آلن رنجر VP بازاریابی در Cognigy است ، با 30 سال شغلی ، آلن انواع مختلفی از فروش ، بازاریابی و رهبری را در شرکت های نرم افزاری راه اندازی و بزرگ شرکت کرده است. وی قبل از پیوستن به Cognigy ، رهبری توسعه بازار جهانی را در LivePerson رهبری کرد و در طول دوره شش ساله خود ، درآمد از 223 میلیون دلار به 470 میلیون دلار رسید. به عنوان بازاریابی VP Cognigy ، تمرکز آلن بر رهبری و الهام بخشیدن به تیم جهانی با کارایی بالا برای ارائه برنامه ها در مارک تجاری ، بازاریابی محصول ، تولید تقاضا ، رویدادها و رسانه های اجتماعی است.
آلن همچنین مسئولیت گسترش بازار در مناطق با رشد بالا مانند ایالات متحده و انگلیس و ایجاد یک جامعه جهانی از طرفداران شناختی ، از جمله مشتریان ، کارشناسان صنعت ، شرکا و چشم انداز را بر عهده دارد.
Cognigy راه حل های محور AI را برای ارتقاء تجربیات خدمات به مشتری در صنایع ارائه می دهد. پلت فرم پیشرفته آنها مشاغل را قادر می سازد تا پشتیبانی فوری ، شخصی و چند زبانه ای را در هر کانال ارائه دهند.
شناور نمایندگان هوش مصنوعی از یک پلت فرم پیشرو در زمینه هوش مصنوعی استفاده می کنند و ویژگی هایی مانند IVR هوشمند ، سلف سرویس هوشمند و عملکردهای کمک کننده را ارائه می دهند. آنها با مهارت های بیشماری ، یکپارچه با سیستم های سازمانی ادغام می شوند ، از عوامل انسانی می آموزند و کارآیی عملیاتی را تقویت می کنند.
از چه راه هایی برای Cognigy از زمان آغاز به کار در سال 2016 تکامل یافته است؟
از زمان آغاز به کار در سال 2016 ، چشم انداز Cognigy از ارائه یک بستر هوش مصنوعی مکالمه به هر مشاغل تغییر یافته است تا یک رهبر جهانی برای نمایندگان هوش مصنوعی برای مراکز تماس با شرکت شود. در ابتدا ، تمرکز بر این بود که مشاغل را برای استقرار چت بابات و دستیاران صوتی مستقر کنیم. پس از نامگذاری و با راه اندازی هوش مصنوعی تولیدی ، تأکید در ارائه تجربیات یکپارچه و یکپارچه مشتری از طریق اتوماسیون گسترش یافته است.
این تکامل با هدف ادغام هوش مصنوعی مکالمه در اکوسیستم های خود ، هدف وسیع تری از توانمندسازی بنگاهها برای تقویت بهره وری عملیاتی و تعامل با مشتری را نشان می دهد. Cognigy اکنون در اولویت های ایجاد ویژگی هایی که بسیار کاربر پسند هستند ، در اولویت قرار می دهد ، تیم های فنی و غیر فنی را قادر می سازد تا راه حل های پیشرفته AI را در مقیاس بسازند و به کار گیرند و یک CX نسل بعدی را به مشتریان خود تحویل دهند.
پلت فرم Cognigy.ai به شرکتها اجازه می دهد تا خدمات به مشتری را متحول کنند. پیشرفت های کلیدی فن آوری که این امر را امکان پذیر کرده اند چیست؟
پیشرفت های کلیدی فن آوری در پشت پلت فرم Cognigy.ai ، از جمله راه اندازی AI APATIC ، در انقلابی در خدمات به مشتری شرکت بسیار مهم بوده است. AI عامل ، یک جهش قابل توجه در استفاده از AI تولیدی در داخل سکو ، ترکیب قدرت مدل های بزرگ زبان (LLMS) با قابلیت های AI مکالمه قوی Cognigy را نشان می دهد. این نوآوری ، عوامل هوش مصنوعی را قادر می سازد تا با دقت و شخصی سازی بیشتر از گذشته ، تعامل مشتری بسیار باهوش ، آگاه و پویا مشتری را ارائه دهند.
با ادغام AI Agentic ، Cognigy.ai تجربه مشتری را با قابلیت های پیشرفته مانند درک زبان در زمان واقعی ، تولید پاسخ تطبیقی و کنترل یکپارچه سناریوهای پیچیده مشتری بالا می برد. علاوه بر این ، این دستیابی به موفقیت توسط ویرایشگر جریان کم کد پلت فرم تکمیل شده است ، که به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تخصص فنی عمیق ، این ویژگی های پیشرفته را مهار کنند.
عامل AI همچنین توانایی این پلتفرم را برای متحد کردن تجربیات مشتری در محیط های Omnichannel ، اطمینان از ارائه خدمات مداوم ، شخصی و کارآمد افزایش می دهد. همراه با ادغام های درجه سازمانی ، امنیت قوی و مقیاس پذیری ، AI عامل AI دوباره آنچه را که در تعامل با مشتری AI محور است ، تعریف کرده است.
چگونه می توانید توسعه هوش مصنوعی مکالمه را با قابلیت های تولید هوش مصنوعی برای ارتقاء تجربه مشتری متعادل کنید؟
متعادل کردن هوش مصنوعی مکالمه با قابلیت های تولید هوش مصنوعی در مورد اعمال نقاط قوت هر دو فناوری برای ارائه تجربیات برتر مشتری در عین حفظ کنترل ، قوام و کارآیی است. در Cognigy ، ما AI مکالمه و هوش مصنوعی تولید را به عنوان فناوری های مکمل می بینیم.
هوش مصنوعی مکالمه در ارائه تعامل ساختاری ، قابل اعتماد و بسیار کارآمد برتری دارد. این ایده آل برای رسیدگی به کارهای تکراری ، هدایت کاربران از طریق گردش کار از پیش تعریف شده و اطمینان از رعایت قوانین سازمانی است. از طرف دیگر ، هوش مصنوعی تولیدی ، تعامل پویا و متنی غنی را معرفی می کند ، و این امکان را فراهم می کند تا با یک لمس طبیعی و مانند انسان به نمایش داده های ظریف یا باز پایان داده شود.
کلید تعادل در ترکیب این فناوری ها در یک بستر واحد مانند Cognigy.ai به گونه ای است که نقاط قوت مربوطه آنها را تقویت می کند. این رویکرد ترکیبی به بنگاهها اجازه می دهد تا تجربیات مقیاس پذیر و در عین حال شخصی را ارائه دهند ، جایی که AI تولید کننده تعاملات بدون ساختار را انجام می دهد در حالی که هوش مصنوعی مکالمه در صورت لزوم انتقال بدون یکپارچه به فرآیندهای ساختاری را تضمین می کند. ما همچنین کاربران را با ابزارهایی برای سفارشی سازی و تنظیم مدل های تولیدی به صورت دقیق ، اطمینان می دهیم که از خروجی ها با استانداردهای صوتی و رعایت آنها هماهنگ می شود.
در نهایت ، این تعادل یک تجربه مشتری هماهنگ را تضمین می کند که هم نوآورانه و هم قابل اعتماد است.
آیا می توانید توضیح دهید که چگونه Copilot AI Cognigy چشم انداز عوامل انسانی در مراکز تماس را تغییر داده است؟
Cognigy’s Ai Copilot با عمل به عنوان دستیار در زمان واقعی که به نمایندگان این امکان را می دهد تا تعامل سریعتر ، دقیق تر و همدلی مشتری را ارائه دهند ، نقش عوامل انسانی را در مراکز تماس تغییر داده است. به جای جایگزینی عوامل انسانی ، AI Copilot توانایی های آنها را تقویت می کند و به آنها امکان می دهد تا روی کارهای با ارزش بالاتر که نیاز به هوش هیجانی و حل مسئله پیچیده دارند ، تمرکز کنند.
AI Copilot با ارائه پشتیبانی متنی در زمان واقعی در هنگام تعامل با مشتری کار می کند. این مکالمات مداوم را گوش می دهد ، قصد مشتری را تجزیه و تحلیل می کند ، و پاسخ های مربوطه ، بهترین اقدامات بعدی یا مقالات دانش مفید را پیشنهاد می کند. این باعث می شود بار شناختی بر روی عوامل کاهش یابد و آنها را قادر می سازد تا حتی در سناریوهای چالش برانگیز ، به طور مؤثرتر و با اطمینان پاسخ دهند.
یکی دیگر از ویژگی های تغییر بازی ، یکپارچه سازی یکپارچه با CRM و سایر ابزارهای سازمانی است که به AI Copilot اجازه می دهد تا به طور خودکار داده های مشتری را در زمان واقعی واکشی و به روز کند. این کارهای دستی را به حداقل می رساند و کارایی کلی عملیات مرکز تماس را افزایش می دهد.
با ترکیب اتوماسیون با تخصص انسانی ، AI Copilot Cognigy نه تنها باعث بهبود بهره وری بلکه رضایت شغلی را نیز برای نمایندگان بهبود بخشیده است ، زیرا می توانند بیشتر روی تعامل مشتری معنی دار و کمتر بر کارهای تکراری و دنیوی تمرکز کنند. این امر از منظر خدمات به مشتری استفاده مجدد کرده و مراکز تماس را به مراکز نوآوری و تعامل با مشتری تبدیل کرده است.
با اخیر بودجه 100 میلیون دلاری سری C، اولویت های اصلی Cognigy از نظر توسعه محصول و گسترش جهانی چیست؟
بودجه سری C 100 میلیون دلاری اخیر یک لحظه مهم برای Cognigy است و ما را قادر می سازد تا نوآوری محصول و گسترش جهانی را تسریع کنیم. اولویت های اصلی ما در جهت مقیاس بندی فناوری ما ، افزایش ارزش مشتری و تحکیم موقعیت ما به عنوان یک رهبر در فضای سیستم عامل AI Agent است.
تمرکز اصلی بر توسعه بیشتر AI عامل و گسترش قابلیت های تولید AI در سیستم عامل ما است. این شامل پالایش درک زبان طبیعی (NLU) ، تقویت قابلیت های AI Copilot و معرفی ابزارهای پیچیده تر برای شخصی سازی و سازگاری است.
هدف ما این است که حضور خود را در بازارهای کلیدی ، به ویژه در آمریکای شمالی ، جایی که تقاضا برای راه حل های با قدرت هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است ، گسترش دهیم.
ایجاد یک اکوسیستم شریک قوی برای استراتژی رشد ما بسیار مهم است. ما قصد داریم همکاری با ارائه دهندگان فناوری ، یکپارچه سازان سیستم و فروشندگان را برای ایجاد راه حل هایی که نیازهای خاص صنعت را برطرف می کند ، افزایش دهیم.
با بودجه جدید ، ما در ابتکاراتی که به مشتریان کمک می کند تا با پلتفرم ما به موفقیت قابل اندازه گیری برسند ، دو برابر می شویم. این شامل گسترش آموزش ، منابع سوارکاری و ارائه پشتیبانی اختصاصی برای شرکتهایی است که تلاش های اتوماسیون خود را مقیاس می دهند.
سرانجام ، همانطور که ما نوآوری می کنیم ، حفظ تعهد جدی به توسعه هوش مصنوعی اخلاقی و مسئول در اولویت است. ما در حال سرمایه گذاری در ابزارها و چارچوب هایی هستیم که انطباق ، امنیت داده ها و اعتماد به نفس را تضمین می کند.
بودجه گواهی بر اعتماد به نفس در بینش Cognigy است ، و این اولویت ها ما را راهنمایی می کند زیرا ما همچنان به تغییر نحوه تعامل مشاغل با مشتریان در سراسر جهان ادامه می دهیم.
چگونه Cognigy در یک بازار هوش مصنوعی مکالمه به سرعت در حال تحول از رقابت می ماند؟
Cognigy با تمرکز بر نوآوری مداوم ، مشتری محور و سازگاری استراتژیک از رقابت جلو می ماند.
ما برای پیشبرد فناوری خود به شدت سرمایه گذاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در حاشیه باقی مانده است.
با یک رویکرد مشتری محور ، درک و پرداختن به چالش های منحصر به فرد مشتریان را در اولویت قرار می دهیم. با همکاری نزدیک با آنها برای ارائه نتایج تجاری قابل اندازه گیری-خواه این صرفه جویی در هزینه ، افزایش کارآیی یا بهبود رضایت مشتری باشد-ما اعتماد و وفاداری بلند مدت را ایجاد می کنیم.
همچنین ، ما متعهد هستیم که در پاسخ به روندها و فن آوری های نوظهور چابک باشیم. در فضای هوش مصنوعی ، ضروری است که نه تنها یک رهبر فکری باشید و پیش بینی کنید که در گوشه و کنار چه چیزی قرار دارد ، بلکه می تواند به سرعت نوآوری های جدید را نیز ارائه دهد.
Cognigy چه تاثیری در صنایعی مانند شرکتهای هواپیمایی ، خودرو و ارتباطات از راه دور ، جایی که خدمات مشتری محور AI در حال تغییر تجارت است ، داشته است؟
Cognigy با فعال کردن مشاغل برای ارتقاء CX خود ، تأثیر تحول آمیز بر صنایع مانند شرکتهای هواپیمایی ، خودرو و ارتباطات داشته است.
خطوط هوایی:
صنعت هواپیمایی نیاز به خدمات سریع ، دقیق و چند زبانه مشتری در نقاط لمسی چندگانه دارد. با Cognigy.ai ، خطوط هوایی مانند Lufthansa و Frontier Airlines عوامل هوش مصنوعی را قادر به دستیابی به حجم زیاد نمایش داده شدگان مربوط به رزرو پرواز ، لغو ، خط مشی های چمدان و به روزرسانی وضعیت پرواز در زمان واقعی کرده اند. این راه حل ها زمان انتظار مرکز تماس را کاهش می دهد ، بهره وری عملیاتی را بهبود می بخشد و تجربه خود را برای یکپارچه سازی سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می دهد. در حین اختلالاتی مانند تأخیر در آب و هوا ، ارتباطات AI محور به روزرسانی های به موقع ، تقویت رضایت مشتری و وفاداری را تضمین می کند.
خودرو:
در بخش خودرو ، Cognigy با ادغام هوش مصنوعی مکالمه در فروش و پشتیبانی پس از فروش از مارک های جهانی از جمله تویوتا ، BMW و مرسدس بنز ، تعامل مشتری را دوباره تعریف کرده است. AI Agents در توصیه های وسیله نقلیه ، گزینه های تأمین مالی و برنامه ریزی درایو تست به مشتریان کمک می کند. پس از فروش ، آنها با یادآوری های نگهداری ، رزرو خدمات و راهنمایی عیب یابی از مشتریان پشتیبانی می کنند. علاوه بر این ، راه حل های هوش مصنوعی ما شرکت های خودرو را قادر می سازد تا اکوسیستم های وسیله نقلیه متصل خود را ارتقا دهند و به رانندگان این امکان را می دهد تا از طریق رابط های مکالمه ، چه برای ناوبری ، سرگرمی یا تشخیص ، با خودروهای خود در تعامل باشند.
ارتباطات از راه دور:
شرکت های ارتباطات از راه دور غالباً با پرس و جوهای پیچیده مشتری در رابطه با صورتحساب ، راه اندازی خدمات ، پشتیبانی فنی و به روزرسانی برنامه روبرو هستند. راه حل های هوش مصنوعی Cognigy با حل مسائل مشترک به طور خودمختار ، این تعامل ها را ساده تر می کند و فقط پیچیده ترین موارد را برای عوامل انسانی تشدید می کند. این نرخ وضوح تماس اول را بهبود می بخشد ، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و CX کلی را افزایش می دهد. توانایی پلتفرم ما برای ادغام با سیستم های مخابراتی ، به روزرسانی های زمان واقعی برای مدیریت حساب و عیب یابی را تضمین می کند و قطعنامه های فوری و دقیق را به مشتریان ارائه می دهد.
چه چیزی شما را در مورد آینده هوش مصنوعی در خدمات به مشتری بیشتر هیجان زده می کند ، و در 5 سال آینده از کجا می بینید که سکوی Cognigy متناسب است؟
آینده هوش مصنوعی در خدمات به مشتری فوق العاده هیجان انگیز است زیرا ما در آستانه تحول کامل در نحوه تعامل مشاغل با مشتریان خود هستیم. تغییر از پشتیبانی واکنشی به تعامل مشتری فعال ، هوشمند و عمیقاً شخصی ، ایجاد امکانات جدیدی برای نوآوری و ایجاد ارزش است.
آنچه بیشتر از همه من را هیجان زده می کند ، پتانسیل هوش مصنوعی نه تنها باعث می شود خدمات به مشتری کارآمدتر شود بلکه برای انسانی سازی آن نیز انجام شود. سیستم های محور AI با پیشرفت در درک زبان طبیعی ، هوش مصنوعی و آگاهی از متن ، نیازهای مشتری را به طور فزاینده ای پیش بینی می کنند ، قبل از ظهور مسائل را برطرف می کنند و تعامل های یکپارچه و معنی دار را در هر نقطه لمسی ارائه می دهند.
در Cognigy ، ما از ایجاد آینده ای که در آن AI فقط خدمات مشتری را تقویت نمی کند ، هیجان زده هستیم بلکه آن را به یک محرک استراتژیک موفقیت در تجارت و رضایت مشتری تبدیل می کند. این دیدگاه نوآوری ما را راهنمایی می کند و تعهد ما را برای ماندن در خط مقدم این انقلاب سوق می دهد.
با تشکر از شما برای مصاحبه عالی ، خوانندگانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند باید بازدید کنند شناختبشر