تام دونلوپ ، مدیر عامل و بنیانگذار خلاصه – سریال مصاحبه


تام دونلوپ، مدیرعامل و بنیانگذار در Summize یک وکیل تجاری و فناوری برجسته است ، تجربه تام در مورد بررسی قراردادها ، کاتالیزوری بود که منجر به خلاصه شدن شد. پیش از این ، وی به عنوان مدیر حقوقی جهانی برای چندین شرکت فناوری با رشد سریع کار می کرد.

خلاصه کردن با فعال کردن کل مشاغل – نه فقط تیم های حقوقی – برای کار سریعتر و باهوش تر با قراردادها ، مدیریت چرخه عمر قرارداد (CLM) را تغییر می دهد. این پلتفرم به طور مستقیم در ابزارهای گسترده ای مانند Microsoft Word ، Teams ، Slack ، Outlook و Gmail ادغام می شود و کاربران را در آنجا ملاقات می کند. با داشتن یک تجربه کاربر بصری ، اجرای تخصصی و هوش مصنوعی قدرتمند ، خلاصه کردن فرآیند قرارداد را از انتهای تا انتها خلاصه می کند. با تمرکز بر رانندگی در مورد پذیرش CLM در سطح تجارت ، خلاصه می شود که نحوه مدیریت ، بررسی و اجرای قراردادها در بین سازمان ها تعریف می شود.

چه چیزی شما را به ایجاد خلاصه الهام بخشید؟ آیا چالش های خاصی وجود داشت که شما به عنوان یک مشاور عمومی با آن روبرو شده اید که باعث شد شما یک راه حل قانونی با هوش مصنوعی تهیه کنید؟

چند مورد وجود دارد که به من الهام بخش است. پیش از این ، من به عنوان یک مدیر حقوقی جهانی ، من با نشانگر و چاپ های برجسته خود ، بررسی قراردادها و تلاش برای ایجاد خلاصه ای از هر یک در آنجا خواهم بود. همچنین تیم هایی از فروشندگان بسیار خواستار وجود داشتند که به توجه نیاز داشتند و به طور واضح می خواستند معاملات را انجام دهند. به وضوح نیاز به اتوماسیون وظایف وجود داشت. من در یک محیط فناوری با رشد بسیار بالا کار می کردم ، بنابراین وقتی نوآوری به وجود آمد ، یک ذهنیت کارآفرینی داشتم. همه افراد اطراف من نیز دائماً در جستجوی راه های بهتر انجام کارها بودند. این چیزها که همه در کنار هم جمع می شدند ، کاتالیزور برای من در حال توسعه و شروع خلاصه بود.

چگونه خلاصه شده از زمان تأسیس در سال 2018 تکامل یافته است؟ در این راه برخی از نقاط عطف مهم چه بود؟

ما در ابتدا یک ابزار خلاصه عمومی بودیم ، بنابراین وقتی تصمیم گرفتیم روی صنعت حقوقی و به طور خاص مشاوره داخلی تمرکز کنیم ، یک قدم بزرگ به جلو بود. بعدی این بود که ما به هدف خود رسیدیم که یک راه حل جامع ایجاد کنیم که به عنوان نقطه لمسی برای هر تعامل انقباض باشد – که منجر به گسترش عملکرد ما نیز شد. نقطه عطف سوم زمانی بود که ما شروع به تعبیه اطلاعات خود در سایر ابزارها کردیم که باعث می شود واقعاً از آن خارج شود. سپس گسترش ما به ایالات متحده و رشد سریع پس از آن رخ داد.

در طول راه ما به چیزهای زیادی رسیدیم. ما با قابلیت افزودنی Word و عملکرد AI اول به بازار بودیم. ما با تیم ها و چت های شلی که می توانستند با حقوقی ارتباط برقرار کنند و قراردادها ایجاد کنند ، به بازار اول بودیم. و ، ما در آینده بسیار نزدیک با قابلیت های اضافی با قابلیت های اضافی خواهیم بود. ما دائما در حال تحول هستیم.

چه مجموعه ای جدا از سایر راه حل های مدیریت چرخه عمر قرارداد (CLM) در بازار است؟

نقطه فروش منحصر به فرد ما رویکرد تعبیه شده ما بر خلاف یک پلت فرم CLM همه در یک است. اساساً ، این گزینه ها هستند و ما احساس می کنیم یک تجربه تعبیه شده از طریق ابزارهای موجود و آشنا قدرتمندتر است و پذیرش را تسهیل می کند. استفاده ما از هوش مصنوعی (AI) و پردازش زبان طبیعی (NLP) نیز تمایز دهنده است. توانایی آن در ساده سازی فرایندها و کاهش تلاش دستی ، هدایت سطوح جدید کارآیی هزینه برای تیم های حقوقی است.

چه صنایع یا کارکردهای حقوقی در حال حاضر در تصویب هوش مصنوعی پیشرو هستند و کدام یک از آنها عقب مانده است؟

مشاور داخلی در شرکت های فناوری و نرم افزاری به دلیل حجم بالای معاملات و تمرکز بر کارایی ، احتمال بیشتری برای اتخاذ هوش مصنوعی دارند. هنگامی که در محیط های متمرکز بیشتر تجاری هستید ، از بین بردن مسدود کننده ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند معاملات مهم است. ما شاهد اتخاذ در تمام کارکردهای قانونی هستیم. با این حال ، به عنوان صدای یک تجارت ، تیم های عمومی داخلی در واقع می توانند مانعی برای هوش مصنوعی باشند. آنها باید راه حل ها را تصویب کنند و این می تواند اتخاذ در بین کاربران و عملکردهای گسترده تری را انجام دهد. اما تیم های تجاری بزرگتر که بسیار متمرکز هستند ، می دانند که سود و پس انداز فوری بهره وری وجود دارد ، بنابراین آنها سریعتر AI را اتخاذ می کنند.

چگونه می بینید که هوش مصنوعی کار حقوقی را فراتر از تجزیه و تحلیل قرارداد قرار می دهد؟ چه وظایف حقوقی دیگری می تواند ساده تر شود؟

قراردادها سیستم ضبط برای هر معامله تجاری است ، و کلیه داده های مربوط به روابط مربوطه را ارائه می دهد ، از این که با چه کسی قرارداد می کنید تا تعهدات خاص برای جزئیات فسخ داشته باشید. دسترسی به آن اطلاعات و استفاده از آن ، کاری است که ما با کارهایی مانند تجزیه و تحلیل قرارداد و خلاصه کردن انجام می دهیم. هوش مصنوعی را در پشت آن قرار دهید و می توانید فشار داده ها را بین سیستم ها و ارکستراسیون گردش کار در بخش های مختلف تجارت هدایت کنید. این باعث می شود در دنیای برنامه ها باز شود. این ممکن است بسیار دور از ذهن به نظر برسد ، اما هوش مصنوعی حتی می تواند یک روز خود مدل خدمات حقوقی را تغییر دهد ، و شرکت ها را قادر می سازد بر اساس دانش ارائه شده و نه زمان ، شارژ کنند.

مطابق نظرسنجی اخیر را خلاصه کنید، 89 ٪ از متخصصان حقوقی داخلی از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند ، اما نگرانی هایی در مورد حریم خصوصی و امنیت (45 ٪) ، درک محدود یا آموزش (37 ٪) و عدم وجود موارد استفاده روشن (31 ٪) باقی مانده است. چگونه تیم های حقوقی می توانند فراتر از تصویب اولیه هوش مصنوعی حرکت کنند تا اطمینان حاصل کنند که از آن به طور ایمن و مؤثر به عنوان یک شریک قابل اعتماد در گردش کار خود استفاده می کنند؟

آنها باید درک کنند که چگونه AI کار می کند ، از دیدگاه امنیتی چه چیزی را باید جستجو کرد و چگونه داده ها با یک مدل هوش مصنوعی تعامل دارند. شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها به عنوان یک شریک قابل اعتماد در گردش کار از آن به طور ایمن و مؤثر استفاده می کنند. این امر نیاز به آموزش و سیاست های شفاف هوش مصنوعی دارد. اعضای تیم همچنین باید درک کنند که چگونه هوش مصنوعی در پنج سال آینده بر نقش مشاوره عمومی تأثیر خواهد گذاشت. پس از داشتن این دانش ، آنها قادر خواهند بود آنچه را که آموخته اند برای ایجاد موارد استفاده حتی بیشتر استفاده کنند و به تصویب بیشتر بپردازند ،

به نظر شما ابزارهای دارای هوش مصنوعی مانند خلاصه نقش مشاوره عمومی و تیم های حقوقی داخلی را در طی پنج سال آینده تغییر می دهند؟

من فکر می کنم این کار آنها را از کارهای با ارزش پایین تر و با حجم بالا آزاد می کند و به آنها امکان می دهد تا روی نوع مناسب کار تمرکز کنند. این امر همچنین مشاوره های عمومی را قادر می سازد تا دانش خود و همچنین تجربیات خود را در تیم های حقوقی و خود تجارت مقیاس بندی کنند. رهبران علاوه بر اینکه از کارهای وقت گیر و دستی تسکین می یابند ، می دانند که چنین کارهایی مطابق با استانداردهای خود انجام می شود.

آیا فکر می کنید چارچوب های نظارتی برای کنترل بهتر استفاده از هوش مصنوعی در فناوری قانونی باید تکامل پیدا کنند؟

چارچوب های نظارتی باید داده های مورد استفاده در مدل های زبان (LLMS) را مشخص کنند. علاوه بر این ، مدل ها می توانند برای استفاده از محتوای تأیید شده مورد نیاز باشند ، که تمرکز آن را از حجم داده به کیفیت و ارتباط تغییر می دهد. به طور کلی ، من فکر می کنم ما شاهد تحول در چارچوب های نظارتی خواهیم بود و مدل ها در درک داده های مورد استفاده قبل از ارائه پاسخ بهتر عمل می کنند.

ادغام ها (به عنوان مثال ، با مایکروسافت ورد ، تیم ها ، Slack) چه نقشی در ساخت ابزارهای حقوقی محور AI در دسترس تر و کاربر پسند دارند؟

حرکت به جلو ، بسیار مهم است که هوش مصنوعی در گردش کار و تجربیات کاربر تعبیه کنید. سوال این است که ، چگونه این کار را انجام می دهید و آن را برای کاربران آسان می کنید؟ ادغام با Word ، Teams و Slack اساساً مهم هستند زیرا مردم در حال حاضر روزانه از آن ابزارها استفاده می کنند و به تصویب می رسند ، و آن را به ساده ترین نقطه دسترسی برای شروع یک پرس و جو تبدیل می کند.

ادغام با ابزارهای روزمره تضمین می کند که ابزارهای حقوقی محور AI در دسترس تر و کاربر پسند تر هستند.

برای خلاصه چیست؟ آیا ویژگی ها یا گسترش های آینده ما باید منتظر آن باشیم؟

ما به تازگی CLM با هوش مصنوعی بعدی خود را با عوامل هوشمند راه اندازی کردیم تا بررسی ها را تسریع کرده و بینش های قرارداد را باز کنید که از هوش مصنوعی Agenetic استفاده می کند تا وظایف را از بازگرداندن تا بررسی انجام دهد. ما همچنین عملکرد chatbot خود را برای تعامل با مجموعه داده های متنوع گسترش دادیم. اینها فقط چند مورد است که ما برنامه ریزی کرده ایم و ما مشتاقانه منتظر معرفی سایر تحولات قدرتمند CLM هستیم.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند خلاصه کردنبشر



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *