به چشم انداز اصلی پیوند دهید: “هوش مصنوعی عامل راه آینده است ، و به همین دلیل است.”

اگر به بینایی که مطرح کرده اید اطمینان دارید ، این مکالمات باید سر راست باشد. و حتی اگر برخی از سؤالات ناراحت کننده باشند ، تمایل شما برای پاسخگویی به آنها صریح در ایجاد اعتبار داخلی مسیری طولانی خواهد بود.

آموزش ارائه

هنگامی که چرا چرا و از بازخورد استقبال کرده اید ، وقت آن رسیده است که ابزارهای مورد نیاز خود را برای موفقیت در اختیار افراد قرار دهیم. این با آموزش شروع می شود – از آن. همانطور که هر رهبر خوب می داند ، آموزش برای هرگونه پیشرفت فناوری بسیار مهم است. با استفاده از AI عامل ، این بدان معناست که به مردم آموزش می دهند که چگونه از ابزارها استفاده کنند و به آنها در درک تغییر ذهنیت در اعتماد به هوش مصنوعی کمک کنند تا نقش های خودمختار تری را به عهده بگیرند.

برای انجام یک وبینار واحد کافی نیست و آن را انجام می دهد. آموزش باید خاص به بخش ، دست و پا باشد و عمیقاً مربوط به نحوه کار روزانه کارکنان باشد. مواردی را که منعکس کننده واقعیت های نقش آنها است ، در موارد استفاده کنید. آنها را در ایجاد گردش کار یا طراحی اعطا درگیر کنید. آنها را به آزمایش تشویق کنید.

فراتر از جلسات آموزشی رسمی ، محیط هایی را ایجاد کنید که افراد بتوانند خود را در این فناوری غوطه ور کنند. “جعبه ماسه ای” را در نظر بگیرید که در آن کارمندان می توانند ابزارهای AI عامل را بدون ترس از شکست یا مجازات امتحان کنند. هرچه تیم های شما راحت تر باشند ، با اطمینان تر از این فناوری استفاده می کنند و قهرمان می شوند.

و به یاد داشته باشید: مشتریان ، شرکا و سایر ذینفعان خارجی در نهایت اثرات اجرای هوش مصنوعی شما را احساس می کنند. هنگامی که کارمندان شما کاملاً آموزش دیده و با اعتماد به نفس هستند ، این احساس سهولت و نوآوری بسیار فراتر از دیوارهای شما احساس می شود.

آن را سرگرم کننده کنید

به روزهای مدرسه خود فکر کنید. شانس وجود دارد ، شما هر سخنرانی یا مسابقه را به یاد نمی آورید – اما احتمالاً پروژه ها ، بازی ها و فعالیت های گروهی را که یادگیری هیجان انگیز را به یاد می آورید ، به خاطر می آورید. همین امر در مورد معرفی فناوری جدید در محیط کار نیز صدق می کند.

اتخاذ AI عامل لازم نیست دلهره آور باشد – می تواند و باید انرژی بخش باشد. رهبران باید به دنبال راه هایی باشند تا تجربه لذت بخش ، به یاد ماندنی و بله ، حتی سرگرم کننده باشد.

به عنوان مثال ، مسابقات داخلی را برای ابتکاری ترین راه های استفاده از AI عامل انجام دهید. ایده هایی را که هم محصولات و هم فرآیندهای داخلی را بهبود می بخشد تشویق کنید. برندگان را به صورت عمومی بشناسید و خلاقیت را پاداش دهید. همچنین می توانید یک خبرنامه با محوریت AI را راه اندازی کنید که آخرین تحولات AIA عامل را در سازمان شما و در دنیای فناوری گسترده تر برجسته می کند. آن را تعاملی کنید. از کارمندان دعوت کنید تا مقالات یا بینش ها را ارسال کنند و جوایزی را برای مطالب مطرح یا متراکم ترین ارائه دهند.

شما حتی می توانید تمرینات را به یک چالش دستی تبدیل کنید و تیم ها را ترغیب به همکاری در کارکردهای مربوط به پروژه های کوچک AI عامل. به آنها اجازه دهید موارد مختلف استفاده را کشف کرده و نتایج خود را ارائه دهند. این امر نه تنها باعث تسریع در پذیرش می شود ، بلکه تیم های مختلف را نیز ترغیب می کند تا در مورد اینکه چگونه عامل AI می تواند ارزش را در مناطق منحصر به فرد خود در تجارت داشته باشد ، خلاقانه فکر کنند. با سرگرم کننده کردن تجربه ، مقاومت را کاهش می دهید و تعامل را افزایش می دهید-صحنه را برای یک فرهنگ پر رونق و نوآوری محور می کنید.

مکالمه را ادامه دهید

حتی بعد از شروع کار اولیه ، کار انجام نشده است. فن آوری های جدید تکامل می یابند ، و واکنش های مردم نسبت به آنها نیز انجام می شود. سؤالات ، تردیدها و فرصتها با گذشت زمان به سطح خود ادامه می یابد – و این وظیفه رهبری این است که به آنها بپردازیم.

شما نمی توانید فقط به این دلیل که مرحله اجرای به پایان رسیده است ، از نگرانی ها خودداری کنید. در عوض ، یک رویکرد گفتگوی مداوم را اتخاذ کنید. حلقه های بازخورد را تشویق کنید. فصلنامه میزبان “سالن های شهر AI” که به روزرسانی ها به اشتراک می گذارند ، و سؤالاتی مورد استقبال قرار می گیرد. از قهرمانان داخلی هوش مصنوعی برای ارائه یادگیری و آزمایش دعوت کنید. اگر یک سؤال یا چالش به چیزی مهم تر تبدیل شد ، آن را به صورت سرنوشت وارد کنید. آن را به تیم های محصول یا اجرای آن ارتقا دهید. دوباره آموزش خود را دوباره بررسی کنید. رهبری مجدد. این سطح از چابکی نه تنها تعهد شما به تعالی را تقویت می کند ، بلکه سازمان شما را نیز از منحنی نگه می دارد.

آینده عامل است

AI APAGINIC فقط یک ابزار دیگر در پشته فناوری نیست. این یک تغییر پارادایم است. این نشان دهنده دوره جدیدی در نحوه انجام کار ، تصمیم گیری ها و ایجاد ارزش است. اما با قدرت عالی مسئولیت بزرگی به وجود می آید – و فرصت عالی.

برای سازمانهایی که وقت خود را برای برقراری ارتباط به وضوح ، آموزش کامل و درگیر کردن مردم خود به روشهای معنی دار و سرگرم کننده می گیرند ، بازپرداخت بسیار زیاد است: نوآوری بیشتر ، فرهنگ قوی تر و نیروی کار که به جای مرعوب احساس قدرت می کند. در پایان روز ، فناوری سازمان ها را تغییر نمی دهد – مردم این کار را انجام می دهند. و هنگامی که این افراد مجهز ، الهام گرفته و در پشت یک دید مشترک قرار دارند ، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانند به دست آورند وجود ندارد.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *