از تعرفه ها تا پیروزی: چگونه مدیر عاملان می توانند از هوش مصنوعی برای یک لبه رقابتی استفاده کنند


در صنایع ، تعرفه ها و تغییرات تجاری از قلمرو مباحث مربوط به سیاست های انتزاعی فراتر رفته است تا به چالش های وجودی برای مشاغل در هر اندازه تبدیل شود. چشم انداز اقتصادی 2025 پیچیدگی های بی سابقه ای را نشان می دهد: واردات جهانی 10 ٪ تمام کالاهای دریافتی با نرخ مجازاتی حداکثر 54 ٪ اعضای چین ، مکزیک و اعضای اتحادیه اروپا و ایجاد هزارتوی موانع نظارتی را هدف قرار می دهد.

از آنجا که خرده فروشان به مقرون به صرفه در قفسه های سهام می جنگند ، رستوران ها با تورم هزینه می کنند ، تولید کنندگان CPG تماشا می کنندهزینه های بسته بندی افزایش یافته است ، و مارک های مستقیم به مصرف کننده حاشیه ها از تیغ های نازک به وجود نمی آیند ، این اقدامات تجاری صرفاً عناوین نیست. آنها واقعیت های سود و از دست دادن هستند. اثرات موج دار همه چیز را از مواد اصلی مواد غذایی گرفته تا لباس گرفته تا تجهیزات لمس می کند ، و اساساً ساختار هزینه انجام تجارت در آمریکا را تغییر می دهد.

تیم های رهبری باید با یک سری تجارت روبرو شوند: افزایش قیمت ها و خروج مشتری در یک بازار به طور فزاینده ای حساس به قیمت. هزینه های نصب را در داخل جذب می کند و حاشیه سود را تماشا می کند. یا سازش های عملیاتی را پیدا کنید که ممکن است کیفیت ، خدمات یا رفاه کارمندان را تحت الشعاع قرار دهد. هیچکدام از این گزینه ها مسیری آسان را به جلو ارائه نمی دهند.

این پیچیدگی پر سر و صدا نشانگر عادی جدید برای رهبری اجرایی است و فقط آخرین فرصت برای مراجعه به هوش مصنوعی برای پاسخ است. در میان این عدم اطمینان ، استفاده از هوش مصنوعی مولد یک مزیت استراتژیک را نشان می دهد که در نهایت ممکن است رهبران بازار را از افراد باقی مانده جدا کند.

Beyond Buzzwords: هوش مصنوعی به عنوان شریک فکر استراتژیک

هوش مصنوعی تولیدی اغلب به قلمرو تازگی تکنولوژیکی منتقل می شود: یک موتور جستجوی کمی باهوش تر ، دستیار نوشتن برای تیم های بازاریابی یا یک آزمایش فنی برای دلجویی از تابلوهای گرسنه نوآوری. اما در این لحظه-جایی که رهبران روزانه با تصمیمات پر فشار و حاشیه ای روبرو می شوند-هوش مصنوعی می تواند چیزی بسیار ارزشمندتر باشد: یک شریک فکر واقعی که قادر به تغییر تصمیم گیری است.

اختلال در تعرفه اساساً چند وجهی است. این صرفاً بر هزینه کالاهای فروخته شده شما تأثیر نمی گذارد. این همزمان روابط منابع طولانی مدت تأسیس را فشرده می کند ، تنگناهای عملیاتی ایجاد می کند ، انتظارات مشتری را در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن می کند و سازگاری و مقاومت تیم شما را آزمایش می کند. چالش های حل شده مفرد نیست ، آنها سیستمیک هستند.

به همین دلیل ، هوش مصنوعی تولیدی در پیمایش در این لحظه به مراتب مؤثرتر از تجزیه و تحلیل سنتی است. در حالی که تجزیه و تحلیل های سنتی بینش های عقب مانده را ارائه می دهند ، هوش مصنوعی تولیدی باعث تجارت پیچیده ، پیش بینی اثرات آبشار در واحدهای تجاری و تطبیق استراتژی ها در زمان واقعی با تکامل شرایط می شود. این فقط داده ها را پردازش نمی کند. این امکانات را پردازش می کند. معنی: رهبران می توانند سریعتر فکر کنند ، دورتر را ببینند و با اعتماد به نفس بیشتر عمل کنند.

AI Advantage: چهار قابلیت بحرانی

  1. هوش قیمت گذاری دقیق

پاسخ متداول به افزایش تعرفه-افزایش قیمت در سراسر هیئت مدیره-به طرز خطرناکی منسوخ شده است. موتورهای قیمت گذاری هوش مصنوعی امروز ، مانند آنهایی که توسط رهبرانی که با شرکت هایی مانند Palantir کار می کنند ، از مدل های داده چند بعدی اهرم که شامل الگوهای فروش تاریخی ، معیارهای خاصیت کشش تقاضای گرانول و معیار رقابتی برای توصیه تنظیم قیمت گذاری بیش از حد است.

این رویکرد جراحی مشاغل را قادر می سازد تا قیمت را افزایش دهند و حاشیه هایی را که شرایط بازار اجازه می دهد ضمن حفظ ثبات قیمت در محصولات رانندگی ترافیک یا در دسته های مخصوصاً رقابتی ، افزایش می یابد. همچنین ، در رابطه با این امر ، رهبران می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند تا به آنها کمک کنند تا چه زمانی برای به اشتراک گذاشتن قیمت های قیمت ، چه موقع عبور کنند ، یا در ترکیب باشند.

  1. تنظیم مجدد زنجیره تأمین

شاید در هیچ کجا تأثیر هوش مصنوعی بلافاصله با ارزش تر از منابع منابع و استراتژی زنجیره تأمین نباشد. سیستم های AI تولید کننده می توانند به طور همزمان صدها سوابق تأمین کننده و جداول تعرفه جهانی پیچیده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند ، و زمان بندی زمانبندی حمل و نقل و هزینه های لجستیکی را برای نشان دادن حرکات بهینه منابع ، تکمیل در دقیقه هایی که هفته های تهیه تیم های تهیه را انجام می دهد.

خرده فروشان بزرگ قبلاً تغییر کرده اند تدارکات از مناطق به شدت تعرفه مانند چین گرفته تا گزینه های جایگزین پایین در ویتنام ، هند و آمریکای لاتین بر اساس مدلهای پیش بینی AI محور. این مدل ها به سادگی گزینه کمترین حالت را مشخص نمی کنند-آنها پیامدهای مالیاتی را در برابر قوام کیفیت ، قابلیت های تولید ، قابلیت اطمینان لجستیک و پتانسیل روابط بلند مدت متعادل می کنند.

گروه های رستوران نیز به همین ترتیب هستند استفاده از هوش مصنوعی برای نقشه برداری از تعویض مواد تشکیل دهنده احتمالی هنگامی که غذاهای دریایی یا روغنهای مخصوص کشورهای تعرفه در قیمت افزایش می یابد ، به تیم های مهندسی منو اجازه می دهد هزینه های غذایی را بدون به خطر انداختن ظروف امضا حفظ کنند. یک زنجیره سریع و سریع ، با وجود جذب بیش از 2.3 میلیون دلار افزایش مربوط به تعرفه در مواد وارداتی ، مدل سازی جایگزین AI را با حفظ 28 ٪ هزینه غذایی خود اعتبار می دهد.

  1. ناکارآمدی عملیاتی را خراب کنید

با حاشیه های فشرده شده توسط فشارهای تعرفه ، زباله های عملیاتی غیرقابل تحمل می شوند. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و مدل های یادگیری ماشین می تواند خطاهای موجودی را تا 50 ٪ کاهش دهد و همزمان دقت پیش بینی تقاضا را 25-35 ٪ بهبود بخشد.

این که آیا بهینه سازی برنامه ریزی نیروی کار در یک زنجیره خرده فروشی برای مطابقت با الگوهای ترافیک تجدید نظر شده مشتری یا مجدداً مقادیر آماده سازی آشپزخانه در یک رستوران با سرویس سریع ، پیش بینی با هوش مصنوعی به شرکت ها کمک می کند تا از بیش از حد و بیش از حد سفارش استفاده کنند و به حداقل برسد. این سفت شدن عملیاتی منجر به افزایش کارآیی می شود که به طور قابل توجهی جبران هزینه های محور تعرفه می شود.

  1. حفظ مشتری از طریق هوش رفتاری

تغییر رفتار مصرف کننده به طور قابل پیش بینی در عین حال پیچیده در دوره های استرس اقتصادی – و تعرفه های گسترده باعث افزایش قیمت های گسترده در مواد غذایی ، ناهار خوری ، پوشاک و الکترونیک می شود. هوش مصنوعی مشاغل را قادر می سازد تا این تغییرات را به طور دقیق پیش بینی کنند و بر این اساس سازگار شوند.

به عنوان مثال ، سیستم عامل هایی مانند Brizo FoodMetrics در حال حاضر به اپراتورهای رستوران اجازه می دهد تا شوک های قیمت خاص را شبیه سازی کنند – مانند 20 ٪ پرش در هزینه های آووکادو – و تجسم جلوه های موج دار در بین منو سودآوری ، سفارش الگوهای و حتی رفتارهای تعویض مشتری. خرده فروشان از شبیه سازی های مشابه استفاده می کنند تا ارزیابی کنند که چگونه حساسیت قیمت در بخش های مختلف مشتری تکامل می یابد و فعالیت های تبلیغاتی و مشوق های وفاداری را بر این اساس تنظیم می کند.

ضرورت رهبری

از نظر تاریخی ، مشاغل تعرفه ها را به عنوان موانع موقت برای تنظیم از طریق تعدیل کوتاه مدت و بافر مالی درمان می کردند. اما با میانگین نرخ تعرفه ایالات متحده اکنون به 22.5 ٪ رسیده است – بالاترین سطح از سال 1909، تیم های رهبری باید این موضوع را به عنوان یک تغییر ساختاری و نه چرخه ای تشخیص دهند. راه حل های موقت و مهندسی مالی کافی نخواهد بود. آنچه لازم است سازگاری در سطح سیستم است که از هوش در زمان واقعی استفاده می شود.

هوش مصنوعی منحصر به فرد برای مدیریت این درجه پیچیدگی مناسب است. این فرآیندهای موجود را به سادگی خودکار نمی کند ، سناریوها را شبیه سازی می کند ، به سرعت در امکانات تکرار می شود و استراتژی های یکپارچه را توصیه می کند. و شاید از نظر انتقادی ، مقیاس آن را فراهم می کند ، و باعث می شود که از تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری گرفته تا استراتژی های قیمت گذاری گرفته تا ابتکارات مربوط به جذب مشتری ، از نظر شرکت در سطح شرکت فراهم شود.

تعرفه ها اینجا هستند. این فناوری آماده است. سؤال این نیست که آیا سازمان شما سازگار خواهد شد – اما آیا شما سازگاری را با قدرتمندترین ابزارهای اطلاعاتی موجود هدایت خواهید کرد.



منبع:unite.ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *