اولکساندر (ساشا) استروژمین، بنیانگذار و مدیر عامل Trinetix – سری مصاحبه


اولکساندر (ساشا) استروژمین یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت است Trinetix – یک شرکت فناوری جهانی که خدمات استراتژی، طراحی و نوآوری را به Fortune 500 و کسب‌وکارهایی که به سرعت در حال رشد هستند در زمینه‌های مختلف، از خدمات مالی و حرفه‌ای گرفته تا تدارکات، مراقبت‌های بهداشتی، و کشاورزی ارائه می‌کند.

Trinetix با بهره گیری از زرادخانه متنوع هوش مصنوعی و GenAI، دستیارهای دیجیتال هوشمند، داده ها و تجزیه و تحلیل، محیط های کاری دیجیتال، طراحی تجربه، و فعال سازی ابری، متعهد است که رهبران کسب و کار را قادر سازد ایده های محصول خود را به بازار رقابتی و منحصر به فرد تبدیل کنند. پیشنهادات

برای فعال کردن بیشتر تعریف مجدد صنعت، Trinetix به عنوان یک شریک فناوری اختصاصی عمل می کند و استراتژی های آینده و استعدادهای فنی لازم برای به ثمر رساندن اهداف تحول و ایجاد نتایج بلندمدت تجاری را ارائه می دهد.

آیا می توانید داستان تاسیس Trinetix و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک شریک فناوری استراتژیک برای شرکت های Fortune 100 به اشتراک بگذارید؟

من همیشه شیفته سرعت نوآوری بودم، روشی که چیزهای جدید زندگی ما را با یک کلیک تغییر می دهد. اما من همچنین متوجه شده ام که این تکامل با چه سرعتی منجر به یک بازار بیش از حد گرم شده است. در سال 2011، رقابت برای تبدیل شدن به ارائه دهنده انقلابی بعدی و تغییر دهنده بازی بسیار شدید بود.

برای من، فرصتی برای خلق چیزی منحصر به فرد و برجسته بود. بنابراین، من اقدام کردم.

ما کار خود را در سال 2011 در ایالات متحده آغاز کردیم، با تمرکز بر AR، طراحی تجربه، و توسعه اپلیکیشن موبایل. البته، AR بخش مرکزی ارائه خدمات ما بود، زیرا در آن زمان یک روند نوپا بود، و نویدبخش ایجاد تجربیات منحصر به فردی بود که من می‌خواستم ارائه دهم.

برای یافتن مشتریان جدید، رویکردی غیرمتعارف در پیش گرفتم. در حالی که ما بازار ایالات متحده را هدف قرار دادیم، به طور خاص به شرکت هایی با حضور جهانی علاقه مند بودیم. بنابراین، برای تعامل با آنها، یک دفتر تحویل در اروپای شرقی (کیف، اوکراین) افتتاح کردیم، جایی که حدود 20 پروژه AR را برای P&G، Nivea، ExxonMobile و Coca-Cola تحویل دادیم. این یک تماس عالی بود: ما علاوه بر کمک به مشتریان خود برای تثبیت حضورشان در بازار محلی، در منطقه‌ای کار کردیم که به نوآوری پاسخگو بود و دارای استعدادهای فناوری بود.

یک سال و نیم کار فعال می گذرد – و ما دعوت نامه ای برای شرکت در یک مناقصه برای طراحی تجربه برای یک شرکت Fortune 100 دریافت می کنیم. معلوم شد که از نزدیک کار ما را زیر نظر داشته اند و ما را به لیست نامزدها اضافه کرده اند.

ما قبول می کنیم – و از بین همه نامزدها، ما تنها کسانی هستیم که یک پیشنهاد آماده برای نمایش ارائه می دهیم که همه الزامات تجزیه شده است، نمونه های اولیه UI آماده شده و منطق تعامل متحرک است. نماینده شرکت تسلیم ما را به گروه تصمیم گیری می برد – و ما وارد هستیم!

در دو سال آینده از توسعه تمرین طراحی CX، ما به آرامی به مهندسی پروژه انتقال می‌دهیم، پروژه‌هایی را که در وقفه عمیقی قرار می‌گیرند و تبدیل آنها به محصولاتی با ارزش کامل تبدیل می‌کنیم.

به طور طبیعی، هنگامی که با یک رهبر صنعت کار می کنید، خود را در آستانه اختلالات، هدایت و سازماندهی تحول می بینید. بنابراین، داستان ما از تعبیه هوش مصنوعی، اتوماسیون هوشمند، و تجزیه و تحلیل داده ها در فرآیندهای سازمانی از همان نقطه شروع می شود.

این تجربه به من درکی عمیق‌تر از مأموریتمان داد – راهنمایی کسب‌وکارها در مدیریت تغییرات دیجیتال و پذیرش آن با حداکثر تأثیر. این تعهد ماست.

Trinetix چت ربات‌های هوش مصنوعی، دستیارهای دیجیتالی و راه‌حل‌های اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده است. آیا می توانید توضیح دهید که چگونه این فناوری ها عملیات را برای مشتریان شما تغییر می دهند؟

به طور خلاصه، می‌توانم بگویم که استفاده از هوش مصنوعی به مشتریان این امکان را می‌دهد که کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند – بسیار بیشتر

امروزه، کسب‌وکارها انبوهی از بینش‌های ارزشمند را در دست دارند، اما یافتن آنها نیازمند سازمان‌دهی، طبقه‌بندی و اعتبارسنجی داده‌ها است. اگر با دست انجام شود، کل فرآیند می تواند ماه ها طول بکشد. گاهی اوقات، داده های زیادی وجود دارد، و حتی 10 کارشناس 24/7 برای ماه ها کار نمی کنند.

اینجاست که هوش مصنوعی وارد بازی می شود – و من معتقدم این قوی ترین و تغییر دهنده ترین جنبه آن است. جایگزینی ماه ها تحقیق دستی با تحویل فوری اطلاعات مناسب برای هدف درست، به سادگی انقلابی است.

چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که راه‌حل‌های هوش مصنوعی شما متناسب با نیازهای خاص هر مشتری، به‌ویژه در صنایع مختلف مانند لجستیک و مراقبت‌های بهداشتی است؟

تحقیق حرف اول را می زند. همیشه.

هر مدل هوش مصنوعی به اندازه داده های مورد استفاده برای آموزش آن و دانش جایگاهی که برای آن ساخته شده است قوی است. بنابراین، ما همیشه کار خود را با یک جلسه کشف شروع می کنیم. این به ما کمک می کند تا چگونگی عملکرد یک شرکت را بررسی کنیم، نقاط قوت آن را شناسایی کنیم و رقبای اصلی آن را مطالعه کنیم.

اولویت اصلی ما این است که چشم انداز و نیازهای مشتریان خود را در ویژگی های راه حل آینده قرار دهیم – بنابراین ما همچنین از تجربیات آنها، تحقیق در مورد فرآیندهای کلیدی سازمانی و بحث در مورد راه های رسیدگی به محدودیت ها استفاده می کنیم.

ما همچنین سطوح کلی مهارت دیجیتال را در سراسر شرکت و نیازهای بخش‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، ایجاد می‌کنیم. این شامل کمک به مشتریان برای حضور در تیم های خود و ارائه دستورالعمل های دقیق و در عین حال ساده در مورد کار با راه حل است.

آیا می توانید درباره یک پروژه اخیر صحبت کنید که در آن Trinetix هوش مصنوعی مولد را برای حل یک چالش تجاری مهم برای یک مشتری یکپارچه کرده است؟ نتایج کلیدی چه بود؟

چنین موردی بوده است. یک مشتری Fortune 500 که در مدیریت حمل و نقل فعالیت می کند با درخواست تغییر فرآیندهای مدیریت درخواست برای پیشنهاد (RPF) به ما مراجعه کرد.

از آنجایی که آنها وظایف RPF خود را به صورت دستی انجام می دادند، با زمان پاسخ دهی و محاسبات آهسته سر و کار داشتند در حالی که انبوهی از داده های بدون ساختار (تصاویر، اسکرین شات ها، ایمیل ها) را جمع آوری می کردند – که هرگز به ارزش تبدیل نشدند. بر این اساس، فرصت‌های بزرگ یا در میان داده‌ها یا در کارهای تاخیری از بین رفتند.

ارتقای دیجیتالی عملیات کلیدی در دستور کار بود.

ما یک راه حل چندوجهی ایجاد کردیم که از هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می کرد و تمام داده های بدون ساختار را به منبعی قابل درک از بینش های غنی و قوی تبدیل می کرد. این راه حل به مشتری امکان می دهد مستقیماً از صندوق های پستی شرکت نقل قول ایجاد کند و اتوماسیون سرتاسری را برای تکمیل سریع تر کارها فراهم می کند. در نتیجه، مشتری عملیات خود را تسریع کرد، نرخ برد خود را افزایش داد و مدیریت قیمت را بهینه کرد و در نهایت درآمد خود را افزایش داد.

چالش‌های اصلی که هنگام پیاده‌سازی راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد با آن مواجه هستید، چیست و چگونه بر آن‌ها غلبه می‌کنید؟

آن طور که من آن را می بینم، بسیاری از چالش ها از عامل انسانی ناشی می شود. به عنوان مثال، هنگامی که یک شرکت GenAI را اتخاذ می کند، کارکنان نگران هستند که جایگزین شوند. در نتیجه، هوش مصنوعی با مقاومت سازمانی روبرو می‌شود، که کل نقطه پذیرش فناوری را شکست می‌دهد.

اینجا جایی است که ما با رهبران سازمانی کار می کنیم و به آنها کمک می کنیم تا تغییرات را در سراسر شرکت خود ترویج دهند. من فکر می‌کنم پرداختن به ترس‌ها از زاویه‌ای مبتنی بر واقعیت، ارائه دیدگاهی واقع‌بینانه از نقاط قوت و ضعف فناوری، بسیار مهم است. ما همچنین کارکنان را در فرآیند توسعه شامل می‌کنیم، حلقه‌های بازخورد ایجاد می‌کنیم و به آنها نشان می‌دهیم که این فناوری چگونه کار می‌کند و چرا به آنها سود می‌رساند.

همچنین ترس از عدم اطمینان وجود دارد. گاهی اوقات مدیران از ادامه کار تردید می کنند زیرا می خواهند مطمئن باشند که ROI ارزش تعمیرات اساسی را دارد. من فکر می کنم ارتباط یک بار دیگر کلید است. به عنوان مثال، تیم‌های ما همیشه یک مدیر روابط مشخص دارند که تغییرات را به ذینفعان توضیح می‌دهد و آنها را در مورد پیشرفت ما و نتایجی که باید انتظار داشته باشند به‌روزرسانی می‌کند.

رویکرد شما بر ارزش 360 درجه و برتری نوآوری تأکید دارد. چگونه مطمئن می شوید که راه حل های شما به طور مداوم ارزش ارائه می دهند و از روندهای بازار جلوتر می مانند؟

ما کار خود را بر اساس سه اصل قرار می دهیم.

اولاً، این موضوع در مورد روند نیست، بلکه به نیاز مشتری مربوط می شود. گاهی اوقات، مشتری با یک راه حل فرضی به ما مراجعه می کند، اما سپس یک جلسه کشف، جایگزین هایی را نشان می دهد که بهتر با اهداف او مطابقت دارند. و هنگامی که ما تناسب داشته باشیم، می دانیم که پایه ای داریم که برای سال های آینده برای مشتری کار خواهد کرد.

دوم، ما برنامه ریزی راه حل خود را بر اساس رشد، مقیاس و تکامل شرکت ها قرار می دهیم، بنابراین محصول نهایی باید با این فرآیندها هم افزایی داشته باشد. علاوه بر بحث در مورد نقشه راه بالقوه مشتری و مسیر رشد، سازگاری را نیز مطالعه می کنیم و اطمینان می دهیم که مشتری می تواند پلتفرم ها و سیستم های جدید را در چارچوب خود ادغام کند.

سوم، خودمختاری است. در حالی که ما مسئولیت را به اشتراک می گذاریم و پشتیبانی و نظارت بر موفقیت را ارائه می دهیم، می بینیم که تیم های مشتریان می توانند بدون نیاز به مداخله ما از محصول و کاربران جدید به راحتی استفاده کنند. بنابراین، ما راه‌حل‌های خود را از POV کاربر، پیش‌بینی مشکلات بالقوه و ارائه اقداماتی برای جلوگیری از آنها، نزدیک می‌کنیم.

اتوماسیون هوشمند چه نقشی در ایجاد تحول و نوآوری در کسب و کار برای مشتریان شما دارد؟

امروز، ما شاهد ورود مدل‌های تجاری جدید و انعطاف‌پذیر هستیم که تغییر را به عنوان تنها ثابت می‌پذیرند. این بدان معناست که مدل‌های سفت و سختی که منابع انسانی را با روال‌های تکراری متعدد سنگین می‌کنند، به گذشته تبدیل می‌شوند.

اتوماسیون هوشمند سازمان ها را قادر می سازد تا با تجدید ساختار عملیات خود و آزادسازی استعدادهای خود برای انجام وظایف پیچیده تر و تاثیرگذارتر، انتقال را انجام دهند. با اتوماسیون هوشمند که تمام فرآیندهایی را که می‌توان تکرار کرد، مدیریت می‌کند، یک شرکت چابک‌تر می‌شود و جایگاه رقابتی قوی‌تری به دست می‌آورد و اعتماد بیشتری در مراحل بعدی خود به دست می‌آورد.

داده ها زیربنای بسیاری از خدمات شما هستند. چگونه Trinetix به سازمان ها کمک می کند تا پتانسیل استراتژیک داده های خود را به حداکثر برسانند؟

هدف ما این است که تصمیم‌گیرندگان را با بینش‌های غنی مرتبط کنیم و آنها را قادر می‌سازیم در صورت نیاز به داده‌های ضروری دسترسی داشته باشند. این شامل حذف نقاط کور، سیلوهای داده و تنگناها با تجهیز شرکتها به هر ابزاری است که برای کالبد شکافی اطلاعاتی که در راه خود به آنها نیاز دارند.

تولید گزارش فوری که حجم‌های اطلاعات پیچیده را به داستان سرایی جامع، داشبوردهای بصری، و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سریع و پاسخگو تبدیل می‌کند—ما همه بلوک‌های سازنده را برای استراتژی‌های مبتنی بر داده ارائه می‌کنیم.

آیا می توانید درباره یک داستان موفقیت صحبت کنید که در آن داده ها و خدمات تحلیلی شما به طور قابل توجهی بر عملیات تجاری مشتری تأثیر گذاشته است؟

یکی از برجسته ترین موارد ما، تحول تحقیقاتی موجودیت تجاری است که برای مشتری Fortune 500 خود انجام دادیم.

پیش از این، چنین تحقیقاتی به صورت دستی انجام می شد – به این معنی که مدیران باید پرس و جوهایی را در چندین بخش ارسال می کردند و منتظر پاسخ آنها بودند. سپس، آنها باید به صورت دستی اطلاعات جمع آوری شده از بیش از 10 سیستم داده سازمانی را در یک گزارش جمع آوری می کردند.

بر این اساس، تهیه تنها یک گزارش ماه ها طول کشید و خطر خطای انسانی بالا بود که منجر به تصویری نادرست از خطرات قانونی و انطباق شد.

ما یک سیستم مدیریت داده را توسعه دادیم که یک نمای واحد را در تمام بیش از 10 منبع سازمانی فعال می‌کرد و دید کاملی از ارتباطات و روابط موجودیت تجاری را فراهم می‌کرد. این به مدیران این امکان را می‌دهد که گزارش‌های مرتبط و دقیق را در عرض چند روز تولید کنند و بهره‌وری را افزایش دهند و در عین حال احتمال مغایرت داده‌ها را کاهش دهند.

برخی از روندهای نوظهور در هوش مصنوعی و راه حل های دیجیتالی که فکر می کنید آینده فناوری سازمانی را شکل می دهد، چیست؟

من به ویژه در مورد پیشرفت و تکامل دستیاران هوش مصنوعی به شرکای هوشمند در محل کار هستم که اطلاعات را جمع آوری می کنند، ارتباطات بین بخش را تسهیل می کنند و با ترکیب ظرفیت ماشین با چابکی انسان، شخصی سازی خدمات را امکان پذیر می کنند.

از دیدگاه من، ادغام دستیاران هوش مصنوعی به طور قابل توجهی کیفیت زندگی را نه تنها برای مشتریان، بلکه برای کارمندان سازمانی نیز بهبود می بخشد. این امر محیط های کسب و کار پویاتری ایجاد می کند و فرهنگ حل مشکلات پیشگیرانه را تقویت می کند.

با تشکر از شما برای مصاحبه عالی، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید از آن بازدید کنند Trinetix.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *